|[17]|

43 1 0
                                    

Хю: може ли да правим секс?
Ф: сега?
Хю: да... Моля тееее!
Ф: но... Няма да го правим тук! Не искам да ни гледат.
Хю: затова ще отидем на скрито място.
Ф: ох добре... Но вкъщи!
Хюнджин кимна и станахме. Хвана ме за ръката и почна да ме целува страстно. Няколко човека ни гледаха но не ме интересуваше. Спря да ме целува и тръгнахме. Отключих и седнахме на дивана.
Хю: тук ще ти бъде ли удобно?
Ф: не знам. Ще видим.
Бутна ме да легна и ми свали блузата. Хвърли я на земята и почна да ме целува по зърната. Почнах да стена силно и си заплетох пръстите в косата му.
Ф: оф айде някъде другаде!
Хю: в стаята ти ще ти е удобно ли?
Ф: да.
Вдигна ме като булка и ме сложи на леглото. Почна да ме целува отново. Свалих му блузата и почнах да го целувам по вратът. Свали ми панталоните и почна да ме целува около члена. Стенех от удоволствие. Свали ми боксерките и ми лапна члена. Изстенах силно и почна да си движи главата бързо. След 5мин усетих че ще свърша. Свърших в устата му а той преглътна.
Хю: сега си ти коте!
Легна на леглото а аз клекнах пред члена му. Първо го целувах по тялото, свалих му панталона и след това боксерките. Лапнах му целия член и почнах да си движа главата. Хюнджин стенеше от удоволствие и след 3мин свърши в устата ми. Преглътнах и се качих върху него. Вкарах си целия му член в мен и изстенах силно от болка. Една сълза падна от лицето ми а Хюнджин ме погледна.
Хю: коте ако те боли да не го правим!?
Ф: спокойно... Щ-ще... Свик-кна...
Усмихнах му се а той изтри сълзата от лицето ми. След 10мин свикнах и почнах да стена от удоволствие. Хюнджин го забеляза и ни преобърна така че аз да съм отдолу а той отгоре. Почна да се забива силно в мен. Стенех много силно даже може и да ме чуваха останалите хора но не ми пукаше. Усетих че ще свърша и Хюнджин се заби три пъти в мен и свърших върху него, леглото и мен.
Хю: ох...  хареса ли ти? *Легна до мен и двамата дишахме тежко*
Ф: д-да.... Обичам те!
Целуна ме и ни зави с одеялото. След 1 час се събудих. Хюнджин още спеше. Целунах го нежно по челото и станах тихо. Облякох се и отидох в кухнята.
Така се бях облякъл:

Сипах си вода и усетих как някой ме прегърна през кръста

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Сипах си вода и усетих как някой ме прегърна през кръста. Обърнах се и видях Хюнджин. Усмихнах му се и го целунах.
Хю: как си?
Ф: добре. Ти?
Хю: и аз... *Усмихна ми се и се сгуши в мен*
Седнахме на дивана и Хюнджин ме прегърна. Целувах го по главата. Исках да стана за да направя кафе но Хюнджин не ме пускаше.
Ф: бебе.... Трябва да стана.
Хю: не те пускам!
След 20мин опити най сетне ме пусна но беше зад мен и ме прегръщаше. Докато си правех кафе ме целуваше по вратът.
Ф: ти искаш ли кафе?
Хю: да.
Усмихнах се и се протегнах да взема още една чаша. Естествено че бях нисък не можах да я достигна. Поне пръстите ми да бяха дълги за да поне така да успея да я взема. Хюнджин се протегна и а взе. Подаде ми я а аз го погледнах и му се усмихнах. Почна да ме целува и ме качи на барплота /алеле тая дума😑🥊/

___________________________________
minsung69hyunlix ❤️❤️❤️❤️
mango-tea123
LeeRyuna0_0
LeEfElIx3344778
IvanaNikolova825
hyunlix_and_jikook
HwangAni
EmmmaakaTa_69
Думи: 588

Happy (Hanlix)Where stories live. Discover now