|[20]|

50 1 1
                                    

Ф: айде викай ги ако не са почнали.
Л: добре. *Целуна ме и стана*

Г.т Лино
Подадох се през вратата да ги видя. Целуваха се не правеха нищо друго. Викнах им а те ме погледнаха.
Л: елате.
Х: защо?
Л: е просто да правим секс и после нещо друго.
Хю: добре.
Станаха и дойдоха. Отново седнахме на леглото и Феликс ме гледаше.

Г.т Феликс
Седнаха на леглото и почнах да гледам Лино. Той също почна да ме гледа и ме целуна. Отвърнах му и без да искам му пуснах език. Той също ми пусна език. След 10мин спряхме и ме гледаше. Усмихна ми се и пак ме целуна.
Х: сега и вие ли почвате?
Ф: да.
Х: айде събличай се!

Приближи се до мен и ми свали блузата. Хвърли я на земята а аз го ударих и се скрих с възглавницата.  
Л: не се крий де... Видях те вече много си секси.
Лино почна да ме опипва навсякъде и да ме целува по зърната. Стенех леко а Хан ме целуваше по вратът. Правеха така 5мин и накара Лино спря.
Л: Хюнджине ти няма ли да дойдеш що гледаш така?
Хю: е какво да правя?...
Л: просто ела.
Хю: добре. Но легнете тук.

Легнах на възглавницата срещу Хюнджин а той застана между краката ми. Свали ми панталона без боксерките а аз се изчервих защото Лино ме гледаше право в члена. Сложих си ръцете за да се скрия а Хюнджин ги махна.
Хю: не се срамувай толкова!
Ф: ама аз съм единствения гол... И ме е срам! *Изчервих се много*
Л: искаш ли и аз да се съблеча?

Сами кимнах и Лино си съблече тениската. Огледах го навсякъде и си прехапах устните. Лино погледна към Хан и го целуна. Малко се издразних защото тъкмо беше стигнал до панталона му и целуна Хан.
Ф: нямаше ли да го правиш с Хан?
Хю: по принцип да но ако искаш можеш да го правиш с Лино или си искаш с мен?
Ф: с теб правех днес а с Хан съм правел тъй че искам с Лино.
Хю: добре да знаеш че ще ти хареса. *Целуна ме седна до мен*
Ф: готови ли сте!?
Л: а да... С него ли ще го правя?
Хю: да. *Хан седна върху члена на Хюнджин и му се усмихна.*
Малко изревнувах и погледнах Лино. Лино си събу панталона и след него боксерките. Гледах прави към члена му. Прехапах си устните и си сложих ръцете на моите боксерки. Лино ме гледаше а аз му се усмихвах.
Ф: ти го направи!...
Л: добре. *Усмихна ми се и застана над мен*
Свали ми боксерките и ме погледна. Бях надървен и възбуден. Сложих си ръката върху члена на Лино и почнах да си движа ръката напред назад. Лино стенеше от удоволствие и почна да си движи ръката по моя член. И аз почнах да стена от удоволствие. Хан и Хюнджин се целуваха но вече бяха голи. Хан лежеше върху Хюнджин. И двамата съм ги виждал голи тъй че не е нещо ново. Ама Лино... Не очаквах да е толкова секси... Добре де понякога си го представях как го правим с него и си представях тялото му но в реалния живот е по готино. Усетих че ще свърша и почнах да стена силно. Лино си забърза ръката и свърших върху него. След 2мин той свърши върху мен. Целуна ме и легна до мен. Хан и Хюнджин се гушкаха и се гледаха.
Х: а готови сте...
Л: да... *Сложи си ръката на корема и се доближи до мен. Прегърна ме и почна да ме целува по устата*
Хю: ще правите ли още нещо?
Л: естествено че да. И секс ще правим кво си мислиш че няма?
Ф: неее без секс...
Х: и ние ще правим заедно с вас.
Ф: оф не искам...
Л: защо? *Целуна ме*
Ф: срам ме е...
Л: няма от какво.
Ф: ох еми... Добре но нали и вие ще го правите когато и ние?
Х: да. Ще го правим четиримата заедно.
Ф: ама Лино ще е с мен а ти с Хюнджин... Нали?
Х: не четиримата заедно.
Ф: ох.... Добре...

Хан ме целуна и задълбочи целувката. Хюнджин си сложи ръката на члена ми а Лино почна да ме целува по тялото. Изчервих се много и се надявах това да мине бързо...

____________________________
minsung69hyunlix обичам те скъпа💋🌷
mango-tea123
LeeRyuna0_0
LeEfElIx3344778
IvanaNikolova825
hyunlix_and_jikook
HwangAni
EmmmaakaTa_69
Dari840 <3
Дата: 13.06.2023
Думи: 730

Happy (Hanlix)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt