Ф: искате ли да излезем докато има слънце?
Л: но навън е много топло.
Ф: оф.... Тогава да не го правим!
Хю: защо те е толкова срам?
Ф: не знам... Но не искам да го правя!
Х: моля те де... Никой не ти се подиграва.
Ф: мхм... Ама ме е срам...
Л: от какво нали не си единствения гол. А и си го правел с Хан и Хюнджин.
Ф: но с теб не съм... И ме е срам...
Л: но аз не ти се подигравам. Харесва ми как изглеждаш.Изчервих се малко и ми олекна но още не исках да го правим.
Ф: ох... Добре...
Не знам защо го казах.... Не беше добра идея. Лино застана на входа ми а аз се притесних много. Погледна ме а аз му се усмихнах. Погали ме по бузата и почна да си вкарва леко члена. Стенех тихо и се държах за чаршавите. Хан ме целуна за да ме разсее и му се получи. Хюнджин почна да ме целува по вратът и да ми опипва тялото. Лино си вкара целия член а аз изпищях от болка. Хан отново ме целуна но този път не успя да ме разсее. Хюнджин почна да ме целува по лицето и ме държеше за ръката. Лино ме целуваше по зърната. След 10мин свикнах и почнах да стена от удоволствие. Лино ме чу и почна да се мести в мен. Стенех от удоволствие и си прехапвах устните. Хюнджин почна да си мести ръката по члена ми а Хан ме целуваше по тялото. Лино се забиваше много силно в мен. След 5мин усетих че ще свърша. Докосна простата ми а аз изстенах много силно.
Ф: ах... Л-лино... П-пак... Т-там... Аххх...Лино се заби още два пъти и свърших върху него. Легна до мен. И двамата дишахме тежко. Лино почна да се целува с Хан а аз просто дишах тежко.
Хю: хареса ли ти скъпи?
Ф: мхм... Ти ще го... Правиш ли с... Хан? *Не можах да си поема въздух*
Хю: да. Защо не можеш да дишаш?
Ф: не знам...Целуна ме а аз почнах да се дърпам защото не можах да дишам.
Хю: добре добре... Поеми си въздух и ще те целуна.Легна на гърдите ми а аз го целунах по главата. Погледнах към Хан и Лино които още се целуваха... Как Лино има въздух? Аз ще умра след малко... След 2мин вече можех да дишам НОРМАЛНО и почнах да целувам Хюнджин. Той ми отвърна и ми пусна език. Аз също му пуснах език и почнах да си играя с едното му зърно. Въздухът ми свърши и се отдръпнах. Гледах го в очите и той мен. Целуна ме по челото и си потърка носа в моя.
Ф: сега е ваш ред! *Погледнах към Хан и му се усмихнах*
Х: хъх... Еми ние може да го правим по късно...
Ф: защо не искаш?
Х: не знам.
Л: може ние с Феликс да си говорим нещо а вие да го правите.
Х: добре. *Целунаха се и Хан седна до Хюнджин*Лино ме прегърна и почна да ме целува по носът и устата. Целуна ме страстно и почна да ме гали по корема.
Ф: не съм ти котка.
Л: прав си... Ти си тигър.Усмихна ми се и пак ме целуна. Стана ми любопитно какво правят Хан и Хюнджин. Погледнах леко. Хан се местеше сам и се смееха нещо. Хюнджин го държеше за талията и го гледаше в очите. След 15мин Хан изстена и стана от Хюнджин. Легна до него а Хюнджин го целуна. Погледнах го и му се усмихнах. Погледнах Лино - спеше върху гърдите ми и ме беше прегърнал през кръста.
Ф: моля някой да си го вземе искам да стана! *Хан ми се усмихна и вдигна Лино за да стана*
Седнах до Хюнджин и се завих с одеялото.Ф: завийте се ако ви е студено!
Хю: добре.Хюнджин също се зави и ме прегърна. Хан също се зави и Лино - който още спеше*
Хюнджин и Хан също заспаха. Докато ги гледах ми се доспа много и прегърнах Хюнджин. Почнах леко да си затварям очите. След 2мин и аз заспах.
___________________________________
Слушам chronosaurus🖤
minsung69hyunlix обичам те❤️😘
mango-tea123
LeeRyuna0_0
LeEfElIx3344778
IvanaNikolova825
hyunlix_and_jikook
HwangAni
EmmmaakaTa_69
Dari840
Дата: 19.06.2023 (може би ще кача глава със seungin🥱❤️)
Думи: 711