Jmenuji se Alexa Damie moji rodiče jsou nejznámější herci v branži a jsou fakt skvělý. Tedy jenom skvělý herci jako rodiče už ne nemůžu nikam a mužů jen s určitými lidmi , aby náhodou paparazzi nenarazili na pičovinu co udělám. Chytnou se klidně i smítka aby tě pošpinili. A to oni nechtějí.
Školu mám z domova jen jednou do měsíce jdu udělat par testů jinak to je vše. Musím chodit na různé sešlosti a takovéhle věci které mě absolutně nebaví.
Teď jdu ven s bibi rodiče si myslí že je andílek ale opak je pravdou. Je to úplně opak mě chodí na party šuká koho potká a užívá si , ale moji rodiče vidí jen to co chtějí což v tomhle případě je dobře.
"Tak já jdu" zařvala jsem na celou vilu aby mě slyšeli.
"Dobře do deseti doma ano" řekla máma a ja jen kývla i když to neviděla ale i tak zabouchla jsem a šla směr bibi dům.
Jsem rada že mě tolik lidí nezná a ani se moc neukazuji nechci aby mě někdo znal jsem rada no name.
"Cauuu alexxxx" hned mě objala dlouho jsme se neviděli.
"Cauky"
"Tak co jdeme chlastat" Ježíši zase je tu stará beata.
"Bibi víš že nemůžu" dala jsem ruce do obraného gesta.
" Ale prosimtě nebudeš ožrala"
"Víš že jsem nikdy napila"
"A to je chyba mladá dámo! Je ti devatenáct tak si kurva užívej" to mi říká furt a já bych chtěla ale nejde to.
"Fajn tak jdem" jelikož bibi má auto tak jsme nasedli a jeli horší to bude ale domů jelikož se ožere jako prase takže půjdu sama pěžky domů.
Jsme před nějakým klubem jsem tu poprvé takže to tu neznám.
"Fak tam chceš jít ?" Zepatala jsem se jí před vchodem.
"Alexo už přestaň!" Řekla a rozešla se ke dveřím já si jen povzdechla a šla za ní.
Do nosu mě praštila vůně cigaret a alkoholu vyvolalo to ve mně zvláštní pocit.
Samozřejmě že bibi šla hned na bar a mě nezbívalo nic jiného než jít za ní.
Hudba byla tak nahlas že jsem nevěděla co objednala , ale po chvíli Barman dal na stůl dvě malé skleničky s průhlednou tekutinou.
Bibi neváhala a vyklopila ho do sebe. Já její pohyby zopakovala hořká tekutina mi jela krkem musela jsem se ušklíbnout.
Když jsem se podívala směrem bibi nebyla tu rozhlédla jsem se po prostoru a viděla ji jak tančí s nějakým klukem. Mohlo mi napadnout že tu budu sama.
Objednala jsem si další pití ale už něco slabšího ani nevím co to bylo ale popíjela jsem jeden drink celou dobu co tu jsem.
"Ahoj kočko" přisedl si ke mě nějaký třicetiletý cápek byl tak nechutný dech mu smrděl po alkoholu a ještě to oslovení ?
Nic jsme mu na to neodpověděla a dělala jsme že ho neslyším.
"Kočičko neignoruj mě" zasmál se a šahl mi na stehno a mě začalo být hrozně špatně jako bych zmrzla a nemohla jsme se hýbat nic.
Začal mě ošahávat a já se rychlostí zvedla a chtěla utéct ale v půlce baru mě chytl za ruku.
"Kampak kočičko já jsem. neskončil"
"Nech mě být" zařvala jsem se slzami v očích.
"Klid" chytl mě za pas a chtěl mě táhnout někam do jiné místnosti.
"Nešahejte na mě!"
"Heeej kurva neslyší ji ?!" Zařval nějaký kluk a on mě pustil.
"Co se do toho staráš" řekl a chytl mě znovu to už mi slzy stékali po tváři.
"Dopici s tebou" odtáhl ho ode mě a dal mu pěstí a on se Skácel na zem.
"Rozumíš ty plesnivej kokote že nechce di si radši vyhonit svoje vrásčité pero a neotravuj!"
Otočil se dotyčný na mě vzal mě za ruku a vedl mě ke vchodu radši půjdu s ním než tam zůstat.
"Jsi v pohodě" zeptal se mě venku před klubem.
"Aasi jo" řekla jsem zdrceně.
"Fuj je to nechutný" řekl nasraně a projel si rukou frustrovaně vosy vypadal starší.
"Co se mohlo stát kdyby si..." ani jsem to nedořekl protože mi skočil do řeči.
"Ne nemysli na to" řekl a obejmul mě začala jsem brečet když jsem si vzpomněla co by se stalo.
Začali se mi zavírat oči a ucítila jsem že mě někdo zvedá a dal si nic nepamatuji , protože jsem usnula.
ČTEŠ
Nevinná kráska a prokletý básník
FanfictionOna pochází z bohaté rodiny. On z malé vesnický v Moldavsku. Ona je hlídaná. On je volný. Ona chce zkoušet zakázané věci. On všechno zakázané dělá. Co se říká- vždyť zakázané ovoce chutná nejlíp,ne ? Alexe je devatenáct let moc toho ale v životě ne...