13.

261 10 0
                                    

Probudila jsem se okolo jedenácté kvůli calinovi protože má hlad.

"Alexo já tu umřu prosím" drží se za břicho a kňučí

"Nedělej herečko" prošla jsem okolo něj a šla si obout boty. Na sobě mám stejně kraťasy jako včera jenom mám bílí tílko.

"Máš v těch kraťasech dobrou ric" pošeptal mi do ucha.

"Jenom ?" Pošeptala jsem též aby mě neslyšeli jeden postarší pár co jsou s námi ve výtahu.

"Ne koťe hlavně v tangách máš dobrou ric hned bych tě ohnul" naschvál to zařval kokot. Když to dořekl starší paní se na nás otočila jakoze držte hubu a ten chlap se smál hlavně na mě.

"Děláš si prdel"

"Sranda musí být" fakt to je debil hned po ránu mě takhle vytočit ještě že už jsme byli v přízemí. Hned jsem z výtahu vyběhla a začala hledat ostatní.

"Tak pojď jdeme si něco dat" chytl mě za ruku a táhnul me k obloženému stolu. Kdyby mohl sní tenhle stůl během minuty. Byl roztomilý.

"Tak co si dáš?" Řekl s plnou pusou i s plným talířem.

Nemůžu si nic dat ale zase takhle to pozná a už mám docela dost fakt dost hlad a nemůžu týden nejíst.

"Tohle" vzala jsem si do ruky talíř se slaninou vajíčky a opečenými tousty.

"Škoda myslel sem že si dáš mně" dal dolní ret dolů byl roztomilejší než nějaký štěňátko.

Snědla jsem to během pěti minut , protože jsem dlouho nejedla neříkám nic stále mám hlad a dala bych si ještě něco ale vydržím to.

"Tak co mame v plánu ?" Zeptá se bibi když dojít.

"Jdeme k mořiiii" začne se Marek radovat.

"Ti jebe ?" Řekne calin s plnou pusou.

"Dělej žer" drkla jsem do něho aby si pohnul.

Teď jedeme k vodě nečekaně řídí calin protože jak sám říká je zkušení řidič , i když nevím ale nebudeme mu kazit iluzi.

"Lidi jsme tady"  hned jsem vystoupila , protože Bibi se začala vonět nějakou fakt silnou voňavkou. A Myslím si že nejsem jediná která se málem udusila.

"Do pici Bibi co to používáš?!" Řek Marek když neustále kašlal.

"Ty si fakt vtipný Mařeno" udělala svůj uražený face tak jak to umí.

Vzala jsem si svoji tašku a šla na pláž abych si zabrala lehátko což se také stalo. Svlékla jsem si svoje oblečení pod kterým jsem měla svoje černé obyčejné plavky.  Vršek jsem měla do trojúhelníku a spodek co spíše připomíná tanga.

Bibi měla samozřejmě plavky pestré barvy.  Její plavky měli svítící růžovou barvu. Též měla trojúhelníkový vršek. Willy z ní nemohl spustit oči.

"Tak jdeme do vody ne" zaječí Willy a s Bibi utíkají do moře.

"Jdu se opalovat" jednoduše jsem řekla a hezky se uvelebila. Chci chytit hezkou barvu jelikož jsem bílá jak stěna.

"No tak to ne dělej vstávej" stoupne si nade mně calin. Zastínil mi sluníčko debil.

"Caline chvíli neotravuj jsi horší jak děcko" zamračila jsem se na něj.

"Fajn ukážu ti jak umím byt  otravný" Vzal mě za pas a vyšvihl mě do vzduchu. Hodil si mě přes rameno. Jak to bylo tak rychle nestihla jsem nijak zareagovat než řvaním aby mě pustil.

"Caline okamžitě me pusť!" Křičela jsem na něj když šel rovnou čarou směr voda.

"Prosiiiim" dokonce jsem ho začala i prosit , ale on ne.

"Neměla jsi být drzá" už vstoupil do vody a já už vše vzdala. Najednou si mě protočil tak že jsem byla obličejem k jeho obličeji.

Díval se mi přímo do oči. Myslela jsem se že se v nich utopím , ale on tuhle chvíli musel zkazit a nebo spíš předejít něčemu ?

Hodil mě bezcitně do vody a aby se neřeklo začal mě pod vodou topit.  Jsem neskutečné rada že jsme si nedala make-up vypadala bych jako omalovánka.

"Ty zmrde" zařvala jsem když jsem se  vynořila a začala jsem se ho snažit potopit. Sice marně ale aspoň jsem se pokusila. Spíš jsem na něm seděla jako na loďce ale nevadí.

Po chvilce k nám přišli i ostatní a blbli jsme jako malý děti. Užívala jsem si to a už jsem nemyslela na tu zradu co mi Calin udělal , ale takhle to neskončí. Ještě chlapeček uvidí.

Nevinná kráska a prokletý básník Kde žijí příběhy. Začni objevovat