22.

177 11 0
                                    

"Ali musíme už jet do Ústí" zašeptal mi calin do ucha.

"Ne ještě ne prosím" protáhla jsem , jelikož jsem byla dost zlámaná.

"Šup musíme jít na snídani" dal mi pusu do vlasů a zvedl se z postele.

Já jsem tedy šla směr koupelna i když se mi vůbec nechtělo. V koupelně jsem si udělala ranní hygienu a pak jsem si dala hydratující olejíček a kozí mléko.
Rychle jsem se osprchovala aby mě to probudilo. Pak už jsem si jenom dala řasenku , gel na obočí a tužku na oči. Šla jsem do malinké skříňky kde bylo moje i calinovo oblečení. Vzala jsem si svoje krátké kraťasy které ti vyrýsují zadek. A calinovu Adidas fialovou mikinu.

S calinem jsme šli do výtahu a jeli směr jídelna.

"Seruuuus" pozdravil calin když jsme přišli ke stolu kde seděli už všichni. Já jen na všechny kývla hlavou.

"Alexo ty nějak nevypadáš moc fresh" zasmál se Petr.

"Bodejť by Jo když jí dal calin zabrat" řekl dominik a málem z toho spadl ze židle. Všichni hodili nevěřícný face. V tenhle moment jsem se tak cítila trapně. Nejradši bych se propadla hanbou.

"NEVĚŘÍM" zařval Petr na celou jídelnu. Calin se jen zasmál.

"Přísahám slyšeli jsme všechno" teď pro změnu mluvil Jakub. Už mě to sralo je poslouchat jak se baví o tom jak sem s calinem šukala.

"Hele já si musím zavolat za chvíli jsem tady" vstala jsem a šla směr východ. Za sebou jsem slyšela jak calin chválí mou ass. Nad tím se musím pousmát. Od něho mi to nevadí naopak. Když takhle mluví o mně calin tak se cítím jak MILION V HOTOVOSTI!

Nevinná kráska a prokletý básník Kde žijí příběhy. Začni objevovat