Doma otec nic neříkal takže jsem šla spát protože jsem byla unavená a neměla jsem na nic náladu se hádat a myslím že ani rodiče.
Ráno jsem se probudila jako vždy okolo desáté hodiny , udělala jsme si ranní hygienu a oblékla jsem si legíny a bílí tílko.
"Dobré ráno" pozdravila jsem když jsem vstoupila do kuchyně.
"No dobré" odpověděl znuděně.
"Tady máš zlatíčko" podala mi mamka tousty a já začala jist.
"Myslíme si s maminkou že už ji dost dospěla na to aby si chodila s chlapci ven , ale myslíme si že by měli být v tvém věku"
"Já s nim ale nic nemám" řekla jsme s plnou pusou.
"Už nám nelži viděli jsme to na vlastní oči"
"Včera to bylo nedorozumění a nic to nebylo tak už o tom nemluvte" už oba mlčeli ano calin je pohledný a i povahově skvělý ale nechci vztah.
Teď jsem v mekáči s bibi a vyprávím ji co se s calinem stalo. Je to taková moje sestra kterou jsem nikdy neměla byli jsme spolu už od školky nejlepší kamarádky asi proto že jsme se s nikým bavit nemohla.
"Jakože ty si měla svoji první pusu s ním ?"
"Jo" dala jsem si do pusy plnou hrst hranolek.
Bibi se zadívala za mnou a chvíli mlčela s otevřenou pusou chtěla jsem se otočit proč tak kouká , ale chytla mě za ruku čím mi v tom zabránila.
"Řekni mi jaký to bylo ta pusa"
"No byl to zvláštní pocit a byl takový něžný ale zároveň ne možná že by to bylo delší a lepší kdyby nepřijeli rodiče" zasnila jsem se a oddychla si.
"Tak si to mužem zopáknout" ztuhla jsem když jsem u svého ucha uslyšela jeho hlas. Pomalinku jsem se otočila jeho směrem.
Zas byl tak blízko ale hned jsme dala hlavu rovně.
"To nebylo o tobě nefandi si tolik" jen se zasmál.
"Vážně ty si se líbala ještě s někým jiným večer před tvým domem a najednou přijeli tvoji rodiče ? Takový scénář už jsme slyšel a možná i zažil.
"Ty si to udělala naschvál ?" Výhružně jsem se podívala na beatu.
Jen pokročila rameny a já pochopila že Jo.
"No já budu muset jít" začala se zvedat.
"Počkej jdu s tebou"
"Ne! Ty tu buď a ty doufám že dobře prcáš!" Nejdřív ukázala na mě a pak na něho.
"Já nikdy nezklamu" řekl pyšné a egoisticky.
"Hej můžete se uklidnit ?" Moc si ona myslí já nejsme jako bibi že mu skočím do postele.
Bibi odešla a Js jsem šla s calinem do studia nejdřív se mi tam nechtělo ale přemluvil mě a byl z toho neskutečně roztomilej.
"Čuuus zmrdi někoho vedu" zakřičel když si zouval boty chytl mě za bok a táhl do hlubin bytu.
"Hej poslouchejte! Tohle je Alexa Damie aaa tohle je Petr , marek , willy a David" představil mě všem kdo byl v místnosti.
"Hej nejsi ty ta Damie od toho herce ?" To jsem upřímně čekala.
"Jo" řekla jsme jednoduše. Na to se jen usmál a sedli si na gauč a začali si povídat já spíš poslouchala jen , když se mě zeptali tak jsme odpověděla.
byli jsme tam tak hloubi že jsme byla unavená až se mi zavírali oči.
"Alex jsi unavená ?" Podepřel mi rameno abych nespadla.
"Jjo" zase se mu zavřely oči.
"Fajn tak pojď" stoupl si a vzal mě za bok a chytl mě ve vzduchu za nohy. Rozloučil se s klukama a šel do výtahu.
"Cali za jak dlouho budu doma"
"Dej mi mobil" vůbec neodpověděl na mou otázku ale nějak jsem to neřekla.
Podala jsem mu a naťukala heslo byla jsem tak unavená že mi bylo vše jedno.
CALINŮV POHLED
"Dobrej tady calin Alexa je dost unavená a než bych dojel přes cely Brno tak by to bylo zbytečný takže přespí u mě"
"No dobře ale žádný sex!" Škoda.
"Jasně spolehněte se" řekl jsem a típl hovor.
Nejradši bych ji teď hned ohnul , když vidím její tvář která pravé teď usíná. Je roztomilá Když je v mé náruči a mam nejlepší výhled.
Položil jsem ji v autě a pomalu připoutal aby se nevzbudila pak už jsme jen vyjel a za chvíli jsme byly doma.
Dal jsme ji do postele jen se zavrtěla a spala dal.
Přikryl jsem jí a šel se osprchovat a už jen v boxerkách šel do postele.
ČTEŠ
Nevinná kráska a prokletý básník
ФанфікиOna pochází z bohaté rodiny. On z malé vesnický v Moldavsku. Ona je hlídaná. On je volný. Ona chce zkoušet zakázané věci. On všechno zakázané dělá. Co se říká- vždyť zakázané ovoce chutná nejlíp,ne ? Alexe je devatenáct let moc toho ale v životě ne...