Ráno jsem se probudila hlavou na něčím těle hned mi došlo že to bude calin. Chtěla jsem zvednout hlavu a radši se podívat , ale zabránil mi v tom jeho ruka která mi začala hladit po vlasech.
Poprvé jsem se lekla ,ale pak to bylo neskutečně příjemný.
Asi si myslel že ještě spím protože nic neřekl jen si po broukával chvíli jsem dělala mrtvého brouka do té doby než jsem si kýchla.
"Ty už si vzhůru šípková růženko" udělal si ze mě srandu a to ani nevím kolik je.
"Kolik je hodin"
"Dvanáct" cože tolik ? Nikdy jsme v tenhle čas nestávala.
"Cože musím být doma panebože táta me zabije"
"V pohodě včera jsme mu volal že si usnula"
"A to jako dovolil ?" Divila jsem se.
"No Jo jen řek že žádný sex" klasický táta.
"Já bych ani s tebou nespala" dala jsem si ruce na hruď.
"Kecáš" je hrozné dominantní až moc není to zdraví.
"Ne nekecám" stoupla jsem si a on též šel z postele.
"Pak ti to připomenu" řek a dodal.
"Chceš k snídani Smoothie ?"
"Klidně" řekla jsem a až teď jsem si všimla že má jen boxerky okamžitě jsem zrudla a dala pohled pryč na zem.
"Jseš roztomilá" zasmál se a stal tam jak tvrdý Y a Koukal na mě.
"Můžeš se už převléknout ?"
"Vnitřně to nechceš" na to jsem neodpověděla a šla do kuchyně kde jsem si sešla do barové Židlický.
"Mňam to je dobrý" řekla jsem když jsme se napila.
"Že Jo" nenápadně se pochválil.
"Musíš mi to dělat častěji" on se samozřejmě kulišácky usmál , protože v tom slyšel dvojsmysl.
"Mile rád" mrkl na mě.
"Nebuď úchyl" dala jsem si poslední lok smoothie a dala do dřezu. Calin udělal to samé.
"Já to umyju" nabídla jsem se a začala jsem kelímky umývat.
"To nemusíš" přišel ke mě a opřel se o linku.
"Ale já chci" po chvíli jsem to dodělala calin ze mně nespustil oči.
Teď jsem přijela domů divím se že ani jeden nenadával dokonce se máma ptala jestli něco bylo nebo co jsme dělali. Takhle hezky jsme se dlouho nepovídali.
"Alexo" přišel táta do mého pokoje.
"Zbal se jedeme na chatu"
"Tati neee nechci jet do Anglie" vážně tam nechci jít jsou tam moji "kamarádi" kteří se jen se mnou baví že z toho můžou mít zisk.
"Neodmlouvej jede i babička s dědou však tam máš Olivii a Chrise" jen jsem si zabořila hlavu do postele.
Jak já tam nechci , ale nedá se nic dělat takže vytáhnu kufr z velké skříně a balím všechno možný.
Po hodině mám hotovo můj fit se skládá z černých krátkých a úplných šatů jelikož je už květen takže je venku krásné.
Beru mini kabelku a jdu dolu kde na mě čekají.
Ještě mě Mamka vyfotí před naší verandou a dam stories na ig.
Hned mi všichni lajkujou a píšou jak jsme úžasná a podobně. Nikdo nevidí to co se děje za tou fotkou vidí jen to co chtějí vidět. A to co chtějí moji rodiče aby lidé viděli.
Konečně jsme dojeli do Anglie , jeli jsme soukromím letadlem a za hodinu jsme tam byli.
Dojedli jsme na chatu nebo spíš do většího baráku můj pokoj je menší než doma ale je stále ohromnej.
Vybalila jsem si věci a převlékla jsem se do biker shorts a Nike tílka a šla do kuchyně kde už byla babička s dědou.
Hned jsem je přivítala a povídali jsme si o všem možným dokud nepřišli ti dva nafoukanci.
ČTEŠ
Nevinná kráska a prokletý básník
FanfictionOna pochází z bohaté rodiny. On z malé vesnický v Moldavsku. Ona je hlídaná. On je volný. Ona chce zkoušet zakázané věci. On všechno zakázané dělá. Co se říká- vždyť zakázané ovoce chutná nejlíp,ne ? Alexe je devatenáct let moc toho ale v životě ne...