"Fajn" řekla jsem a rozešla jsem se směr nevím jak.
Dost mě tohle zamrzelo. Calin je jeden z nejbližších lidi které jsem potkala a dovolím si i říct , že k němu něco cítím , ale jak vidím asi to nemá stejně.
"Ježíši Alexo počkej!" Zakřičí na mě ale já jdu Jako bych ho neslyšela. Ale on za mnou přiběhne a tím mě zastaví.
"Jen jsem jim řekl že jsi moje"
"Jak jako tvoje ?" Nechápala jsem.
"Takhle" rychle se ke mně přibližoval a nakonec spojil naše rty.
Ten pocit tu byl zas , jako když jsme se líbali poprvé.
Omotala jsem si ruce okolo jeho krku abych si ho přitáhla blíž. Tahle chvíle mi připadala jako by trvala rok , ale nestěžuji si." Nepůjdeme už na hotel ?" Jen jsem souhlasně kývla a vydali se směr hotel.
Když jsme dorazili na pokoj tak se šel calin osprchovat a já se šla převléknout. Vzala jsem si na spaní krátké šortky ze sheinu a takový podprsenkový top Nike. Seděla jsem na kraji postele a dávala stories z dnešního koncertu. Ani jsem nezaregistrovala že calin přišel a stojí přímo naproti mě. Jen si odkašlal. Leknutím jsem se na něho koukla a zarazila jsem se. Měl na sobě jenom uvázaný ručník kolem pasu.
"Já si myslím že by jsme mohli dokončit to co jsme začali" usmál se kulišácky.
"A ono něco začalo ?" Řekla jsem ironicky a snažila jsem se nesmát.
"No to si piš" když to dořekl tak jsem si stoupla a omotala si ruce okolo jeho krku.
"No to si nejsem jistá" řekla jsem a očima jsem sjela k jeho rtům.
"Já jsem" a začal mě líbat. Já jsem opakovala jeho pohyby který mě přiváděly k šílenství.
Nestihla jsem ani mrknout a už jsme oba neměli ani jeden kus oblečení na sobě.
Jeho pohyby ve mně byli tak nepopsatelný. Jak to bylo všechno tak rychlí a intenzivní. Třetí kolo mě tak odrovnalo že bych usnula i ve stoje. Ale ty bys chtěl ještě čtvrtý.
ČTEŠ
Nevinná kráska a prokletý básník
FanfictionOna pochází z bohaté rodiny. On z malé vesnický v Moldavsku. Ona je hlídaná. On je volný. Ona chce zkoušet zakázané věci. On všechno zakázané dělá. Co se říká- vždyť zakázané ovoce chutná nejlíp,ne ? Alexe je devatenáct let moc toho ale v životě ne...