7.

254 8 0
                                    

Už jsem v Anglii měsíc a hodně jsem se sblížila s Jackem , ale je mi líto že calin mi nezavolal nebo nenapsal nic. Jako kdybych pro něj nikdy neexistovala. Možná že se naštval že jsem mu neřekla že jedu do Anglie , ale nemám důvod mu to říkat ne ?

Dnes ale jedeme konečně do česká a snad se uvidíme i když Jack mi bude chybět ale prý přijede.

Je fakt fajn ale nemám s nim nic v plánu a myslím si že ani on protože mi ukazoval dívku která se mu líbí a pomalá jsem mu jak ji pozvat. Je takový stydliví já sice nemám žádné zkušenosti se vztahy ale vím jak funguje holčičí mozek tedy snad.

Už jsme v letadle což jsem dala na ig jako správná blogerka.pak už všechno utíkalo rychle že jsem doma po příletu usnula. A taky kvůli změně času.

Přiletěli jsme okolo druhé ráno.

Druhý den jsem musela se učit na maturitu , protože se mi to krátí. Teď nebudu nic jiného dělat než se učit každý den celý den.

"Mužů si dat jen storýčko ?" Zeptala jsem se učitelky.

"No tak ale dělejte slečno!" Jak já ji nenávidím těším se až ji dají padáka.

Vyfotila jsem si esteticky učení co je na stole.

Vyfotila jsem si esteticky učení co je na stole

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A poustla to. Lidi mi začaly gratulovat a blahopřát.
I když jsem se o to neprosila.

Už se učím pět hodin nic neumím nebaví mě to.

"Já se omlouvám ale je mi nějak špatně" zalhala jsem ji.

"Hodinu to nevydržíte ?"

"Je mi vážně špatně asi půjdu zvracet" chytla jsem se za břicho a udělala křečovitý obličej.

"Dobře jdete si lehnout zítra pojedeme dal"jen jsem kývla a odešla jsem.v posteli jsem projížděla tik tok.

Všude jsem měla majáles a calina..to je jediné co tam mám. Zpívá hezky hlavně růži. Vždy když ji slyším chce se mi brečet.

"Alexo" došla do pokoje máma.

"Jdi dolu máš tam návštěvu" a zas odešla myslela jsem si že to je bibi tak jsem se nějak neupravovala a šla jsem v rozcuchaném culíku.

V šedém topu a šedých teplákách dole ale bibi nebyla vlastně nikdo jen máma.nechápavě jsem se na ní koukla a ona ukázala na vchodové dveře. Otevřela jsem je a venku stal on.

"Co tady děláš ?" On však neodpověděl jen mě chytl za ruku a přitáhl mě k sobě aby mohl zavřít dveře a rozešel se.

"Co to děláš ?" Vytrhla jsem se mu ze sevření jeho ruky.

"Nemel a pojď" udělala jsem to co řek. Nastoupili jsme do auta a jeli mně neznámo kam.

"Už mi řekneš kam jedem ?"

"Do clubu"

"Co proč ? Nikam nechci"

"Nezajímá jsou tam všichni i ta tvoje bibi"

"Proč tam je bibi ?" Nic jsem nechápala.

"Zatím co ty si šukala v Anglii tak bibi se sblížila s willym" co jak jako šukala je snad ožralej.

" co to meleš že jsem v Anglii šukala ?"

"No toho tvého"

"Žádného nemám"

"Fajn tak si ho šukala"

"Doprdele ja nikoho nešukala!" Zařvala jsem a rukama jsem začala mávat. Fakt mě teď nasral a jde to na mně vážně poznat.

Koukl se na mě a ja na něho. Hleděli jsme si do očí ale calin musel koukat na cestu takže náš oční kontakt přerušil.

"A co ten kluk" už mi došlo o co mu jde ta fotka.

"Ty žarlíš ? Na Jacka"

"Jo takže Jack" řekl ironicky.

"Je to můj kamarád od dětství a kdyby něco má holku" řekla jsem a zadržovala smích když jsem viděla jeho obličej. Už jsem to ale nevydržela a začala se smát.

"Hej čemu se smeješ ?" Řek vážně.

"Tobě"

"Kotě mě se smát nebudeš"

"A ty mi nebudeš říkat kotě"

"Fajn můžeš se smát" nad tím jsem jen protočila oči.

Jsme před clubem a čekám na calina než dokouří cigaretu. Pak už jen vstoupíme a jdeme k ostatním.

Nevinná kráska a prokletý básník Kde žijí příběhy. Začni objevovat