8.

252 11 1
                                    

Kluci a bibi byli totálně ožralý a mleli páté přes deváté.
"Zmrdi jsme tu" sedne si calin k nim ke stolu a já vedle něho.

"Jeee to si ti kvůli které hodil calinek mobilem bo si se líbala s nějakým zmrdem" jen jsem se nechápavě koukla na calina ten jen házel vražedné pohledy na willyho. Nějak jsem to neřešila.

"Petře jdi nám pro vodku" řekl calin a Petr s donucením šel.

"Na" podal mi skleničku s něčím čím si.

"Víš že na to nemám dobrý vzpomínky"

"Jsem tu s tebou" pošeptal mi do ucha a znovu mě pobídl a já to vypila na ex.

Bylo to celkem dobrý a tak jsem toho vypila fakt hodně i calin. Vlastně všichni jsme byli úplně na sračku.

"Caliiii pojď tancovat" tahala jsem ho do tančícího davu. Došli jsme do prostřed a otočila se jeho směrem. Začala jsem se hýbat do rytmu hudby.

"Hmm ty se nezdáš" zasmál se a též začal tancovat.

Chytl mě za boky a přitáhl si mě blíž a tancovali jsme spolu.

"Caline ?" Prolomila jsem chvilku ticha.

"Yes" pošeptal mi do ucha abych slyšela přes hlasitou hudbu. Neříkám nic ale naskočila mi husí kůže.

"Já chci tetování" zařvala jsem.

"Co?"

"Tetování chci!" Strašně se mi motal jazyk jak jsem byla napitá.

"Tak jdem" chytl mě za ruku táhl mě ke stolu vzal si tašku a beze slova jsem odešli.

"Počkej nemůžeš řídit" zastavila jsem ho když odemykal auto.

"Hele neser kotě jo" otevřel dveře a strčil mě na sedačku spolujezdce a zapnul mi pas. Zadívala jsem se mu na oči a na rty. Takhle jsem celou dobu mezi nimi tikala.

Pak už jen též nasedl a jeli jsme někam.

"Jsme tady" zastavil před nějakým salónem a vystoupili jsme. Jsem rada že jsme nenabourali i když calin jel jak chtěl takže to bylo na mále.

"Šak je jedna ráno nebudou mít otevřeno" opřela jsem se o něj abych nespadla.

"Bejb je to můj známej a hlavně tu je psal sem mu"

Zrovna se otevřeli a v nich stal nějaký nabušený chlap neříkám nic šel z něj strach.

"Čau bro" pozdravili se a šli jsme do vnitř calin si sedl na křeslo co tu bylo a borec stal za mnou.

"Tak co by si chtěla" otočila jsem se na něj a usmála se.

"Vyberu ji" předběhl mě calin a už něco šeptal borcovi. On jen kývl a pobídl mi abych si sedla do dalšího křesla.

"Vytáhni si tílko"

"Proč"

"Bo calin chce aby to tetování bylo tam" řekl a připravoval si do strojku jehličky.

"Úchylku" řekla jsem potichu na calina.

"Nebuď drzá" oplatí mi to. Já se jen na něho znuděně podívám.

Vyhrnula jsem si tílko nic mi nešlo vidět jen možná kousek podprsenky. Dotkl se tým strojem mé kůže. Zkousla jsem si ret abych nějak zahnala bolest. Nebylo to až tak hrozné ale neskutečné to bolelo až pak jsem si na to zvykla.

"HeJ co tam je" koukla se na calina on se jen zasmál a zakýval záporně hlavu.

Netrvalo to dlouho a bylo to hotovo. Dost jsem se bála co to bude , ale neřešila jsem to. Jen my to zavázal něčím cosi a odešli jsme. Vůbec jsem neřešila co tam je bylo mi to v tu chvíli jedno.

"Půjdeme zpátky je teprve půl druhé" řekla jsem vysmátě už v autě.

"Samozřejmě" mrkl a vyjel. Otevřela jsem okýnko a Vystrčila hlavu z auta byl to úžasný pocit. Pocit užívání a života. Vítr mi pořádně zacuchal vlasy všude lítali , ale furt to bylo nejlepší.

"Pustím nějaký song" pustil Viktorův song virtuální drogy. Tu songu jsem znala takže jsem začala zpívat calin taky.

Připadalo mi že jedeme hodiny , ale vůbec mi to nevadilo spíš jsem byla rada.

Čas běží rychle , když se člověk dobře baví.

____________________________________
Vendy <3

Ahojkyyy jsem rada že se příběh líbí samozřejmě se to ještě rozjede a myslím si že to bude zábavnější a lepší ke čtení. Budu rada za hvězdičky🫀

Nevinná kráska a prokletý básník Kde žijí příběhy. Začni objevovat