Oficiálně se stěhují do svého vlastního bytu! Jsem tak šťastná že už nebudu na někom závislá a mužů si žít život jak chci. Nemuset se nikoho ptát co mužů a co nesmím. Do kdy kde mužů být. Nemůžu být šťastnější.
Začala jsem pracovat pro Rychlí kluky. Spravuji instagram a e-shop. Mužů pracovat z domova takže nemusím nikam chodit , ale stejně ve studiu budu pečená vařená , protože mě baví být s klukama.
Bibi se nakonec s Willym rozešla a odjela z česka. Ani mně neřekla kam se odstěhovala což mě mrzí. Byly jsme fakt dobrý kamarádky , ale asi nám nebylo souzeno.
Byt už mám skoro zařízený jen mi chybí postel , takže spím na matraci. Pro mě ale teď tohle není důležitý nevadí mi to i když není to moc esteticky.
Dokonce mám i televizi na zemi. Kdyby tohle viděla máma tak by asi omdlela. Ona je na esteticky Vizuál.
Všechno musí byt perfektní , aby si o nás nikdo nic nemyslel špatného. Mě to je u piči.Zítra mi začíná první hodina v auto škole. Vím ještě jsem se nezmínila , ale teď je všechno najednou tak rychlí. Nestíhám zpracovat to že jsem se odstěhovala od řidičů a teď budu řídit. Tedy jestli to zvládnu ale věřím si.
Teď jedu v metru směr studio. Abych udělala vše potřebné , abych se mohla plně věnovat studiu na řidičák. Sice se nevyhnu práci , ale aspoň ji nebude tolik.
Už jsem ve studiu tak hodinu a už mám vše hotovo. Teď už jen ležím s Petrem a Davidem na gauči. Nikdo jiný tu dnes není.
"Chcete něco k pití ?" Zeptá se Péťa.
"Já bych si dala džus" usmála jsem se na něho. On se však jen zamračí.
"Jako vážně ? Džus ?" Nakrčí obočí. Jen si povzdechnu.
"Petře dnes nebudu pít " on se jen smutně zatváří. Po chvilce přijde z kuchyně a podá mi džus.
Napije se ode mně což mě trosku naštve , ale tak co už. Vezme si krabku cigaret a zapálí si.
Nedá mi to a vezmu do ruky krabičku kterou zrovna Petr položil na stůl. Vyndám z ní cigaretu a zapálím.zařazeně na mě kouká. Nic ale neříkal.
Pak už jsem šla. Byla už tma , takže obchody byli zavření tak jsem šla do večerky a tam jsem koupila dvě bagety a malibu. U pokladny jsem ještě vzala cíga winston.
Doma jsem se osprchovala a po dlouhé době udělala skincare. Umyla jsem si hlavu dala si masku. Pak už jen na sebe napatlám různé krémy a olejíčky.
Dala jsem si na sebe čisté spodní prádlo a nad to bílí župan. Nalila si skleničku malibu a šla na balkon.
Hodiny ubíhaly strašně rychle a já už vykouřila celou krabičku za dvě hodiny. Když jsem si uvědomila že už je dvanáct hodin večer všechno jsem uklidila ze stolu. Pak už jsem šla spát. Usnula jsem do minuty.
ČTEŠ
Nevinná kráska a prokletý básník
ФанфикOna pochází z bohaté rodiny. On z malé vesnický v Moldavsku. Ona je hlídaná. On je volný. Ona chce zkoušet zakázané věci. On všechno zakázané dělá. Co se říká- vždyť zakázané ovoce chutná nejlíp,ne ? Alexe je devatenáct let moc toho ale v životě ne...