9.

265 9 2
                                    

Ráno jsem se probudila ve studiu na gauči. Nevím jak jsem se sem dostala ale všichni byli už vzhůru protože jsem je slyšela z mini kuchyně. Šla jsem za nimi z otravnou bolesti hlavy.

"Podívejme se kdo přišel" zasmál se Petr když pil kávu.

"Čemu se směješ" koukla jsem se na něj nechápavě.

"Madam si asi nic nepamatuje tak jako calin" teď se všichni zasmáli a já začala pohledem hledat calina.
Seděl u stolu a opíral si rukou hlavu.

"Co to meleš" sedla jsem si naproti calinovi a Petr byl vedle něj.

"Podívej se na moje stories jinak předem se omlouvám byl jsem též na sračky" rychle jsem vzala můj mobil šla na ig. Když jsem otevřela jeho storýčko tak jsem nedýchala.

Bylo to video kde se sme se ve studiu líbali a na konci calin Zakopl o něco a spadli jsem na zem. A bylo tam ještě napsáno "ožralý a zamilovaný"

Vykulila jsem oči a zakryla si obličej mega jsem se styděla , nebo spíš mi bylo trapné že to vidělo několik lidi. Podívala jsem se na calina ten jenom pokrčil rameny asi si též nic nepamatuje.

"No dámy a pánové byla to Krušná noc doufám že budou častěji" zasmál se willy mě tedy si smíchu nebylo aspoň že mi tam nebyl vidět obličej nebo označená jinak by to bylo v piči.

"Caline odvezl bys mě" jen kývl a šel se připravit já také.

"Hele nic si nepamatuji takže to video bylo pro mně stejný šok jak pro tebe" zasmál se , má pravdu a hlavně jsme byly total na sračku.

"Už se to stalo takže to neřeš me" koukla jsem se z Okna a viděla už náš barák.

"Cali nechceš jít dovnitř ?"

"Vážně takhle ?" Ukázal na sebe musela jsem se zasmát byl vtipný.

"Vypadáš úplně normálně"

"Budu ti věřit" mrkl na mě a vyšli jsme z auta který zaparkoval před dům.

"Mami jsem doma" zakřičela jsem když jsme vstoupili do předsíně máma hned přišla.

"No ahoj jee nám vedeš návštěvu těší mě" podala máma calinovi ruku a ten ji z radostí přijmul.

"My půjdeme do pokoje Jo"

"Jasně kdyby si měl Caline hlad tak přijď"

V pokoji jsem nás zavřela radši , calin si sedl na postel.

"Hele nevadí když si půjdu rychle osprchovat ?"

"Nebude" řekl a šel na mobil já si vzala čistý oblečení a šla do koupelny.

Zavřela jsem a začala si sundavat kalhoty pak jsem si sundala top chtěla jsem i podprsenku když jsem si všimla něčeho mezi prsy. Koukla jsem se do zrcadla Panebože to snad ne.

Vběhla jsem do pokoje kde je calin jen ve spodním prádlu ale to jsem neřešila.

"Můžeš mi tohle vysvětlit ?!" Ukázala jsem na tetování který je na vážně suprovím místě.

"Hezky tetování"

"Caline co to je to není vtipný" popošla jsem blíž k němu on se jen zadíval na to tetovaní tedy doufám mohl koukat i na něco jiného.

Stoupl si přede mě a koukal mi přímo do očí.

"Co tam je napsaný" zeptala jsem se ho protože na to nevidím.

"Miluj jako bych byl poslední" nad tímhle jsem se pozastavila a začala přemýšlet jak to myslel a co to znamená chtěla jsem se ho na to zeptat kdyby do pokoje nepřišel táta.

"Alex..co to děláte ?!" Zasekl se když nás uviděl no hlavně mě ve spodním prádle vedle calina super.

Rychle jsem vzala do ruky deku a zakryla se doufám že neuvidí to tetování.

"Co tu děláte ?" Zeptal se už klidně což se divím.

"Chtěla jsem se jít osprchovat ale pak mi nešla rozepnout podprsenka a zakecali jsme se" Tyvole fakt Alexo ty si chytrá tomuhle neuvěří ani slepej.

"Jo jasně " řekl a sjel nás pohledem a zavřel což nechápu ? Asi si něco dal nebo fakt nevím.

"Tak já se jdu tedy osprchovat" řekla jsem s úsměvem.

"A nechceš rozepnout podprsenku ?" Mrkne na mě.

"Hahaha" ukážu mu fakáče a radši za sebou zamknu.

Nevinná kráska a prokletý básník Kde žijí příběhy. Začni objevovat