"Ahooj" pozdravila jsem když jsem nastoupila ke calinovi do auta.
"Mám pro tebe překvapeni" usměje se svým širokým úsměvem.
"Jaký" naklonil se ke mě že jsem hlavou couvla do zádu. Jen se usmál a pošeptal mi do ucha.
"Teď Půjdeš domu sbalíš
si rychle věci na týden jedeme do Chorvatska a vem si nějaký sexy plavky"Odtáhl se ode mě a já jen na něho zírala němuž odjet.
"Nemůžu"
"Proč ?"
"V neděli mám být znovu na castingu na modeling"
"Proč ses mi nepochlubila to je dobrý ale stejně v sobotu se vracíme takže dělej"
"Co když mě máma nepustí"
"Kurva Alexo je ti devatenáct ty si můžeš sbalit a nikdy se nevrátit" asi jsem ho nasrala no.
"Jsi roztomilý když se zlobíš" rychle jsem vystoupila aby mě nezabil. Tohle nemá rad a já ho tím rada provokuji.
" Alexo to už jsi doma ?" Zeptal se mě táta když jsem vešla do obýváku.
"Ne já si jdu sbalit"
"Ty někam jedeš ?" Nadzvedl obočí.
"Jo jedu s klukama do Chorvatska"
"S jakými klukama ?"
"Ze studia"
"Alexo s těmi feťáki nikam nechoď zkazí tě však kvůli němu máš zkažený celý tělo!"
"Jak jako zkažený tělo ?"
"Kvůli němu máš to zbytečně tetování možná kvůli tomuhle se nedostaneš na modeling"
"Já jsem rada že mám to tetování aspoň někdo mi rozumí! A víš co už se nevrátím stejně jsem odmaturovala jste mi u piči!" Vykulil na mě jen oči a já šla rychlostí světla do pokoje a vzala si jen to potřebné.
"Alexo jestli opustíš tenhle barák nevracej se protože tím zradíš rodinu vážně chceš skončit s feťakem ?!"
"Ten feťak mě zná lip za rok jak vy za devatenáct let sbohem otče a matko" na oba jsem se koukla a odešla. Zbouchla jsem dveře a nadechla se čerstvého vzduchu. Teď začíná nová kapitola.
Dala jsem tašku do zadní části auta a začala vyšilovat štěstím.
"Hej hej hej klid Jo" zasmál se calinek ale já fakt měla radost.
"Ani nevíš jak jsem šťastná Panebože jako kdyby mi spadl velký kamen ze srdce" opřela jsem se o sedačku a vydechla.
" jedem ?" Zeptala jsem se ho když se na mě díval.
"Yes" nastartoval auto a vyjel. Celý jsem mu to vyprávěla protože jsem hrozné ukecaná ale to ví.
"Kdo vůbec všechno jede ?"
"Petr, willy ,David a Marek jo a nejspíš bibi"
"Už se těším jsem rada že jsi mě k tomu odkopal"
"To bude dráhy "
"Jak to myslíš" podívala jsem se na něj nechápavě.
"No nějakou odměnu ne" otočil se a sjel mě pohledem.
"Jhaaa přestaň úchyláku" zasmála jsem se.
"Já to myslím vážně kotě" seru na něj. Pustila jsem písničku aby už nemluvil a začala jsem si pobroukávat.
Po chvíli jsme Dojeli do studia kde byl jen willy a Petr. Různě jsme si povídali o všem možném co mají v plánu a tak.
"Alex napij se" podal mi nějaký alkohol.
"Co to je ?" Zeptala jsem se pro jistotu"
"Rum je v tom i Coca-Cola takže slabí" znovu mi flašku podal. Já si ji vzala a malinko se napila.
Bylo to celkem v pohodě jelikož to fakt nebylo silný. Dokonce mi to začalo chutnat a tak jsem to vypila do dvou hodin.
Byla jsem vysmátá jenom řekli "ahoj" a už jsem se smála.
"Alexo jsi normální ?" Zařve na mě Petr a ostatní se smějí. Tedy calin a willy , protože jsem zakopla o svoji nohu když jsem chtěla jít na záchod.
"Do pici nemůžete mi pomoct ?!" Ležím na zemi rozplácnutá jak přejetý ježek.
"Jdeme už spát Jo" zvedla mě pan calin a já se mu omotala rukou kolem jeho krku , abych se udržela na nohách.
"Ale mě se..nenenechce jít spát" řeknu ze sebe z těžka.
" mě to nezajímá kotě" řek a dodá " tak my jdem ráno" mávne na kluky a mě táhne do pokoje.
Dal mě do postele a Přikryl mě.
Hned jsem si zkoušela sundavat tepláky , když jsem zjistila že mi to nejde tak jsem se na to vysrala.
ČTEŠ
Nevinná kráska a prokletý básník
FanfictionOna pochází z bohaté rodiny. On z malé vesnický v Moldavsku. Ona je hlídaná. On je volný. Ona chce zkoušet zakázané věci. On všechno zakázané dělá. Co se říká- vždyť zakázané ovoce chutná nejlíp,ne ? Alexe je devatenáct let moc toho ale v životě ne...