Týden je za námi a je tu víkend!! Dneska jedu s klukama na jejich koncert do Olomouce. V sobotu bude koncert v Ústí a v neděli má Péťa narozeniny což znamená velká kalba.
Už mám zabaleno a jen čekám na kluky než pro mně přijedou. Je deset ráno kluci mají koncert až v osm večer. Musíme se ubytovat na hotelu a aby kluci stihli zvukovku a všechnu tu přípravu.
"Čuss"pozdravil calin když konečně přijeli. Měl o něco delší vlasy. No par týdnu jsem ho neviděla.
" ahoj" sedla jsem si na místo spolujezdce. V autě byl ještě Jakub aka yzomandias a Nik tendo. Ještě jsem neměla tu čest se s nimi seznámit a ani jsem nevěděla že budou s klukama hrát.
"Čau jsem Dominik" podal mi ruku jeden z nich. Oba byli celý potetovaný. Vřele jsem mu podala ruku a představila se.
"Já jsem Jakub Calin o tobě hodně vyprávěl" představil se mi ten druhý.
"Fakt a co" vyzvídala jsem a viděla jsem očkem jak calin na ně hodil vražedný pohled.
"No zrovna teď říkal že se tě nemáme ani dotknout a že.." nestihl doříct , jelikož ho calin přerušil.
"No už musíme vyjet jinak to nestihneme" oznámil a šlápl na to. Hned jsem se radši připoutala.
Nechápu co to znamená ? Už dvakrát jsme se líbali. Trávili jsme spolu čas jako pár. A teď tohle ? Řekl by vic kdyby ho nepřerušil. Až přijedeme do Olomouce tak se ho musím zeptat. Snad mi to řekne.
Nejradši bych se zeptala Bibi a ne někoho "cizího" , ale ani mě se neozvala. Jako kdybych ji už nezajímala. Což u mě je to naopak. Měla jsem si jí věnovat vic a ne o Calina. Úplně jsem ji odstřihla a nahradila ji calinem , ale neměla jsem to v plánu. V tu chvíli mi to nedošlo ani jsem nad tím nepřemýšlela. Asi mi to jen vrací. Mám co si zasloužím.
"Kdo přijde všechno na Petrovu oslavu ?" Otočila jsem se na calina.
"Všichni z labelu a tak" řekl a pak dodal " nech se překvapit"
"Super" sarkasticky jsem řekla a otočila se směr okno. Pak už si jen kluci povídali.
Po dlouhé době jsem konečně zastavili před hotel kde už byli kluci. Ubytovali jsme se a rozdělili se do pokojů po čtyřech.
Já byla ve stejné sestavě jako jsme jeli v autě. Takže já calin , jakub a Dominik. Ale měli jsme rozdělený pokoje po dvou postelích. Já jsem byla s Calinem což se dalo počítat. Mě by se úplně nechtělo být třeba jen s Jakubem , protože se prakticky neznáme.
Vybalili jsme si upravili a pak šli konečně do klubu , kde hrají na zvukovku.
ČTEŠ
Nevinná kráska a prokletý básník
FanfictionOna pochází z bohaté rodiny. On z malé vesnický v Moldavsku. Ona je hlídaná. On je volný. Ona chce zkoušet zakázané věci. On všechno zakázané dělá. Co se říká- vždyť zakázané ovoce chutná nejlíp,ne ? Alexe je devatenáct let moc toho ale v životě ne...