12.Bölüm

141 10 2
                                    

'biri vardı sever gibi yapıp kandırdı, biri vardı ateşi elimde yangındı'

şarkı adı: biri vardı

Gözlerimi açtığımda her yer karanlıktı. Bulunduğum yeri aydınlatan sadece aydı.  Nerede olduğum ve beni kimin buraya getirdiğini bilmiyordum, tahminim de yoktu. Aile düşmanım falan mı vardı?

Ellerim oturduğum sandalyede sırtıma bağlanmıştı aynı şekilde ayaklarımda sandalyeye bağlıydı. Hareket edemiyor olmak oldukça sinir bozucuydu. 

Bulunduğum oda çok eski bir odaya benziyordu. Çatlamış ve kırık izleri olan duvarlar vardı. Odada sadece bir sandalye vardı. Tabii beni de unutmamak lazım.

Açılan kapı ile kafamı hemen kapıya doğru çevirdim. Uzun boylu ve yapılı bir adam hızlı adımları ile odaya giriyordu aynı zamanda telefonu ile konuşuyordu.

"E abi ne yapalım bu kızı" dedi iri adam. Karşı tarafın söylediklerini duymuyor olmak sinirimi bozmuştu. İri adam girdiği andan beri sadece bana bakıyordu, süzüyordu.

"Tamam abi" dedi ve telefonu kapattı.

"Uyanmışsın" dedi ve tam karşımda durdu. Ona çatık kaşlarım ile bakıyordum. "Şimdi seni biraz hırpalayacağız" dedi acımasız bir şekilde ardından ellerimi ve ayaklarımı çözdü. Beni salon olduğunu tahmin ettiğim yere doğru sürükledi.

"Siz kimsiniz" dedim. Uyandığım andan itibaren ilk defa konuşmuştum. "Kim olduğumuzu bilmene gerek yok" dedi salondaki 30'larında olduğunu tahmin ettiğim adam. 

"Ne yapacaksınız bana" dedim. Beni içeride yine bir sandalyeye bağlamışlardı. Neden tekrar bağlayacaklarsa diğerini çözmüşlerdi? 

Sandalyeye bağlandığım anda suratıma gelen beklenmedik bir şiddet ile kafam sola çevrildi. Bunlar kimdi de bana bu şekilde davranıyorlardı? "Çokta güzel kızmış yazık oldu" dedi bana vuran siyah saçlı adamın yanında duran mavi gözlü adam.

Bu sefer mavi gözlüden yediğim darbe ile kafam yine sola çevrilmişti. Bu neydi gelen geçen vuruyordu?  "Neden bana vuruyorsunuz" diye sordum yüksek çıkan sesimle. "Çünkü sen Bartın Karyeli'nin sevdiği kızsın" diye bir açıklama yaptı siyah saçlı adam.

"Derdiniz onunla ise onunla çözün. Benim ne suçum var?" Asena'nın suçu ne!  "İnan bana sana verdiğimiz zarar Bartın'a vereceğimiz zarardan daha çok üzer Bartın'ı" dedi mavili.

Ardından karnıma yediğim tekme ile arkaya savruldum. Son anda beni tutan adamlar sayesinde çok daha büyük olacak bir darbe yememiştim. "Sikik herifler, siktirin gidin derdinizi Bartınla çözün!" diye bağırdım. Çok sert vuruyorlardı. Korkmaya başlamıştım, bunun dışarıdan anlaşıldığını da biliyordum. 

"Sikik herif ha?" dedi iri adam ve yumruk yaptığı elini suratıma geçirdi. Çok acımıştı. 

Biri beni kurtarmayacak mıydı? Ömrümün sonuna kadar burada yaşayamazdım değil mi? Nolur biri beni kurtarsın!

Üst üste bir çok darbe geliyordu. Artık hangisinin nereme geldiğini bile anlamakta zorlanıyordum. Yeterince dövdüklerini düşünmüş olmalılardı ki bir anda vurmayı kesip salonun sağ ve sol köşelerindeki koltuklara oturdular. 

Bilincim çok zor açık kalıyordu. Artık bayılmak istemiyordum. 

"Bu kız bize sağ lazım, tek amacımız Bartın Karyeli'nin damarına basmak" dedi içlerinden bir adam. Sesi çok boğuk geldiği için kim olduğunu seçemiyordum.

Dakikalar sonra üzerime dökülen bir kova dolusu su beni soğuktan titretmişti. Anın şoku ile "Ne yapıyorsunuz!" diye haykırmıştım. Dişlerim soğuktan birbirine çarpıyordu.

PLATONİK KATİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin