Úspěšně zapomeneme, že nemám pojem o čase a prospal jsem úterý... Takže jestli tohle někdo čte, tam vám posílám další kapitolu.
S láskou Lara
,,Víme, kde je ten posraný viteál, ale já nemám vůbec žádné ponětí jak ho ukrást. Natož zničit" Zavrčel Draco a začal znova pochodovat pokoji.
Cítil jak mu žilami proudí čiré zoufalství. Paralyzovalo ho, ovládalo ho a on nevěděla jak se z toho dostat.
Nikdy nebyl optimistou ani pesimistou, ale realistou a jeho vnitřní realista neviděl žádné východisko. Takže byl asi pesimistou?
Blaise, který seděl na posteli, ho jenom pozoroval. Cítil, jak se začíná zoufalství zmocňovat naprosto všech.
Zoufalství a narůstající strach z neznámého nebezpečí visícího ve vzduchu.
Lidi nebyli blbý. Věděli, že se něco začíná dít. Viselo to ve vzduchu už pár dní.
Doslova to na ně dýchlo a i když se oficiálně nevědělo o věštbě a ani o návratu Bellatrix, cítili, že se něco děje.
McGonagallová se spojovala s Kinsleym a Kinsley začínal povolávat, své nejbližší.
Bellatrix začala chybovat, nebo spíš začala nenápadně ukazovat světu, že se něco děje.
Něco se blížilo a Draco a ani Blaise nevěděli co.
,,Mám novinky, " zamával nově příchozí novinami a nezavřel za sebou dveře.
,,A nebudou se vám líbit. " dodal.
Draco zaskuhral. Byl unavený, vymýšlel plány ve dne v noci a žádný nedosáhl více jak dvaceti procent na úspěch.
,,Né, další blížící se katastrofu nepotřebuju." Klížidly se mu oči, stahovala ho k sobě černá díra a znamení zla pálilo jako čert.
,, Bohužel," zašeptal Theo a smutně mu podal noviny.
Ministerstvo selhává, něco se blíží
Azkaban pod dalším útokem. Další Smrtijedi na útěku. Přítomný ministr kouzel se vyjádřuje, že poslal své nejlepší bystrozory najít uprchlé Smrtijedy, ale otázkou zůstává, jak je vůbec možné, že utekli? Nemělo by být v Azkabanu bezpečno? Nemělo by být nemožné se do něj vůbec dostat? A co s nimi vůbec chtějí udělat až je chytí? Dát je zpátky do Azkabanu odkud už jednou utekli?
Bude se vůbec hledat důvod jejich útěku? Shromažďují svoje síly? Chtějí další válku nebo jenom svobodu? Jestli bude boj, kdo je vede? Vede je znova Pan Zla nebo ten definitivně padl? Kdo ví, vždyť už jednou vstal z mrtvých. Nebo je to někdo jiný? Někdo horší? Kdo nebude hledět na následky a půjde přes mrtvoly? A proč ministr mlčí? Ví něco? Připravuje něco co nám nechce říct? Můžeme věřit, že jsme v bezpečí? Samé otázky a žádné odpovědi. Průběžně vás budu informovat, jak se mnou budou lidi z ministerstva ochotni mluvit.Kira Föster
,,Ta ženská je normálně druhá Holoubková.." zavrčel Draco a hodil novinami na postel.
,, Kámo, je akorát tak stejně vlezlá, ale píše pravdu. Už tehdy o tvém otci napsala pravdu a jenom pravdu," zastal se novinářky Blaise.
,,Jo, má pravdu, zeptej se někde a jsem si jistý, že tahle čarodějka nenapsala žádný nepodložený důkaz..." Dodal Theo a smutně se podíval na Draca.
ČTEŠ
Pořád vdaná Grangerová?
RandomZpátky do školy. Dodatečný ročník, do kterého se Hermiona mile ráda vrací i se svými věrnými přáteli. Všechno by to mělo nádherný začátek, ale je tu takový malý háček. Takovým malým háčkem je blonďatý záporák Malfoy a jeho nepostradatelní přátelé Bl...