51. Tajemství aneb neznámá minulost

31 2 3
                                    

Blaise stál u stolu a koukal na Kate, co něco debatovala s Bellatrix. Černé vlasy měla stažené do vysokého culíku a na sobě upnuté lovecké kalhoty.

Strašně u toho rozhazovala rukama, že si Blaise myslel, že musí každou prokletou chvíli odletět. Bellatrix jí se zájmem poslouchala, načež jí dala něco o čemž mohl Blaise jenom polemizovat, co.

V rohu místnosti seděla Narcissa s Liamem, kterému, k Blaisově nepřekvapení, na klíně ležela jeho sestra v kočičí podobě a lízala si tlapku.

Blaise byl lehce ukřivděný. Měla by dělat společnost jemu a místo toho děla společnost nějakému chlapci, kterého potkala sotva před dvěma týdny.

Netušil, že mu Kira tají víc, než by měla a že v rukou drží ne jeden osud.

Závistivě sledoval, jak si Cissy povídá s Liamem a něčemu se směje. Potom se otočil, a i přes svou silnou nechuť se vydal ke skupince smrtijedů. Dolohov, Avery, Mucliber...

Opřel se o opěrku jednoho z volných křesel a poslouchal Dolohovo nadávání na tu novinářku.

,,Bellatrix chce, abych jí našel..." vyprsknul naštvaně a dál pročítal všechny novinové články, které, kdy vydala. Blaise zahlédnul článek o Dracově otci, novější, kde byla zakódovaná zpráva a pár dřívějších z druhé kouzelnické vláky.

,,Ta holka je prostě duch. Nic... Není o ní jediná zmínka. " postesknul si Avery a dál si prohlížel text.

,,Jediné porušení zákona, ani na ministerstvu nic není. Ona prostě neexistuje." Zavrčel Mucliber a přívalem vzteku roztrhnul celý jeden výtisk, který držel v ruce.

Blaise se zarazil. Zamrkal a uvědomil si něco, co si měl uvědomit už dávno.

Jeho sestra nebyla dospělá!!!

Smrtijedi, kteří byli zaneprázdněni hádkou a pročítáním textů si nevšimli střídajících se výrazů na jeho tváři.

Není dospělá, měla by mít hlídáček, měla by být zapsaná na ministerstvu, ale není ani jedno. Je zvěromág, ale nechodí do školy, tak kde vzala ty znalosti.

Jak to, že umí tak dobře kouzlit, jako to, že pracuje a píše články. Má svoje vlastní noviny. Jeho sestra byl duch, věděl, že je na jejich straně, jeho důvěru získala už dávno, ale až teď si uvědomil, že jí nezná. Neznal jí teď a jeho sestra má víc tajemství, než je jen její obličej...

Se zájmem se otočil na černou kočku, lízající tvář Liamovi a lehce trhající mu černou košili. Sledoval každý její pohyb jako kdyby doufal, že s toho něco vyčte, ale jediné, co z toho vyčetl bylo, že jí z nějakého důvodu na Liamovi záleží, ale z jakého to netušil.

Nadechnul se a podíval se po Bellatix s Kate. Pořád byli zabrané do velké diskuze. Ze které je vyrušilo až hlasité prásk.

***

Vyděšeně jsem nadskočila na Liamově klíně, příjemně mě hladil a já jsem se vrátila někam, kam jsem nechtěla.

Zpozorněla jsem a stoupnula si do kočičího obraného postoje. To, co jsem viděla by mě v lidském světě donutilo vyděšeně zalapat po dechu...

Draco Malfoy v ruku v ruce s Hermionou Grangerovou, nebo bych měla říct spíš Malfoyovou, protože i když jsem tady, mám svoje způsoby, jak se vytratit a získat informace, stáli uprostřed příjímacího salonku a hned za nimi se nacházela odhodlaná Parkinsová a Greengrassová, na které bylo vidět, že by chtěla všechno jenom ne být tady v místnosti plné smrtijedů.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: 2 days ago ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Pořád vdaná Grangerová?Kde žijí příběhy. Začni objevovat