38. Začínáme válčit aneb všechno se komplikuje

89 4 4
                                    

Draco se mračil nad Denním věštcem. Dala se do pohybu.

Titulek mluvil za vše.

Bellatrix Lestrangová žije!

Smrtijedi se začali shromažďovat na všech veřejných místech. Podle skupinek si netroufám odhadnout kolik jich je, ale je jisté, že v jejich čele není nikdo jiný než pravá ruka pana zla. Mezi hlavy oddílů, které ohrožují a dělají rozbroje patří: Sourozenci Carrowovi, Dolohov, záhadně živý Macnair, Yaxley, Travers, Avery nebo Mulciber, Rookwood a Rosier.
Mezi zástupy kápí, se objevilo i pár vlkodlaků. Fenrir Šedohřbet nechybí nikde.
Mudlové ale i kouzelníci strachy utíkají z ulicí, před davem smrtijedů pokřikujících: „Válka bude, válka bude!"
Je na čase si přiznat, že jsme všichni lidi a je jedno jestli jste mudla, mudlovské krve, moták, míšenec nebo čistokrevný čaroděj. Jsme stejní, milujeme stejně, nenávidíme stejně, máme stejnou krev, stejně se bojíme, akorát bojujeme odlišnou technikou.
My kouzli, oni zbraněmi... My lektvary oni rostlinnými jedy. Oni umírají, my umíráme, umíráme stejně, jsme pohřbíváni do stejné hlíny a odcházíme do stejného nebe.
Válka bude, všichni to víme, všichni víme, že Bellatrix Lestrangová se nezastaví před ničím, a nebude vyjednávat a proto.... Proto vás všechny žádám, zapomeňme na rozdíly, které nás dělí s těmi, jež žijí s námi ve stejném světě bez kouzel a pojďme bojovat za ně i za nás. Pojďme si vybojovat budoucnost a pojďme ji vybudovat i těm, kteří o nás neví...
Pojďte pomoct správné věci, teď za nás nebude bojovat žádný vyvolený, tentokrát ne, tentokrát se nikdo nepůjde obětovat do lesa... Tentokrát si to budeme muset vybojovat sami a zapomenout na věštbu, jejíž správně znění slyšeli jen jedny uši, které utíkají, stejně jako budeme za chvíli my všichni. Smrtijedi si pro nás jdou. Pro mě, pro tebe nebo tebe a jen na tobě, jak se zachováš. Jestli budeš jako srab sedět v rohu a koukat jak ti, co už jednu válku vybojovali, nasazují svoje životy znova nebo budeš bojovat, za sebe, své rodiče nebo své děti. Já jdu do války a myslím, že nebudu sama. Půjde nás víc. Jsem ochotná bojovat vedle bývalého smrtijeda nebo válečného hrdiny.
3. Kouzelnická válka se blíží rychleji než paprsky světla. Pojďme si vybojovat budoucnost!!! Chraňme naši školu a ministerstvo před škůdci!!!!

Kira Föster

Ten článek sice neodpovídal titulku, ale musel uznat, že ta novinářka to napsala dobře. Moc dobře, líp by to nenapsala snad ani Hermiona.

Nezarážel se nad tím, co tam psali pořádně, což měl, ale spíš se staral o silně bolavou ruku.

Nic mi nezbylo, a proto se rychle přemístil za Bellou.

***
Theo odhodil noviny na stůl. Titulkem dolů aby ho právě přicházející Ginny neviděla. Věděl, že se bude ptát, že jí to bude muset říct, ale tak nějak doufal, že když ty, noviny budou titulkem dolů, tak se nastávající problémy rozplynou.

,,Co tam píšou?" Zeptala se, když si sednula a vytáhla dalamánek, který ráno přinesl z pekárny od vedle.

,, Buď si to můžeš přečíst, nebo ti to řeknu, " prohlásil a upil svoji ranní kávu. Díval se na ní a přemýšlel jak to, že si nikdy nevšimnul těch nebezpečných ohýnků v jejích očích.

Ginny přeložila ruce na stole a lehce se předklonila. ,,Tak mi o tom popovídej, " zašeptala a opřela se židli.

,,Fajn, právě se oficiálně rozpoutala třetí kouzelnická válka," zavrčel a otočil noviny.

Ginny spadnul úsměv z tváře. Zbledla a zavřela oči.

,,To znamená, že jsme skončili spolu a jenom spolu, " zašeptala strnule a setřela si z tváře, skoro nepostřehnutelnou slzu ...

Pořád vdaná Grangerová?Kde žijí příběhy. Začni objevovat