28. Řešení problému aneb plán nevyšel

206 5 31
                                    

Ahoj,

po strašně dlouhé prodlevě tady máme další díl mé Dramionky. Vím, ale školní rok začal, já pořád nenašla, co hledám, ale našla jsem inspiraci pro další díl takže doufám že se vám bude líbit a doufám že se zde objeví i nějaký ten komentář nebo hvězdička.

Vaše Lara

,,Draco, já to opravdu nezařídila. Musíš mi věřit." Prosila Hermiona, zatímco za ním utíkala.

Draco totiž nabral takovou rychlost, že mu Hermiona prostě nestačila. Dobře, celkem jí zajímalo, jak je možné, že Lisa vedle něj normálně ťapká a ona není schopná s ním udržet krok.

,,Sklapni Hermiono." Řekl a jeho tvář se zkřivila do naštvané grimasy.

Vážně nechápal, co se stalo. Hermiona, ta to nebyla. To věděl. Vždyť ta byla skoro celou dobu s Pansy a naháněly ho někde po hradě.

Mimochodem. Blaise se drbna.

Jeho kroky se rozlehly chodbou. Mířil k McGonagallové.

,,Draco, co se to stalo? " zeptala se vyděšená ředitelka a Draco pokrčil rameny.

,,Potter? Weasley? Grangerová?" Zeptala se a podívala se na Hermionu, která kroutila hlavou.

,,Hermiona to nebyla já ji věřím, ale někdo to být musel." Pronesl a Lisa se málem prozradila, když se trochu přikrčila.

Nikdy si toho nevšimnul a McGonagallová si s Dracem povídala dál.

***

,,To nemohli udělat." Ozvala se Ginny, zatímco pozorovala Harryho a Rona zavřené v bradavické cele.

,, Ale asi to hold udělali. "Oznámil Blaise, zatímco pochodoval jako stráž.

Ginny si povzdychla. ,, Já to ale nechápu, jak to mohli udělat. A ještě to sraz na Hermionu. "Stěžovala si a bezmála chodila tam a zpátky.

Pansy která tam s nimi seděla a pilovala si nehty zvedla oči. ,, Hele bez urážky ale ani se nedivím, že je někdo očaroval jsou to opravdu ňoumové. "

Ginny pokrčila rameny a vlastně přikývla. Pansy má pravdu jsou to dva ňoumové. A proč se vůbec stará vždyť Ron už není její bratr!

***

,, Simone nedal by sis něco k pití? Nebo ty Kristofe?" Zeptá se blonďatá Zmijozelka, zatímco proseděl a něco říkal Alanovi.

,, Ne děkuji. "Řekl Simon a Kristof najednou.

"Dobře, ale Theo ty si dáš viď? "Zeptala se, a to zamračeně zvednul hlavu. Pořád nemohl přijít na to co se stalo.

,,Ne děkuji Daphne" řeka a zase něco na čmáral do sešitu. Harry a Ron museli být pod nějakým kouzlem, ale pod jakým to netušil.

***

"Draco, ty mi věříš? "Zeptal se Hermiona. McGonagallová si je oba prohlížela. Láska mezi těmi dvěma byla čitelná.

,, Jistě, řekl, než jí objal a políbil na čelo.

Lisa se zavrtěla v křesle a čekala na její rozsudek. McGonagallová si ji prohlédla a nechala jí jít do jejího pokoje.

Druhý den ráno už každý věděl že ti, co usnesli prvňáky byli dva váleční hrdinové.

O tom že do toho byla nechtěně zapletená Hermiona se promlčelo ale o chlapci, který přežil se mluvilo pořád.

Harry s Tónem pořád byli v čele o, když zcela při smyslech.

McGonagallová tam neustále chodila a ptala se na to co se stalo, ale oni ji nedokázali nic říct.

Vůbec nic si nepamatovali.

V nejzazším rohu knihovny seděla čtveřice prvňáků.

,,K čertu." Zavrčel Simon, zatímco jim Lisa odvyprávěla, co se událo u McGonagallová v kanceláři.

,,Jak to že to nevyšlo.?" Zeptal se a Lisa mu s povzdechem odpověděla.

,,Draco jí moc věří. Navíc o ní měl skoro pořád informace. Říkala jsme, že jsem si vybralo špatný čas. Vždyť Hermiona ho naháněla s Pansy po hradě."

Lisa byla ráda že to takhle dopadlo ale to nesměla říct Simonovi ani nikomu jinému.

,,A co budeme teď dělat?" Zeptal se zmateně Alan a Lisa pokrčila rameny.

,,Kate to napsat musíme. Ta na to čeká." Řekla a Kristof vyndával pergamen a psací potřeby.

,,Ví někdo, co jí mám napsat.?" Zeptal se a usednul ke stolu na židli.

Simon pokrčil rameny, Lisa odvrátila zrak a Alan pokrčil nos.

,,A co kdybychom ji to nenapsali?" Zeptal se i když to byla stoprocentně ta nejblbější varianta.

,,To nemůžeme. Řekli jsme to před chvílí." Oznámil Simon a uhladil si svoje vlasy.

,,Fajn, tak piš." Řekla Lisa a začala diktovat.

Ahoj Luci,

mám se dobře ale ohromně se mi stýská jak po tobě, tak po rodičích. Nevím, jestli vám už psali, ale byla jsem i se třemi svými přáteli unesena. To bys nevěřila, kdo nás unesl. Slavný Harry Potter a Ronald Weasley. Prý v tom měla prsty i Hermiona Grangerová ale to nikdo neví.
Víš nevím, jak jsi mohla přežít lektvary. Jestli byl Severus lepší, než Křiklan fakt nevím. Ale Křiklan je vážně příšerný. McGonagallová je přísná ale milá. Zbožňuji jí i když to není moje kolejní ředitelka. Ona to tedy není asi ani Nebelvírská ale to je jedno.
Taky tady mají úžasné jídlo ani se nedivím že se to tady tak líbilo.

S pozdravem

Tvoje Lisa

PS. Pozdravuj ode mě rodiče.

,, Fajn, úžasné ale co teď?" Zeptal se Kristof a Lisa si povzdechla. ,, Piš."

Kristof vzal obyčejný citrón do kterého namočil pero a psal, teď už opravdový dopis pro jejich sestru.

Ahoj, Kate,

zaprvé, a to, než se pustíme do toho, jak dopadla naše mise. Pozdravuj od nás Liama moc se nám stýská.
Tak a teď za druhé. Plán jsme udělali, jak jsme měli. Utekli jsme z Malfoyovi lesní akce a schovali se. Jakmile nás začali hledat, tak jsme pod neviditelným pláštěm, který Simon ukradl Potterovi, schovali, našli Pottera s Weasleyem a omráčili pak jsme jim vymazali a poupravili paměť.
Nakonec jsme to svedli na Grangerovou a plán byl dokonán.
Ale trochu to nevyšlo. Bylo to zrovna v době kdy Malfoy věděl o každém pohybu Grangerové. Takže když to Potter a Weasley svedli na ni a ona řekla že to neudělala, věřil jí.
Plán byl proveden správně ale Malfoy Grangerová natolik důvěřuje, že to hravě přešli. Víme, že je musíme nějak rozhádat, ale mi to úplně nevymyslíme.
Budeme čekat na tvůj další plán. Ale máme pro tebe ještě něco, možná by tě zajímalo, že je tady Astorie Greengrassová, která také bojuje proti lásce Hermiony Grangerové a Draca Malfoye.
Velmi se omlouváme. Máme tě rádi a už se těšíme až tě uvidíme.

Lisa, Simon, Kristof a Alan. Tví sourozenci.

,,Do říti." Zasténala Kate a začala chodit sem a tam.

,,Liame? Jdeme vymýšlet plán." Řekla a podle se usmála na svého bratra.

,, Podíváme se do Bradavic."

Pořád vdaná Grangerová?Kde žijí příběhy. Začni objevovat