3. Malfoy má horečku aneb mýlila jsme se?

536 14 2
                                    

,,Polez Grangerová. Nechci tu být do noci." štěknul Malfoy. A srovnával pobíhající prvňáky. ,,Teď spořádaně vyjdete z vlaku a najdete Hagrida. Toho nemůžete přehlédnout. Bude tak třímetrový. Hlavně se ho nelekněte on vám nic neudělá. " řekl mile na první ročníky což u něj Hermiona nikdy neviděla. Asi na něj koukala dlouho, jelikož po ní štěkl. ,,Co na mě tak čumíš Grangerová."

Pak prošli celý vlak a vystoupili. První, na co padl Malfoyovi zrak byla malá zrzavá holčička. Nejspíš prvňák. Grangerová už si to štrádovala ke kočáru.

,,Ahoj mrňousy. Teď půjdeš se mnou a v kočáru mi vysvětlíš proč nejsi v loďce." řekl Malfoy který vážně potřeboval chytit poslední kočár.

Tak tu malou vzal a doběhl kočár. Nasedl ještě pořád s malou v náručí.

,,Co to? Kdo to?" zeptala se udivená Grangerová. ,,Žádné, co a je to. Kdo ty vlastně jsi.?" zeptal se té malé holčičky.

,,Já být prosím pěkně Lisa Il Ciabattino" řekla holčička ,,A vy jste primusové že?" zeptala se ,,Jistě zlatíčko" odpověděl Draco. ,,Tím pádem ty jsi Malfoy a ty Grangerová která do něj vrazila a shodila na prefektské schůzi." prohlásila a Malfoy se usmál.

Hermiona měla otevřenou pusu a vyvalené oči. Z jedné části za to mohl Malfoy a jeho chování a za druhé to, že Lisa ví o té malé nehodě.

,,Ano, já jsem Draco Malfoy a ta která teď kouká jako, že jsme spadli z višně je Hermiona Grangerová." pronesl s úšklebkem Draco. ,,Tak alespoň zavři tu pusu Grangerová" neodpustil si rýpnutí. ,,A ty se nauč alespoň dobrému vychování Malfoy." odsekla mu. ,,Až ty se naučím pořád tak nemluvit." odvětil jí Malfoy a na tváři se mu rýsoval jeho typický malfoyovský úsměv.

,,Jo? Já alespoň něco říkám, ty jen mlčíš." řekla Hermiona. Malfoy už otvíral pusu, aby odpověděl, když se ozvala ta malá. ,,Vy se musíte mít hodně rádi, že.?" teď vyvalili oči oba a vyhrkli ,,Ne to sotva jak jsi na to přišla.?" ,,No říká se, že co se škádlívá, rádo se mívá a vy se škádlíte víc než dost." pronesla a Malfoy se usmál. ,,Ale tohle přísloví na nás dva neplatí. My dva se nenávidíme, a proto se takhle hádáme." řekl a podíval se na lehce vykolejenou Hermionu. ,,On mi říká mudlovská šmejdko" řekla Hermiona ,,A ona mě čistokrevný parchante nebo spratku." ozval se Draco a probodl Hermionu svýma ledovýma očima.

,,Co vůbec znamená mudlovská šmejdka? Mě to taky řekli." Draco zpozorněl. ,,Kdo ti to řekl." Zeptal se a jiskřičky v jeho očích které si Hermiona myslela že viděla, zmizely. ,,Myslím, že to byl Adrian Nott" řekla a podívala se na Dracův pohled plný zloby. ,,Musím říct Theovi ať si toho malého parchanta zkrotí. Až ti tak někdo zase řekne tak přijď a já ho zabiju." Řekl jí a jemně se na ní usmál. ,,No to nemůžeš šel bys do Azkabanu." Vyhrkla Grangerová, která měla špatný pocit z toho, že se něco děje. Něco, čemu nerozumí.

,,Od kdy tě zajímám Grangerová? Stejně bych tam moc dlouho nepobyl. Bella by mě vytáhla s tím, že musím vést útok na Bradavice. " Řekl pochmurně a podíval se na její lehce vystrašený pohled. ,, Malfoyi víš, co tak já řeknu Kinsleymu aby tě tam strčil." Řekla Hermiona, aby tím chovala svůj strach.

,, Grangerová to bych ti neradil. Jakmile dostuduju tak čeká Bradavice útok. Bella řekla a to cituji. ,Potřebuješ mít dobré vzdělání, proto nechám Bradavice stát, ale jakmile dostuduješ tak je srovnám se zemí a zabiju každého kdo se mi postavu do cesty.' A to bys chtěla?" Zeptal se a pozoroval jí.

,,A jak ti mám věřit? " Draco protočil oči a vyhrnul rukáv košile. Hermiona zalapala po dechu, proč z něj nejsou jizvy? Vždyť Voldemort je mrtví."

,,To není Voldemortovo znamení Grangerová. Je tam růže." Řekl a ukázal na kytku která tam opravdu byla.

,,Chci důkaz, že žije. " Ohradila se i přesto že tohle bylo dostačující.

,,Kdo žije? Co se děje?" Zeptala se Lisa. ,,Ale nikdo broučku. Nic se neděje." Ujistil jí Malfoy a vrhl po Hermioně dost nehezký pohled.

Vystoupili z kočáru a Malfoy pořád držící Lisu se rozešel směrem do hlavní síně. Když o tom tak přemýšlel, tak se vlastně nedozvěděl, proč nebyla v loďce.

Vešel do velké síně a upřeli se na něj pohledy všech bradavických občanů.

Došel až ke stupínku, kde stáli studenti k rozřazení a položil jí na zem k ostatním.

,,Jedná vám chybí paní ředitelko" šeptl směrem k Mourkovi. ,,Tak sluníčko. Buď hodná.". Řekl a odcházel směrem ke svému stolu.

,, Malfoyi, kde jsi nechal Hermionu." Zavrčel na něj Weasley a Draco si uvědomil že Grangerka s nimi do velké síně nepřišla. ,,Hele Weasley, já nejsem žádný ubožák abych ti musel hlídat holku." Odsekl Malfoy a odešel ke svému stolu, přičemž zanechal celého rudého Rona za sebou.

Nemohl tušit, že se s tím ubožákem týden po válce rozešla.

,,Tak co? Kdo je druhý primus." zeptal se Theodor který měl před sebou na stole rozloženou knihu lektvarů.

,,Zkus hádat." odpověděl mu Draco a Blaise se uchechtnul. ,,Neříkej že tvoje druhá noční můra."

,,Ano Blaisi, moje druhá noční můra. Naše milá Grangerová" pověděl a protočil. ,,Pozor Grangerová vchází do síně. " upozornila ho Pansy, Draco se otočil a na malou chvíli se střetnul s oříškovýma očima.

,,Lisa Il Ciabattino" ozvala profesorka McGonagallová a Draco zpozorněl. Po chvíli se ozvalo ,,ZMIJOZEL" a Lisa si to přiťapkala rovnou k Dracovi.

,,Nazdar mrňousy." řekl a usmál se, zatímco Hermiona se od nebelvírského stolu překvapeně pozorovala.

Hermiona bloumala hradem. Asi se v tom blonďákovi mýlila. Nikdy ho neviděla se dotknout, podřadné" osoby nebo stvoření.

Vždyť se nejspíš změnil ale nechce to dát světu vědět.

Toulala se tak dlouho dokud neodbily hodiny půlnoc. Poté ji zakručelo v břiše, a tak se odebrala do kuchyně. Seděla tam když tam vešel Malfoy.

Až teď si ho opravdu prohlédla. Měl velké kruhy pod očima, které vypovídali o tom, jak málo toho naspal. Už to nevypadl jako Malfoy v šestém ročníku.

,,Malfoyi, co tady děláš?" Zeptá se. ,,Nemůžu spát." Odpoví a usedne vedle ní na lavičku.

,,A proč?" ,, Co je ti po tom?" Odsekne.
,,Snažím se ti pomoct Draco." Řekla poprvé jeho křestní jméno.

,, Grangerová pochop že mě nikdo nepomůže. Málem jsem zabil nevinného člověka. Moje teta Bellatrix žije a já sám mám strach o svou matku, jelikož ona je schopná ji klidně zavraždit. Vlastní sestru Grangerová. Vlastní sestru." Bylo vidět že se co nevidět zhroutí.

Ona nevěděla, co dělat tak tam jen tak seděli, dokud se Malfoy nezvedl s tím, že musí na Astronomickou věž.

,,Dobře tohle bylo divné" problesklo jí, když i ona se odebrala do postele.

Pořád vdaná Grangerová?Kde žijí příběhy. Začni objevovat