Byl to plán? Byl.
Byl to plán hodný Theodora Notta? Ne, to rozhodně ne!
Vymyslel, ale z hodiny na hodinu něco jiného? Ne.
Byl to blbý nápad? Byl a jestli nevyjde, bude ho stát život.
Tak život by ho to stalo i bez toho blbého plánu, takže je to asi šul nul...
Bál se, doslova se klepal strachy, ale kdo ne, když se do sebe právě chystal hodit lahvičku s jedem.
Ginny ho jenom pozorovala, a přemýšlela, jestli to vyjde.
,,Jdeme na to?" Zeptal se Theo se srdcem až někde v žaludku a možná i níž.
Ginny začala ječet.
,,On pozřel jed, on umírá. Pomoc, pomocte mi. Prosím. " Ječela jak nejvíce mohla.
A ani to nehrála, potřebovala aby přišli a pomohli ji, ale ne ho uzdravit, to zvládne sama, ale dostat je ven.
,,Prosím, Theo umře, " brečela a opravdu brečela. A vlastně ani nevěděla proč.
Když už si myslela, že bude muset Theovi dát protijed s tím, že to nevyjde objevil se starý Nott.
,,Můj syn? Co se mu stalo?" Zeptal se a rychle začal odemykat dveře, že Ginny bylo skoro až líto toho, že ho musí uhodit.
Když se k ní otočil zády, tak zvedla cihlu, kterou vydolovali ze stěny a pořádně ho ji flákla.
Potom se rychle rozeběhla k Theovi, který už začínal opravdu umírat.
Rychle mu přiložila flakonek s protijedem k puse a nalila mu ji do něj. Potom počkala tak tři minuty a doufala, že nikdo nepřijde.
Theo se vzpamatoval a podíval se na vlastního otce. Nedýchal... Ginny se povedlo ho zabít. Jaká smutná náhoda.
Vytrhnul mu pár vlasů a hodil je do mnoholičného lektvaru. Potom ho rychle vypil.
Byla to vážně chvilinka, než se z něj stal jeho otec. Byli úplně totožní akorát Theo neměl na hlavě rozšklebenou ránu od krve.
Theo spálil mrtvolu svého otce a vzal si jeho hůlkou, uklidil tu celu, ale ještě před tím si vzal několik dalších vlasů a strčil se do kapsy.
Pak pudce chytil Ginny za ruku a šel s ní po schodech a rovnou ji vedl do salonku, kde určitě seděli všichni Smrtijedi.
Jo, byli tam. Díky bohu, že všichni.
Hodil ji na zem.
,,Můj syn zdechnul, vzal si jed. Nebylo mu pomoci, pohlídejte ji a já jdu uklidit tu celu. Ať ji tam můžeme vrátit." Zavrčel a začal se vracet do sklepení.
Ještě slyšel jak Bella prohlásila, že se z ní pokusí dostat tu věštbu,
Do sklepení ale nedošel a začal hledat jejich věci. Měl smůlu, nikde je nenašel. A tak byl nucen se vrátit do místnosti plné smrtijedů bez hůlky a ostatních věcí.
,,Fajn, uklizeno, tělo jsem spálil, kde je jeho hůlka?" Zaptal se a doufal, že nikdo nepojme podezření.
,,Ty už vážně začínáš senilnět, ty už ani nevíš, kam jsi je dál?" Zeptal se Amycus a Bellatrix se šíleně zasmála.
,,Dostal jsem od ní do hlavy, to bude asi tím." Zavrčel starý Nott a otočil se na podpatku.
,,Jsou v ledničce," zakřičela projitotu Alecta a ostatní se smály.
ČTEŠ
Pořád vdaná Grangerová?
CasualeZpátky do školy. Dodatečný ročník, do kterého se Hermiona mile ráda vrací i se svými věrnými přáteli. Všechno by to mělo nádherný začátek, ale je tu takový malý háček. Takovým malým háčkem je blonďatý záporák Malfoy a jeho nepostradatelní přátelé Bl...