46. Neplánované setkání aneb důvěra a zmatky

71 3 2
                                    

Blaise otevřel oči. Okamžitě začal hledat svoji sestru.

,,Kiro?" Vykřiknul, ale když ji nikdy nenašel, vyděšeně vyběhnul ven.

,,Kiro!" Zakřičel do tichého panství a čekal, kde na něj vykoukne, jaký smrtijed a jeho sestra v podobě černé kočky.

Prudce zahnul za roh a tam narazil na Liama, který seděl na schodech a na klíně mu ležela jeho sestra.

,,Kiro, ty potvoro, nemůžeš mi utíkat." Zavrčel čokoládový Zmijozel a prsty si zmáčknul kořen nosu.

Jeho sestra se na něj pohrdavě podívala, něco mňoukla a otočila se k němu zády.

,,Holka, no tak, čiči." Zamumlal a Kira se na něj otočila a naježila kožich.

Liam to jenom vyděšeně pozoroval. Poslední, co chtěl bylo mít problém s nejvyšším smrtijedem.

,, Dobře, utíkej si, jak chceš, hlavně se mi vrať jo?" Promluvil zase ke kočce.

Ta si ho se zájmem prohlídla a Liamovi připadalo, že Blaisovi rozumí.

Potom ale ztuhnul, protože získal jeho pozornost.

,,A ty jsi který? Mladý Fridrich?" Zeptal se a Liam se nechápavě podíval.

,, Děláte blbého pane?" Zeptal se lehce drze, ale tak, aby mu nemohlo moc vadit.

,,Nejsem pán troubo," zamumlal si pro sebe pod fousy Blaise a Liam se ušklíbnul.

,, Samozřejmě, že nejsi Zabini." Ušklíbnul se Liam a Blaise se usmál.

,,koukám, že ti pořádně narostl hřebínek. " Pošeptal a podrbal svoji kočku za ušima. Ta se po něm jemně ohnala tlapkou, ale tak se chytila jeho ruky.

,,Něco ti povím, jsou dvě strany. Řád a smrtijedi, ale ty hraješ na třetí stranu. Myslíte si, jak jste s Malfoyem rozdílní, což jste. To nepopírám, ty jsi vtipnější a on si zase chrání víc svoje. Že jo Kiro, ale oba dva se snažíte i přes svojí temnou stránku vyhrát štěstí pro sebe i obyčejné lidi." Blaise se zatvářil jako, že neví, co se děje.

,,Nic, mě si nevšímejte pravá ruka, ale přijde mi divné, že byste kvůli moci, zahodil to jediné, co vás nadevše miluje. A co kvůli vám, ale i vy kvůli nim, riskovalo životy."

Blaise se na něj podíval a zhodnotil ho. Vypadal stejně jako ve škole, když ho rozřazovali.

S výjimkou, že teď z něj byla cítit nebelvírská upřímnost a odvaha, ale i zmijozelská lstivost.

,,Já jsem na straně smrtijedů," snažil se Blaise potupně zamaskovat svoji chybu. ,,Na které jsi ty?"

Liam se usmál a Kira se v jeho klíně rozvalila.

,,Jen slova nestačí, ale já jsem na té, a které být musím a o té druhé jen sním a doufám, že ukáže sílu a zachrání nás. " Zašeptal a Blaise si všimnul, jak se mu za blýsklo v očích.

Liam sám hrál na několik stran, ale sám nedokázal rozpoznat, která si jeho podporu vybojuje. Ta, která je správná a které věří jeho srdce nebo ta, která se od něj očekává a tam kde je jeho bratrská láska.

Blaise se usmál a kývnul. Oba dva díky tomuhle rozhovoru dali najevo, co dát vlastně nechtěli. Oba odkryli část, která je mohla zabít přesto ani jeden neměla v plánu toho druhého potopit.

Teď se mezi nimi vzniklo nevyslovené přátelství a spojenectví. Které nebylo nijak velké ale důležité.

Kira to pozorovala a nevěděla, co na to mňouknout. Její bratr a Liam. Dva její rozdělené světy. Které se nikdy neměli slepit. Přesto se teď slepili dohromady.

Pořád vdaná Grangerová?Kde žijí příběhy. Začni objevovat