,,Paní profesorko? Chtěla jste s námi mluvit?" zeptala se Hermiona která právě vyšla ze zmijozelského pokoje a Draco v závěsu za ní. ,,Jistě. Takže zaprvé, co tady děláte slečno, zadruhé je mi to jedno a za třetí, jak pokračují mezikolejní vztahy?" zeptala se a propalovala oba dva pohledem ,Já vím víc, než si myslíte'
,, Mezi Kolejní vztahy pokračují skvěle. Za ty dva dny nás napadlo tolik nápadů, jak je zlepšit, že už stačí jen uskutečnit což plánujeme v nejbližší době." Rozmluvila se Hermiona a množné číslo řekla schválně protože je rozhodnutá, že donutí tohle blonďaté kachně, aby jí pomohlo a trošku taky zapojilo ten svůj inteligentní mozek.
Ano Hermiona musela uznat, že inteligentní je jinak by ji ve školních výsledcích nebyl roven.
Hermiona mluvila a mluvila že jí McGonagallová sotva rozuměla, jak mluvila rychle.
,,A co vymyslel pan Malfoy?" Zeptal se a v Hermioně hrklo. A co jí asi tak řekne.
Malfoy si povzdechl a začal mluvit ,,Mě napadlo že uděláme čtyřčlenné skupiny. Z každé koleje jednoho člověka samozřejmě a připravíme pro mě stezku v rámci obrany proti černé magii. Procházel by se zapovězený les. První a druhé ročníky by měli průvodce a od třetího by chodili sami. Byla by tam kterou probírali v hodinách, takže by to pan učitel mohl známkovat." Řekl, jak nejstručněji mohl a pochodoval dál.
,,Pane Malfoy, to je geniální nápad. To uskutečněte jako první." Řekl Mourek a vydal se chodbou na druhou stranu.
,,Ty jsi vymyslel takovou věc a nehodláš se mi o tom zmínit?" Vyjede na něj Hermiona a on jen pokrčí rameny. ,,Tak něco řekni. To tvoje mlčení je den ode dne horší."
,,Co to na to asi mám říct. Že jsem to vymyslel ale ty a ani McGonagallová jste se to vůbec neměli dozvědět." Řekne jí a Hermiona na něj kouká jako by se pomátl.
,,Ty bys nám to vůbec neřekl?" zeptala se překvapeně Hermiona, ale co od něj taky čekala že?
,,Ne, neřekl, proč taky že? Ty pořád mluvíš o tom, co jsi vymyslela a co chceš udělat, ale zeptala jsi se někdy na názor mě nebo na můj nápad? Ne nezeptala. To, co je pro tebe důležitější jsou známky, pochvala od ředitelky a knihy. Vůbec tě nezajímá, co chtějí nebo potřebují ostatní. Jsi ubohá Grangerová." řekl a povrchně si ji prohlédl. Pak se otočil na patě a odešel od plačící Hermiony.
Vážně si tohle o ní myslí? Myslí si to i ostatní? Chová se tak opravdu? Proč jí tolik záleží na jeho názoru?
S ubrečenýma očima se vydala do nebelvírské věže, kde se vydala k sobě a k Ginny do pokoje ulehla na postel a rozbrečela se na novo.
Jeden idiotský Malfoy a udělá tolik pohromy.
Nechápal proč to udělal. Mrzelo ho, jak na ní vyjel a jak jí ublížil ale někdy to její povídání bylo vážně otravné.
Pomalu se loudal do zmijozelské společenské místnosti, kde se usadil do křesla a přemýšlel.
Jak jen se mu Grangerová mohla za ty dva dny dostat pod kůži? Co to s ním jako udělala. Možná by se měl přestat zabývat Grangerovou, ale věnovat se přemýšlení, jak stihne obejít celý hrad.
Odbila osmá hodina a ona nemohla Hermionu najít tak se vydala do pokoje, však ona tam Hermiona přijde.
Když ale vešla do pokoje viděla, jak Hermiona leží na posteli a z očí se jí hrnou slzy.
,,Hermi, co se stalo." vyzvídala, když si sedla na její postel a pohladila ji po zádech.
,,Malfoy. On, on mi řekl že mě nezajímá nic jiného než knihy, známky a pochvala od ředitelky. A taky že jsem ubohá." popotáhla a rozbrečela se.
ČTEŠ
Pořád vdaná Grangerová?
De TodoZpátky do školy. Dodatečný ročník, do kterého se Hermiona mile ráda vrací i se svými věrnými přáteli. Všechno by to mělo nádherný začátek, ale je tu takový malý háček. Takovým malým háčkem je blonďatý záporák Malfoy a jeho nepostradatelní přátelé Bl...