43. Knihovna, překvápko aneb co bude dál

69 3 7
                                    

Draco ležel, přemýšlel a umíral nudou. Už spočítal všechno, co šlo.

Devět mříží ve dveřích. Pět mříží v okně. Dvacet stébel trávy poházené po zemi. Třicet velký žulových dlaždic. Jedna postel. Jedna přikrývka. Jeden dost pochybný polštář. Čtyři zdi, a sto třiadevadesát cihle, ze kterých jsou postaveny.

A od té doby, co se začal nudit uplynulo osmadvacet hodin sedmačtyřicet minut a pětapadesát sekund.

Šestapadesát

Sedmapadesát

Osmapadesát

Devětapadesát.

Osmadvacet hodin, čtyřicet osm minut.

Hlasité prásk ho vyděsilo natolik, že přestal počítat.

Celá jeho řada byla zmařena.

,,Zizi? Co tady děláš?" Znudění výraz si liboval na jeho.

,,Mám vás dostat z cely," zašeptala domácí skřítka. Draco zamrkal řasami, pokrčil rameny a lhostejně prohlásil. ,,Tak čaruj, teta měla vždycky divné způsoby."

Skřítka se na něj vyděšeně podívala a promnula si malé vyhublé ručičky. ,,Pan Liam tvrdil, že slečna Bellatrix usiluje o váš život." kvíknula a pořádně se rozhlédla po prázdné cele.

Byla nejistá. Ti viděl Draco až moc dobře, ale víc z ní vyčíst nedovedl. Liam tvrdil?

Zizi natáhnula ruku před sebe. ,,Půjdeme pane? Vaše matka si to přeje." zašeptala a vyděšeně čekala na Dracovo rozhodnutí.

Neváhal. Toužil po tom vidět Hermionu a jestli po něm Bellatrix jde, tak tedy bude ve stejném nebezpečí jako všude jinde. Bylo na čase vytáhnout nos z této malé, zaprášené cely.

***

Daphne si Hermionu vyděšeně prohlédnula. Těhotná, třetí měsíc. Zkusila se nadechnout a vydechnout. To, co viděla, byla angína. Dostala angínu, což je pro nenarozené dítě nebezpečná nemoc.

Hermiona měla horečku a díky odkládanému spánku omdlela. Byla to únava a bojující organismus s virem.

,,Má horečku a příznaky horečky. Pro dítě je to nebezpečné, musí spát, snížit teplotu a zkusit se co nejméně stresovat. " zašeptala, když Hermionu dostala s Pansynou pomocí na postel a lehce se jí podařilo srazit teplotu.

,,Chvíli tu budu, ale za pár dní se vrátím zase zpátky ke svému klidnému životu. Kde je vůbec Theo?" Hleděla do hrníčku s čajem, který si Pansy udělala. Červené tváře se jí nepovedli zakrýt. Pansy je viděla.

,,No, on je..." její slova zanikla v hlasitém prásk, které by probudilo i mrtvého.

Pansy i Daphne se vyděšeně otočily. To, co viděli před sebou jim vyrazilo dech. Stál tam Draco. Bledší než obvykle, vyhublý, ale živí. Hned, co se postavil na zem, vyvrátil to málo, co se nacházelo v jeho žaludku.

Vyděšená, ale šťastná Pansy ho okamžitě objala. Hermiona díky bezesnému spánku stále spala.

Daphne byla taky šťastná, ale nedokázala si odpustit jízlivou poznámku. ,,Těhotná Grangerová s Angínou a Draco trpící bulimií. "

Draco netušící Hermionino těhotenství vytřeštil oči. ,,Cože?! Ona je?"

Po skoro týdnu v cele to nedal. Jediné, co bylo slyšet, byl křik dvou zmijozelek, Zizin pláč a hlasitá rána o zem, jak Draco omdlel.

Ani tohle Hermionu neprobudilo, a tak se všechno ještě zkomplikovalo.

***

,,Vážně to chceme udělat?" Stál před svým údajným domovem. Smrtijed nebyl na obzoru, ale to neznamenalo, že jejich panství není pod dohledem.

Pořád vdaná Grangerová?Kde žijí příběhy. Začni objevovat