13. ošetřovna aneb tajná schůzka zmijozelské sebranky s Ginny

335 13 1
                                    

,,Madam Pomfreyová" vyjekla vyděšená Hermiona, když dotáhla blonďáka napůl v bezvědomí na ošetřovnu.

,,Co se mu stalo" zeptala se madam Pomfreyová, když Draca položila na jedno z lůžek.

,, Hvězdnatka" vykvíkla Hermiona se slzami v očích.

Vždyť je to její chyba, kdyby se tě proklaté rostliny nedotkla nic z toho by se nestalo.

,,Merline" zamumlala ošetřovatelka při dělání obkladů na jeho krvavý šrám.

,,Bude v pořádku?" zeptala se Hermiona se slyšitelným strachem v hlase.

,,Ano bude. Stejně jako slečna Weasleyová." Ubezpečila jí a dal pokračovala v práci.

,,Co se stalo Ginny!" Málem vykřikla Hermiona.

,,Pan Weasley na ni shodil polici. Nemusíte se bát jsou u ní Zabini, Parkinsonová a Nott. Ještě se ale neprobrala." Uvedla ji do obrazu bradavická zdravotnice.

,, Dobře. Můžu zůstat u něj?" Zeptala se s velikou prosbou v očích na madam Pomfreyovou.

,,Ale ano"

***

Ginny se probudila. Nad ní se skláněl vyděšený Blaise.

,, Plamínku." Vydechl. ,,Ty jsi v pořádku"

Velmi se mu ulevilo. Jeho láska, dívka jeho snů se probrala z nekonečného spánku.

Nejraději by Weasleymu zakroutil krkem i když je to bratr jeho vyvolené.

,,Jak ti je Zrzko. " Ptal se jí hned Theo, pro kterého za těch pár dní už nebyla vzduch.

,, Dobře, jen mě trochu bolí hlava " řekla a když se pokusila zvednou lehce se zapotácela.

,,Kolik je hodin?" Zeptala se a rozhlížela se po místnosti.

,, 4:00." Odpověděla jí Pansy

,, Cože? To jste tu čekali celou noc? A kde je Hermiona." Zeptala se a Blaise který už otvíral pusu, aby odpověděl že neví, byl přerušen madam Pomfreyovou.

,,Sedí u lůžka pana Malfoye."

V tu chvíli vyskočili všichni tři zmijozelší studenti a začali přes sebe křičet.

,,Co se mu stalo?" ,,Kde je?" ,,Je v pořádku.?"

Madam odklidila závěs a odkryla tím pohled na ještě bledějšího blonďáka a nevyspalou Hermionu z výčitky.

Kdyby nebyla tak blbá a nesahala na tu rostlinu tak by teď neležel na nemocničním lůžku s raněným ramenem.

,,Draco" vyhrkla Pansy a okamžitě se k němu nahrnula, kluci v závěsu za ní.

,, Slečno Weasleyová, vy ne." Zarazila Ginny madam.

,,Ale no tak" zaprotestovala a už stála na nohou.

,,Slečno Weasleyová, já vás varuju." Pronesla ošetřovatelka varovně.

Ginny se jen kulišácky ušklíbla a už si to štrádovala k blondákově lůžku.

,, Grangerová. Co se mu stalo." Zeptala se vystrašeně Pansy.

,,Je to moje vina. Já-já" fňukla se slzami. Její oči byli rudé a z nosu jí málem tekla nudle.

,, Já. Neměla jsem. Té – té rostliny dotýkat." Popotáhla a přes slzy zamžourala na blonďáka, ležícího na lůžku.

,, Měla by ses jít vyspat." Ozvala se Ginny, kterou Theo podpíral. ,,Vypadáš fakt příšerně."

,,Jo" zvednula se Hermiona. ,,A bude v pořádku?" Zeptala se ošetřovatelky a když kladně kývla Hermiona odešla.

,,Tak." Řekla Ginny a s Theovo pomocí se posadila zpátky na lůžko. ,,Svolávám schůzi skupiny s názvem Dramione."

,, Cože?" Zeptala se Pansy a přisedla si vedle Ginny na lůžko.

,,No prostě naše skupina se bude jmenovat Dramione, protože jim musíme pomoct." Řekl uvědoměle Blaise.

,,Vy tím jako chcete říct, že jim musíme pomoct s tím, aby se dali do hromady? " Ujišťoval se Theo a všechny si je přeměřoval zvláštním pohledem.

,,No, ano" řekla Ginny a dodala. ,, vždyť je na nich vidět, že po sobě touží"

,,To teda je." Řekla Pansy a všichni se podívali směrem k lůžku na kterém ležel uspaný blonďák.

,,Tak jo ale co budeme. Dělat?" Zeptal se Theo, zatímco sledoval vcházející blondýnku.

Daphné se nesla ladným a jistým krokem. Hned jak si ho všimla, tak se zamračila a otočila se na patě.

Theo si povzdechnul.

Za dveřmi si povzdechla Daphné. Přišla za Dracem, ale místo toho, aby si sedla a byla tam s ním, tak se nechala odradit od svého bývalého. Od svého bývalého, kterého stále miluje.

Nadechla se a vydechla. Nadechla se a vydechla. ,,Ehm Daph? Co to tady vyvádíš.?" Dívala se zmijozelská černovláska nechápavě.

,,Tory. Tak ráda tě vidím sestřičko. Kam jdeš?" Vyhnula se sestřině otázce.

,,Na ošetřovnu, dát Dracovi tohle" ukázala na balíček v ruce.

,,Jen doufám že tam nebude ta šmejda. Poslední dobou jsou s Dracem nerozlučná dvojka." Odfrkla si hnusně a otevřela dveře.

Daphné za Astorii poslušně cupitala. Byla sice starší ale tou průbojnější byla vždycky Astorie.

To ona chodila s hlavou vyzdviženou. Astorie by se nezalekla jednoho Thea.

Očima zabloudila k Theovi, ale on se zrovna usmíval na Zrzku.

,,Zase koukáš na Notta?" Otočila se ní Astorie. ,,Nestojí ti za to," položila jí ruku na rameno a usmála se. ,,Asi máš pravdu." Přitakala jí Daphné a se smutným úsměvem si sedla k Astorii.

,,No tak asi nebudeme muset pomoct jen těm dvou ale i tobě." Ozvala se Zrzka. Theo na ni překvapeně zamrkal.

,,Jestli tě nemá ráda, tak ti najdeme někoho jiného. A jestli jo tak o tebe bude bojovat až budeš mít jinou." Řekla a šibalsky se usmála.

,, Ďábel" vyjekl Theo a zářivě se usmál.

Theo, lamač dívčích srdcí se znova probudil. Jestli ho má Daphné pořád ráda tak bude znova jeho.

,,Tak jo, ale jak pomůžeme tomu tvrdohlavému mezkovi a naší chytrolínce všechno znám, všechno vím?" Zeptala se Pansy se zájmem a už spřádala plán.

,,Co takhle......" Začala Ginny a s Pansy to dořekli. ,, Uspořádat ples." Kluci se na ně podívali nechápavým pohledem.

,,No museli by uspořádat ples " řekla zrzka a černovláska jí doplnila ,,A pak bys museli ještě zahajovat. Spolu."

Klukům to chvíli v hlavě šrotovalo, než jim došlo, co tím holky myslí.

,, Skvělý nápad. To je geniální" radoval se Blaise a Theo se usmíval.

Ani jeden si nevšimnout, že je zdálky sledují hnědé oči a že je slyšeli.

,,Draco a Grangerová?" Zašeptala Astorie ,,leda pes mnou mrtvolu. Draco byl, je a bude vždycky můj." Zašeptala a v hlavě už ji jel plán, jak toho docílit.

Daphné tam ještě zůstala a pozorovala Thea, který se zářil takovou jinou energií než, jakou znala. 

Vypadal uvolněnější a Daphné se stáhl žaludek nad tím, že ona má vlastně kluka ale přemýšlí o jiném, kterého od sebe sama odehnala. 

Nechtěně jí po tváři stekla slza. Rychle jí setřela a odešla z ošetřovny. Tohle není dobré. 

Pořád vdaná Grangerová?Kde žijí příběhy. Začni objevovat