Ahoj lidi,
na začátek bych se chtěla zeptat, který blázen to vydržel do teď a alespoň trošičku si pamatuje, co se vlastně stalo v předchozích kapitolách? A na druhý začátek bych se chtěla omluvit. Netroufnou si tvrdit, jak bude fungovat tohle moje vydávání. Mám předepsaných pár kapitol a doufám, že budu stíhat dopisovat v termínu jednoho týdnu. Ráda bych kapitoly vydávala zase v úterý. Doufám, že to se mnou vydržíte až do zdárného konce, který se blíží. Mám zhotovenou malou kostru, takže už nějak vím, jak to skončí, ale stále se může stát prakticky cokoliv. Takže budu ráda, když vydržíte.
Když zanecháte komentář nebo hvězdičku, budu moc ráda a kdyby jste náhodou začínaly od začátku, protože si nepamatujete děj, tak příběh zatím neprošel žádnou korekcí ani kontrolou, takze prosím přivřete oči. Ale teď už hurá do čtení kapitoly, která opustila světlo o pár dní dříve.S láskou Lara
Věřila jí. Věřila Astorii, že její plán vyjde. Bohužel. Nevyšel a ony teď sedí v kanceláři ředitelky školy a oddávají se jejímu rentgenovému pohledu.
„Slečno...Em?" Řekla a Kate se mermomocí snažila neprotočit oči. „De Fonte madam."
Vážně, jak je možné, že ji představuje a o tři dny později si nepamatuje ani její jméno.? Vřelo v ní, nebyla tady ani měsíc a půl a už to tady nenáviděl.„Ano, co vás to proboha napadlo. Vždyť jste ji mohli zabít." Ptala se McGonagallová, která každou probíhající vteřinou ťukala o stůl hůlkou ve větší rychlosti.
Její zvrásněná tvář se kroutila od přemýšlení a Kate s Astorií vedle sebe jenom potupně zírali do země.
„Já se omlouvám, ale já jsem jenom zkoušela kouzlo ošklivosti" pronesla Kate zahanbeně až vypadala jako neviňátko. Zatímco je ředitelka probodávala nelítostným pohledem, tak ji Kate v duchu proklínala až do pekel. Fakt si myslela, že to vyjde.
„Slečno, to je ale Andavre Kedvbre, a ne Avada Kedavra. Je mi to líto, ale budu nucena vám na hůlku dát kouzelný zámek. A vám taky slečno Greengrasová." Otevřela knihu ležící na stole, něco do ní napsala a potom jim sebrala hůlky.
Něco zamumlala. A pak jim je vrátila. „Hlaste se prosím u profesora Křiklana. Budete s ním mít po dobu tří měsíců každý den trest." Oznámila a rukou ukázala na dveře.
Snape, pozorující je z obrazu si něco zamumlal pod fousy a pak si zase sednul do křesla
Astorie vyšla na chodbu a začala Kate probodávat pohledem.
„Co si myslíš, že jsi chtěla udělat?" Zavrčela naštvaně Astorie, až se na ni Kate vyděšeně podívala.
„Mluvili jsme o tom, že by mohla Grangerová zapomenou ne zdechnout." Zavrčela Astorie a probodávat ji naštvaně. „Teď nemůžu kouzlit, aniž by McGonagallová věděla, co za kouzlo používám a musela ho schválit."
„Byl to tvůj nápad." Zaútočila Kate, které došlo, že udělala chybu.
„Můj nápad?" Zeptala se Astorie překvapeně. Cítila z Kate negativní energii tu, kterou doposud nepocítila.
„Můj," vydechla, zatímco přemýšlela. Pochopila to, Kate ji nikdy nebrala jako kamarádku, vždycky byla jenom prostředek jako dosáhnout svého. Byla pěšák v její hře...
Protočila oči, znechuceně se ušklíbla a otočila se...
„Kam jdeš?" prořízl vzduch Katin ledový hlas. „Já tě nepustila," zašeptala sotva slyšitelně, přesto se to opuštěnou chodbou rozléhalo jako výkřik. Byla vychovaná jako bestie, kterou se opravdu stávala.
ČTEŠ
Pořád vdaná Grangerová?
AléatoireZpátky do školy. Dodatečný ročník, do kterého se Hermiona mile ráda vrací i se svými věrnými přáteli. Všechno by to mělo nádherný začátek, ale je tu takový malý háček. Takovým malým háčkem je blonďatý záporák Malfoy a jeho nepostradatelní přátelé Bl...