5. ÇAY ISMARLASAM?

3.7K 178 20
                                    

Bölüm şarkısı; Batuhan Kordel ~ Dönme

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm şarkısı;
Batuhan Kordel ~ Dönme

5. Bölüm; ÇAY ISMARLASAM?

🌅

Deniz, kum ve güneş...

Eğer tatilin tadını çıkarmak istiyorsanız bu üçlüye ihtiyacınız var demektir.

Şezlonga yaslanarak güneşin tadını çıkartıyordum. Doktor, kendimi yormamak şartıyla denize girmemin bir sorun yaratmayacağını söylemişti. Bunun verdiği rahatlıkla biraz yüzmüş dinlenmek için Şezlonga geri dönmüştüm.

Tek başına tatil ilk başta kötü gibi dursa da aslında iyi gidiyordu. Ben kendimle baş başa kalmayı bile özlemişim.

Kendimi uzun zamandır dinlemediğimi fark etmiştim. Hayatım çalışmak ve evliliğim üzerine kurulmuştu. Şimdi ise ben vardım. Artık kendime değer verecektim. Eğer kendime değer vermezsem kimse bana değer vermezdi.

Güneş gözlüğümü düzelterek oturur pozisyona geçtim. Çıkan karnım yüzünden bakışların üzerimde olduğu hissi beni bırakamıyordu. Yeterince dinlediğime kanaat getirdiğimde oturduğum yerden kalktım biraz daha yüzmek istiyordum.

Ellerimi karnıma yaslayarak ayakta bir süre esnedim. Şapkamı düzeltip ilerlerken ismimi duymam ile olduğum yerde durdum.

"Nilüfer!"

Sesin sahibi Altan'dı. Arkama döndüğümde onunda benim gibi güneş gözlüğü taktığını gördüm. Üstü aynıydı. Sanırım o da yüzmeye gelmişti.

Deniz kenarına başka ne için gelinir Nil?

Güneşlenmek?

Kendi kendimle konuşmama kısa bir ara verdim. "Altan..." dedim ona doğru bir adım atarken onun ise bakışları çıplak olan karnımdaydı.

Sabah kısa olan geceliğim yüzünden kendimi kapı arkasına saklanırken şimdi karşısında beyaz mayomla duruyordum. Ama kabul edin, ikisi arasında fark oluyor.

"Böyle güneşte kalman doğru mu?"

"Yanlış mı?"

Soruya soruyla karşılık vermemle tebessüm etti.

"Bilmiyorum... Merak ettim sadece." dediğinde gülümseyerek gözlüğümü çıkardım.

"Doktorumun haberi var merak etme." dediğimde başını sallayıp gözlüğünü çıkardı.

Artık yeşil gözlerini görebiliyordum.

"Benimde işim bitti, bir yüzeyim dedim."

Başımı anladım dercesine salladım.

"Deniz güzel..." dedim bakışlarımı denize çevirerek. "Bende biraz yüzüp otele geçeceğim." dedim.

Neden birbirimize açıklama yapıyorduk bilmiyorum ama o söyleyince benimde konuşasım geliyordu.

ALDAT KENDİNİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin