3.Bölüm ★

136 8 2
                                    

Bu ses daha doğrusu bu oksuruk Ceme aitti. Canla bakıştıktan sonra yavaş yavaş kafalarımızı kaldırdık. Bakıştık bakıştık ve bakıştık. Tam 3 dakika boyunca bakıştık. Tam 4 dakika oluyodu ki Cem konuşmaya başladı.
"Lan biz niye bakışıyoz ?"
Can biraz düşündü ve cevap verdi.
"Abi simdi olayı bastan anlatıyorum ben size bir şey diyodum sonra bitiremeden sinirlendim sonra bu mal" benden bi şaplak "beni bahçeye çıkardı çıkarmadan önce işaret verdi size ama siz anladınız ama takmadınız neyse çıkardı beni ortaya koydu arkadan yak-"
Devam edicekti ki Cem konuşmaya başladı.
"Sormadim farzedin"
Cem böyledir is olmadığı surece uzun şeyler dinlemez. Çünkü ona bu çocukluğunu hatırlatır. Babamlar Cemi evlat edinmeden önce Ceme yurttaki görevliler hep masal anlatmışlar. Eh haliyle masallar da uzunlar saolsunlar. İste masallar yüzünden bizimkisi uzun şeyleri dinlemez. Sanırım ben bunları düşünürken bizimkiler içeri gitmiş. Çünkü kimse yok tek başınayım bahçede. Bu arada ben size evi anlattım mi evimiz 2 katli bir villa bir de bodrum var orada çalışmalar yapıyoruz genellikle. Heh birde ben burda bazen kalıyorum diye çatı katında bi oda var bana ait. Arka bahcede havuz çardak gibi şeyler var. Ön bahçede 4 araba 4 motor var. Tabi bu Mavi geldi bunların sayisi 5 e çıktı. Tabi benimkiler kendi evimde neyse onuda anlatmim. Ben niye hâlâ bekliyorum. En iyisi içeri girmek. İçeri girdiğimde herkes bana döndü. Kaan bana kas göz işareti yapmaya çalıştı ama anlayana. Sonunda kaan yerinden kalktı yanıma geldi.
"Gece gel sen ben sana bir şey göstericem"
Bu gel içeri senle özel konuşcam demektir bizim dilimizde. Kaan beni bi odaya soktu hemen sürükleyerek. Sonra bana döndü.
"Aynaya bak" dedi öfkeli bi sesle.
Aynaya baktım. Allah'im inanmıyorum. Tişörtüm sudan dolayı vücuduma yapışmış göğüslerim belirgin bi şekilde gözüküyo.
"Kaan cabuk tişört getir kos cabuk" sinirli sesimle söylediğim için kaan keyiflendi ve hemen tişört almaya gitti. 30 saniye sonra bi kütürtü koptu. Aslında çıkmazdım daha iki üç defa kopunca. Hemen odaya baktım canın odası bi tişört aldım dolabından. Biraz bol olsada olur. Bunu düşünürken yine kuturtu koptu. En iyisi hemen içeri bakmak. Odanın kapısını açtım dışarı çıktım. Evde kimse yok. Ama arkamda nefes var. Arkamı yavaş yavaş döndüm. Ve bizim mavi arkam da.
"Ne oldu lan burda ?" Diye sorunca. Çocuk düşündü biraz sonra cevap verdi.
"Bende bilmiyorum"
"Diğerleri nerde"
"Ben ne bilim ben yukardayken bi kuturtu koptu. Hemen aşağı indim."
"Bende odadaydım kaan bana tişört getircekti odadan çıktı sonra kuturtu koptu ben tişört giydim hemen dışarı çıktım ve kimse yok."
"Odalara ya da bahçeye bakalım belki saklanmışlar bizden oyun falan"
Evet haklıydı. Bakmalıyız.
"O zamn sen bahçeye ben de odalara bakiyorum."
"Tamam"
Yavaş yavaş yukarı çıktım. Önüme çıkan ilk odaya girdim. Bisey yoktu. İkinci odaya girdim. Bisey yoktu. Üçüncü odaya girdim. Yine bisey yoktu. Banyoya girdim. Aynada bisey yazıyodu. "Odana çık Güneş". Kim lan bu piç kim yazdı lan bunu. Odama yavaş yavaş çıktım. Odaya girdim. Bu oda ne zamn mavi olmus. İceriye tam girdim. Eskiden siyah ama simdi mavi olan masamin üstünde bir kitap vardı. Kitabın adı çok ilginçti. "Lacivert". Arasında not desem deil destan desen deil bir kağıda yazılmış mektup vardı (mal yazar burda biraz saçmalamış olabilir) .
"Ah küçük eski sevgilim ne kadar guzellesmissin. Seni bıraktığımda ezik biseydin. Ama simdi çok güzel ve güçlüsün. Taniniyosun her yerde adın "Kız Mafya" olarak geciyo ve ben gururlaniyorum. Nasıl olsa seni bu hale ben getirdim dimi ama. Teşekküre gerek yok bebeğim senin beni ne kadar çok biliyorum. Bu arada Geray iyi çocuk degerlendir. Sana şuan senin bana minnettar olacağın bir şey yapıyorum. Sizi bas basa bırakıyorum. Seninkiler iyiler mi bilemem merak et banane. Odanı beğendin mi ben yaptım. Seni seviyorum(!) Güneşim"

Mert Kara "

Piç mert mal mert.
"SENDEN NEFRET EDİYORUM ORUSPU ÇOCUĞU" diye bağırınca. Geray kosa kosa geldi. O arada ben yere çökmüş titreyerek ağlıyordum. Geray yanıma gelerek oturdu ve beni kucağına cekti. Kollarını sardı.
"Bir şey yok bulucaz onları Siyah yapma böyle nolur" diye fisildiyodu. 10 dakika boyunca öyle durduk. Sonunda beni kaldırdı yatağa yatırdı. Ve yanıma yattı. Ama ilk önce birisine mesaj attı. Yanıma yatıp beni kendine çekti. Sarılıp beraber yattık. Kokusu çok değişikti ne hafifti ne de ağırdı. Beni büyülüyordu. Deniz gibiydi kokusu insanın kokuyu içine çektikçe çekesi geliyodu. Ona daha çok sokuldum. Oda beni sıkıca sardı. Kafami boynuna gömdüm. Ve yavaş yavaş göz kapaklarım kapanıyo. Uykuya yenik düşünüyorum. Uyumadan önce son düşündüğüm "Lacivert" ti. Sabah bi kokuyla uyandım. Bu koku....

Yeni bölüm geldi yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. İnşallah beğenirsiniz.
Mutimedya : Geray

Lacivert ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin