Bölüm 9 ★

55 5 1
                                    

Korkarız çoğu şeyden çünkü korku insanın doğasında vardır. Korkmazsa olmaz insan. Her şeyden korkabilir bazıları insandan bazılar hayvandan bazıları ise bitkiden. Bazen cansız şeylerden bile korkabilir. Korkulur işte. Ben korkmam diyemem çünkü benimde korktuğum kişiler var. Mesela şuan ki durumumuz. Şuan ki durum şöyle ki Geray ile babamın karşısında oturuyoruz. Ve beni ilk defa bizimkiler harici başka bir erkekle gören babam hem şaşırmış her de kızgın bakıyo. Neden kızgın bakıyo diye sorarsanız erkeklere güvenmemem gerektiğini söyle her zaman. Haklıdır kendileri. Güvendikte ne oldu bak ne haldeyiz ? Ama iyi ki güvenmişim yoksa babam yani Ali abiyle tanışamazdım.

"Gece"

"Efendim baba"

"Napiyosunuz kızım burda ?"

"Mekana gelmiştik Ali Abi" dedi Geray. Tövbe tövbe bu çocuk niye karışıyo mal mı ? Lan önündeki adam boru değil Türkiyenin en iyi mafyası ikincisi de benim ama neyse bu çocuk krışmasın babam yer onu yer.

"Evlat gidin dinlenin yolculukta iyi yorulucaksınız" dedi babam. Noluyo lan burda benden habersiz sohbet mi kurdunuz siz hem ne yolculuğu ?

"Baba ne yolculuğu bildiğim kadarıyla uzun bir yolculuğumuz yoktu. Ne yorulması ?"

Babama böyle söyleyince babam yeni bir şey hatırlamış gibi bir hareket yaptı. Konuşmaya başladı.

"Haa konusu açılmışken plan değişti"

"Nasıl değişti ?"

"Bildiğin değişti kızım"

"Ama---"

"Gece bırak da Ali abi anlatsın" dedi Geraycıkkk. Vay be sözümü kesti.

"Aferin evlat iyi yaptın yoksa bizim kız susmicaktı. Kadın milleti işte"

"Baba ayıp oluyo ama lütfen anlat"

"Tamam başlıyorum. Sizin önceki plan neydi ? Mertin kardeşini kaçırıp takas yapmak değil miydi ? Öyleydi dimi öyleydi. Şöyleki işi sağlama almak için biraz degistirdim. Mertin İzmirde ikiz kardeşleri olduğunu öğrendik. Çocuk saklıyormuş bunu. Bende yeni öğrendim. İkizlerden biri kız yanı sude digeride erkek yani omer. Neyse sizden istediğim bu çocuklarla izmire taşınıp arkadaş olun. Ve abisinin yerini öğrenin. Eğer nasıl öğrenicez diye sorarsanız ayda bir çocuklar mertin yanına gidiyo."
Babam bunları anlatınca bi tuhaf oldum. Mert nasil saklardı kardeşlerini benden bizden.
"Baba peki ev okul ve diğer şeyler ne olucak ?"
Babam memnun olmuşçasına geray ve bana bakıp gülümsedi.
"Şöyleki Siyah ev ve okul hazır hatta okulda popi midir ondan olmuşsunuz. Size biraz bilgi vermek isterdim ama işim var. Size bilgileri Aslı size mail atar. Ve şimdi gidin hadi bakim"
Aslı Semihin kız kardeşi o da burda çalışıyor. Popi olma konusuna gelince bisey anlamadim ama neyse hadi hayırlısı.
"Tamam baba eve geçiyoruz biz görüşürüz."
"Görüşürüz Siyah"
"Görüşürüz Ali Abi"
"Görüşürüz Mavi"
"Mavi de ne ali abi?"
"Gözlerin evlat gözlerin" diyip gülümsedi babam Geraya.
Geray da şaşkın şaşkın bakmaya başladı. Yok bu boyle olmucak. Gerayin elinden sıkı sıkı tutdum ve çekiştirerek odadan çıktık. O hızla bara girdik. Girdigimiz anda ses kesildi herkes yakasını falan düzeltti. Öpüşenler opusmeyi bıraktı. Selam verdiler. Saygı diyoruz biz buna. Bende onlara basımla selam verdim. Sonra herkes işine döndü. Bende barmenin oraya yani Semihin yanına ilerlemeye başladım. Bu arada biz Gerayla hâlâ el eleyiz. Hic rahatsız degil bu çocuk ya. Birisiyle çarpıştım. Kimle carpistigima bakmak için kafami kaldırdım ve olamaz bu olamaz....

Kısa olduğunu biliyorum. Özür dilerim bazı sorunlarım var hem bedensel hem de ruhsal. En çarşamba günü uzun bir bölüm yayinlicam inşallah.

Lacivert ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin