7. Bölüm ★

67 8 1
                                    

Yoksa o kişi tahmin ettiğim kişi mi? Olamaz ya olamaz. O kişi olamaz çünkü o beni yetiştirdi ama benden zeki ve ayrıntılı düşünen ondan başka kimse yok ki. Nasıl olur Merti tanıyo Merte yardım etmez. Edemez. Şuan bunu düşünemem aklımı toplayıp Merti ve bizimkileri bulmam lazım. Hem ben eve neden gelmiştim? Üstümü değiştirip mekana gitmek için. Aklımı topluyorum. Şimdi bu kutudan ve resimlerden kurtuluyorum. Elimi yüzümü yıkıyorum. Üstümü değiştiriyorum. Gerayı alıp arabaya atlayıp mekana gidiyorum. Tamam bunu yapıyorum.

"Geray şimdi resimlerden ve kutudan kurtuluyoruz. Sonra elimi yüzümü yıkıyorum. Sonra üstümü değiştirip mekana gidiyoruz."

"Tamam da sen iyi misin?"

Beni mi merak etmiş şimdi ? Mal mıyım ben ? Tabi merak eder o kadar ağladım falan. Ben olsam bende merak ederim. Merak etmek demişken. Cemin annesi ne alemde ?

"Geray anan sizi merak etmedi mi yavrum ?"

" Boşver onu sen ben hallettim. Sen iyi misin onu söyle?"

"Bizimkileri bulursak daha iyi olucam. Neyse şu resimleri ve kutuyu çöpe at ben lavoboya gidim elimi yüzümü yıkim. Okay ?"

"Okay"

Oha Aynı Yıldızın Altındadan alıntı yaptık. Neyse daha önemli şeyler var. Ben odadan çıktım. Lavoboya doğru ilerlemeye başladım. Lavoboya vardım sonunda. İçeri girip elimi yüzümü yıkadım. Sonra elimi yüzümü kuruladım. Sonra lavobodan çıktım. Odama doğru yürüdüm. Odaya vardığımda Geray yoktu. Herhalde dışarı çıkmış. Neyse ben üstümü değiştirim. Hemen dolaba yöneldim. Dolabımı açtım. Hemen içinden altıma siyah dar paça kot üstüme siyah kısa kollu salaş tişört. Ayağıma siyah bilekte biten çizme gibi bir şey geçirdim. Saçlarımı ev topuzu yaptım. Aynada kendime baktım. Her zamanki gibiydim işte. Hemen odadan çıktım. Ve Geraya seslendim.

"Geraayyy !!!"

"Efendimmm"

"Nerdesin dışarı mı çıktın ?"

"Kapının önündeyim şimdi dışarı çıkıcam. Sen neredesin ?"

"Odadayım geliyorum yanına"

"Tamam"

Gerayın nerede olduğunu öğrendiğime göre aşağı inebilirim.Yavaş yavaş aşağı indim. İndiğimde kapının ordaki Gerayi gördüm. Ve bir güzel süzdüm. Kıyafetlerini değiştirmiş. Nasıl değiştirmiş hayla anlamış deilim yani nasıl kıyafet bulmuş. Neyse her zamn ki gibi mavi giyinmemiş. Bu sefer lacivert salaş tişört siyah kot dar paça pantolon giymiş. Dar paca cidden çok yakism--- Ne diyorum ben ya cidden mert yüzünden kafam gitti.
"Gece iyi misin?"
İyi miyim cidden? Ne oluyodu bana ben bu Geray geldikten sonra niye değiştim ? Mert ne yapmaya calisiyodu ? Niye şimdi çıkmıştı tam karşıma ? Bunca zamn sonra neden ? En iyisi mekana gitmekti.
"İyiyim iyiyim. Hadi arabaya bin. Acilen gitmemiz lazım."
"Tamam"
Sanki yerleri degistirmisiz. O kız da ben erkeğim. Garip.
Bende arabaya doğru ilerlemeye başladım. Tabi ilk önce kapıyı kapattım. Arabaya yaklaşınca Gerayin bir şeye baktığını farkettim. Elinde bir kağıt vardı ve onu okuyodu. Merak ettim simdi. Hemen yanına gittim. Ve hemen sordum.
"Neye bakıyorsun ?"
"Arabanın camına bi not bırakmışlar da ona bakıyorum."
Not diyince hemen elinden hızlıca aldim. Hemen okumaya başladım. Zaten bi cümleydi.

"Kolay gelsin Güneşim !

Mert KARA"

Kesin buralarda bir yerde. Bende bağırarak.
"Mert Bey saolun ama sizden şans istediğimi hatırlamıyorum." Dedim.
Geray ise göz devirip arabaya bindi. Bende bindim. Ve hemen sürmeye başladım. Yaklaşık yarım saat sonra mekana vardık. Mekan dediğim bara vardık. Tabi barın arka tarafında mekan tam olarak.
Barın adi "GeCem Bar". Ne güzel dimi ? Gece ve Cemin birleşimi. Bar ikimizin ama ben genellikle daha iyiyim bu konularda. O ise para kazanmada iyi. Diyeceksiniz ki ne parası kazanıyonuz bu yasta ananız babaniz yok mu ? Anamız babamız var ama onların parası önemli deil. İstemiyoruz yani. Hem surda bütün mafyaların lideri olmama az kalmış. Ana baba karışmasa da olur.
Neyse hemen bara girdim. Gerayda arkamdan. İçeri girdigim an herkes sustu.
"Herkes işine dönsün" sesim oldukça ürpertici çıkmıştı. Ve bu güzeldi.
Hemen herkes işine döndü. Bende barmen Semihin yanina gittim.
"Hoşgeldin Siyah"
"Hosbulduk Yeşil"
Ne güzel hitap ediyoruz dimi birbirimize ? Semihle bebeklikten beri arkadasiz. Annesi bizim evde calisiyodu. Ve hayla çalışıyo. O da hem üniversite okuyo hem de burda barmen olarak çalışıyor. Evet benden büyük. Ona yeşil diyorum. Çünkü bi iddia girmiştik. Geçen sene. İddiayı i kaybetti ve saçlarını yeşile boyadı.
"Ne var ne yok buralarda bir haftadır gelmiyorum da ?"
"Şöyle çok bir şey olduğu yok. Ama Mert ve adamları geldi. Kavga çıkardı. Neyseki atlattık. Senin haberin var diye biliyorum. Mert konusunda."
"Tamam biliyorum. O konuyu. Mert geri dönmüş"
"Sizinkiler nerde ve bu arkandaki telefonuyla uğraşan çocuk kim ?"
"Bizimkiler mert tarafından kaçırıldı. Arkamdaki çocukta cemin ikizi"
"Ne diyosun sen ?"
"Semih uzun mesele sonra anlatsam olur mu?"
"Tamam da sen niye geldin simdi ?"
"Niye geldim diye sorarsan babamla konuşmak için geldim mekanda mi ?"
"Mekanda mekanda merak etme"
"Tamam o zamn biz kaçtık."
"Görüşürüz"
Hemen Geraya döndüm. Bu çocuk telefonda ne yapiyo ?
"Geray hadi gidiyoruz."
"Nereye ?"
"Arka tarafa"
"Tamam da Gece instagramda ünlü olmuşsun"
"Nasıl olmuşum?"
"Şöyleki mert adli bir kullanıcı senin fotoğrafını koymuş ve altına prenses yazmış"
Manyak mi bu çocuk onu bulamayacagimi mi dusunuyo ?
"Tamam onu bi kenara bırak arka tarafana geçiyoruz."
Kafasını tamam anlamında salladı. Sonra ben önde o arkada yürümeye başladık. Yaklaşık 10 dakika sonra babamın kapısının önüne geldik. Kapıyı tıktıkladim. İçerden tok bi sesle gel dedi.
İçeri yavaş yavaş Gerayla girdik. Babam beni ve Gerayi görünce şaşırmadı.
"Hoşgeldiniz" sesi her zamanki gibi soğuktu.
"Hosbulduk" ben de aynı ses tonuyla dedim.
"Neler olduğunu biliyorum"
"Neler olduğunu bildiğine göre neden geldiğimi de bilirsin baba"
"Bilmiyorum diyebilirim. Onu düşünecek kadar zamanım yoktu. Bak Gece seni öz kızım gibi görürüm. Sana yardim etmek görevim. O yüzden ne olursa olsun yardım ediyorum"
Evet öz babam deil. Ali abi o. 3 yıl boyunca yanimda olan ve benim bu konuma gelmeme yardımcı olan kişi. Babamdan çok severim kendisini. Çok fazla zeki bir insan. Çoğu şeyi bilir ve tahmin eder. Çoğu kisi ondan korkar. Tanınan birisidir. Çoğu kişiye beni kızı olarak tanıtmıştır. Ama tabi oz kızı olmadigimi biliyolar. Yinede bendende çekinirler. Sonuçta Ali Siyah'in manevi kızıyım. Soyadı siyah. Ama benim takma adımla alakası yok. Daldığımi farkeden babam konuşmaya başladı.
"Plan yapmaya başlasak mı kızım?"
Hadi hayırlı olsun !

Bölümün geç geldiğini biliyorum. Hafta içleri interneti olan bi yerde değilim. Hafta sonlari anca yayınlayabilirim. Bölümü begenirsiniz inşallah yorum votelerinizi bekliyorum :)







Lacivert ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin