8.Bölüm ★

62 7 1
                                    

~~~~~ 5 Saat Sonra ~~~~

Yatagimin üstündeki resimlere bakıyorum bakıyorum ve bakıyorum.

Eskiden yani 3 sene önce nasılmışım şimdi nasılım ?
3 sene önceki Gece cılız güçsüz  çirkin ve ezik. 3 sene fazla miydi az miydi ? İyi miydi kotu muydu ? Hak ettim mi etmedim mi ?

Fazlaydı. Kötüydü. Hak etmedim. Yaşadıklarımi hak etmedim. Ve hic normal olamadim. Neden acaba ? Zenginlik başıma belaydi sanırım.

Ve resimlerime tekrar bakıyorum. 100 den fazla fotoğraf var. Geray nerde diye sorarsanız o gitti. Neyse gitti iste. Resimlerime dönüyorum. Rastgele elime bir tane resim alıyorum. Ve bakıyorum.
Rengarenk giyinmiş ve mutlu bir kız var bu fotoğrafta. Gülüyor. Habersiz çekim. Elinde çikolatalı süt var. Tişörtüne dökmüş ama mutlu. Resmin arkasın daki bi yazı vardı. Dikkatimi çekti. "Çok severmiş benim aşkım çikolatalı sütü :D " Mert yazmış bunu.
Sonra bir resim daha alıyorum elime. Pembe belden aşağısı kabarık bir elbise giymisim. Yanımda Mert var. Siyah takım elbise giymiş. Bana bakıyor. Sanki aşık gibi. Bende ona bakıyorum. Yine aşık gibi. Fotoğrafın arkasında yine bir yazı var. "Güzeller Güzelim Güneşim"  yaziyo. Yine Mert yazmış.
Son bi fotoğraf alıyorum elime. Bu sefer ki fotoğraf yeni çekinmiş. Bayaa yeni. Çünkü Geray ile ben benim yatağımda yatıyoruz. Geray hafif üstümde çünkü bana sarılıyo. Ve kafası boynuma gömülü. Benim ellerim onu belinde sıkıca tutmuş. Sevgililer gibi yatıyoruz. Yine fotoğrafın arkasında bir yazı var. Ve yine dikkatimi çekti. "Imm ufak bir ceza daha gerekli" yazıyordu. Mert yazmıştı bunu yine. 

Babamla konuşmamızın üstünden 5 saat geçmişti. Her şey hızlı gelişmişti. Babamla planı hazırlamıştık, sonra Geray gitmişti ve nereye gittiğini bilmiyorum neyse ve en son olarak ben resimlere bakmaya başlamıştım.

Aha bi titreme var. Telefonum çalıyomuş. Hemen arka cebimden telefonumu aldım kilit ekranını açtım ama bilmediğim bi numara arıyo tevbe tevbe.

""Efendim"

"Gece benim Geray"

"Heh ne oldu Geray önemli bir şey mi var?"

"Gece seninle geliyorum"

"Emin misin bak çok tehlikeli olabilir ?"

"Eminim. Sonuçta ikizime yeni kavuştum. Onu yarı yolda bırakmam değil mi ?"

Doğruya ikizi içindi yani başka kimin için olucaktı. Benim için değil ya.

"Doğru diyorsun. O zaman akşam bana gel sabah buradan yola çıkarız. Ne dersin ?"

"Tamam o zaman ben valizimi hazırlayıp sana geliyorum"

"Tamam hadi bekliyorum"

Ve odun çocuk yüzüme kapatır. Normalde olsa onu öldürürdüm de normal bi durumumuz yok anasını satim. Bizimkiler ortada yok Mert saklanıyor. Bu arada söylemiş miydim ? Mert benden 3 yaş büyük. Şimdi bu konu nerden açıldı ya.

En iyisi Geray gelene kadar resimleri kaldırmak. Bu arada yeni eşya getittirdim eve.  Resimleri çöpe mi atsam yoksa dolaba mı kaldırsam ? Çöpe atmaya ne gerek var dolaba kaldırsam da olur yani. 

Kendimden nefret ediyorum. Çünkü hayla o piçe karşı bir şeyler hissediyorum. Onu düşünüyorum. Bana o kadar şey yapmasına rağmen hissediyorum. Malım ben mal. Hem de katıksız mal. Birden bağırmaya başladım şu koca evde tek başıma. 

"NEDEN BEN BE PİÇ NEDEN BEN ?" bir hıçkırık kaçtı ağzımdan zaten kaçmasa ağladığımı anlamıyordum. 

"HADİ SÖYLE NEDEN SENİ İT GİBİ SEVERKEN ?" bir hıçkırık daha.

"O KADAR YAPTIĞIN ŞEYE KARŞI NEDEN ?" bu sefer telefonum titredi. Mesaj gelmişti. Özel numaradan.

"Ağlama" 

Kim lan bu da bana mesaj atıyor hem nereden biliyor ağladığımı nereden ? Tekrar bağırmaya başladım ağladığımı biliyorsa sesimi de duyar.

"KİMSİN LAN SEN KİM HEM SANANE AĞLARIM SANANE ?"

Yine telefonum titredi. Yine mesaj gelmiş. Ve yine özel numara.

"Boşversene kim olduğumu ağlama işte canımı yakıyorsun"

Aha bi sapık eksikti anasını satim. Ne yapıcam ben ya ? Acaba mekana mı gitsem sonuçta Geray şimdi gelmicek ya akşam gelicek. Bir ses geliyo ne sesi bu ? Heh bu zil sesi. Aşağı indim ve kapıyı açtım. Gera gelmiş.

"Hoşeldin"

"Hoşbulduk"

"Hadi geç içeri"

"Tamam geçiyorum. Aslında 2 veya 3 saat sonra gelicektim ama annemden kaçtım ve şimdi geldim"

Bu çocuk benimle gelicekti ama annesine ne dedi hem gelme konusuna hem de Cem konusuna merak ettim şimdi.

"Annene ne dedin hem Cem konusunda hem de benimle gelme konusuna"

"Ufak bir yalan söylemiş olabilirim ama hallettim."

Ben mekana gitmiycek miydim ya ? gidicektim. O zaman Gerayıda alıp gidim.

"Geray ben mekana gidicem sen de gelir misin ?"

"........"

Üzgünüm arkadaşlar sıklıkla bolum yayinlayamiyorum ama bayramdan sonra daha uzun ve kısa aralıklı bölümler gelicek. Yorum ve votelerinizi bekliyorum




Lacivert ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin