Fazla olmasada olan okuyucularım. Ya da Lacivert hikayesini bulup bölümlerini okuyup kütüphaneye eklemeyen okuyucularım. Bunu yazarken neden yazdığımı bilmiyorum. Uzun zamandır Wattpad'e ve internete giremiyorum. Elimde olsa girerim ama elimde değil. Hafta sonları bölüm yayınlamayı çalışıyorum. Bazen gelmeyebilir o yüzden özür dilerim. Aslında Lacivert'i silmeyi düşünüyorum tabi siz okuyanlar ne dersiniz bilemem. Sonra diyorum ki neden böyle düşünüyosun ? Beynimin yüzde yetmiş beşi karamsar olduğu için hemen cevap veriyor yetmiş beşlik kısım. Sil diyor. Okuyucun az oylarında az yorum desen hiç yok bi kere kurgunda kötü. Güzelim hikayeler var neden seninkini niye okusunlar diyor. Evet bunu yüzde yetmiş beşlik diyor. Belkide haklı yazamıyorumdur. Sonra yüzde on beşlik diyor ki hani belki okuyucun yükselir diyor. Hani belki kitap olurda annen seninle gurur duyar seni takdim eder insanlar tarafından sevilirsin diyor. Kime inanıcağımı şaşırdım. Silmeli miyim silmemeli miyim ? Silersem BİTMİŞ olucak. Silmessem Lacivert yaşıcak diyo. Size bir şey anlatmak istiyorum. Beni dinliyen ve her derdime çare bulmaya çalışan bir arkadaşım var. Ona hikaye yazdığımı söylemedim. Bir gün takma isim takıyoduk birbirimize. O bana Lacivert dedi. İlk başta şaşırdım. Neden Lacivert dedim ? Bana "Siyah yalnızlık sen söylemiştin. Mavi ise sonsuzluk bunu da sen söyledin. Sen hem yalnızsın hem de sonsuzsun. Bu yüzden sen mavi ile siyahın karışımı Lacivertsin" dedi. Hani Yabancının yazarı olan Öznur Abla varya. O Yabancı ile onun arasındaki ilişki için "Ben yabancının annesi değilim yabancının ta kendisiyim" demişti ya. Ben de demek istiyorum onu hikayem için "Ben Lacivertin yazarı değilim ben Lacivertin ta kendisiyim" ve dedim. Şimdi sizden bir ricada bulunucam. 500 tane okuyucum var. Ve bu 500 kişiden çoğu yorum yapsın lütfen. Laciverti silim mi silmim mi ? Kendimi bitirim mi bitirmim mi ? Size kalmiş bir şey.
NOT: Hepiniz olmasada çoğunuzdan yorum bekliyorum lütfen bunu bana hor görmeyin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lacivert ★
RomanceLacivert ne sizce ? Bir renk mi sadece ? Yoksa daha farklı bir şey mi ? İlk başta herkes için renktir. Geray ve Gece içinde bir renkti ilk başta. Ama içine anlamlar katınca renkten daha fazlası oldu. "Mavi Siyaha Aşık Olur. Zamanla Siyahın İçinde Ka...