※※※※ Geray'dan ※※※※
"Gerayyy"
Annem beni çağırıyor.
"Efendim"
"Oğlum buraya gelir misin?"
"Nerdesin yani hangi odadasın ?"
"Salondayım anneciğim"
"Tamam anne iki dakikaya geliyorum"
Önlüğümu çıkarıyorum ve ellerimi yıkıyorum. Heykel atölyemden sabahtan beri ilk defa çıkıyorum. Evet heykellerle uğraşıyorum. Ama tek bi kişinin heykelini yapıyorum. Bu kişide--
"Oğlum hadi gelsene seni bekliyorum önemli bir şey söyleyeceğim."
Kosarak merdivenlerden indim. Annem salonda tekli koltuğa oturmuş. Karşısındaki koltuğu işaret ediyo.
"Neymiş bu önemli mevzu?"
"Oğlum babanla benim senden başka bi çocuğumuz vardı. Ve bu senin ikizindi. Siz dodugunuzda maddi durumumuz kötüydü. Bu yüzden birinizi bırakmamız gerekti. Baban da ikizini bıraktı yurda. Maddi durumumuz iyi olunca. Ben onu aramaya başladım. Ve 2 gün önce buldum oğlum."
"Anne ne diyosun sen ?"
Ne diyodu bu kadın dalga falan mi geçiyordu.
"Geray kuzum gerçekleri haz etmen zor ama ne yapacagimi bilmiyorum be olur bu durumda yanımda kal bana destekçi ol" annem hıçkırdı. Kafami kaldırdım ağladığını farkettim."Annem kardesin o senin. Benim de oğlum."
Mantıklı bi karar vermek zorundayım. Tamam annem hakli destekçi olucam.
"Tamam anne"~~~~~~ 2 saat sonra ~~~~~~
"Anne kapıyı çalsana"
"Tamam kuzum çalıyorum."
Geçen iki saatte annemle detaylı bi konuşma yaptık. Bazı kararlar aldık. İyi kararlar bunlar ya. Babam Almanya dan gelince o da gorucek biricik ikizimi. İkizim bizimle yasicakmis. Tabi kabul ederse. Çok iyi bi çocukmuş. Annem öyle dedi. Demek ki iyi anlasicaz. Bu arada normal giyimimden daha farklı giyinmişim. Siyahlar falan. Ben genellikle mavi giyerdim de. Neyse ikizim bizim okuldaymış. Acaba kim?
Düşüncelerimin arasından annemin sesi beni kendime getirdi.
"Geray oğlum basıyorum zile."
"Bas anne bas"
Annem yavaş yavaş ve titreyerek zile bastı. İçerden "Ben bakarım" diye bi ses geldi. Sonra "Tamam" diye bi ses daha. Kapıyı biri açtı ve kafami kaldırıp yüzüne baktım. Bu Doruk.
"Doruk"
"Geray"
İkimizde bayaa bir şaşırmışız ki. Yaklaşık bir buçuk dakika boyunca bakıştık. Sonunda Kaan geldide durumu. Kurtardı.
"Geray ve Gül hanım hoş geldiniz içeri buyurun."
Yavaş ve agir adımlarla içeri girdik. Girerken farkettim de girişteki duvarlarda hep resim var ve çoğunluğu habersiz çekim. Kaan ve Doruk hakkında bildiklerim sunlar;
● Genellikle beş kişi takılırlar bunlar ; Cem Doruk Kaan Can ve tek kız Gece
● Gruplar ve kimseyi kolay kolay gruba almazlar
● Grup lideri Gece
● Gece ve Cem kardeşler ama Gece başka bir evde tek yasiyo
● Ve tehlikeliler
● Gece bir kız mafya ve çoğu erkekten daha güçlü Turkiyede taniniyo
● Ailesini kimse bilmiyor
Evet bunların hepsini biliyorum. Genellikle okuldaki herkesin her şeyini bilirim ama bunlarınkini diğerlerinden az biliyorum. Çünkü çok gizliler kimseyle pek konusmazlar. Gece çok soğuk bir kız. Aralarında en sıcak kanlısı Kaan'dir.
Ben bunları düşünürken salonda bi koltukta oturmaktayım. Ve annemler sohbeti ilerletmiş. Kaan sonunda
"Geray sen napıyorsun ?"
"Ne yapim ikiz kardeş falan buluyorum."
Dedim imalı sesimle. Annem özür dilercessine bana baktı. Kaan ve Doruk ise hak verirmiscesine. Doruk;
"Cem ve Can aşağı inin çabuk."
"Tamam geliyoruz." Dedi birisi sesi Cemin sesine benziyodu. Merdivenlerden ayak sesleri geldi. Sonunda salona geldiler. Bende yere doğru indirdigim kafami kaldırdım. Annemle Cem sarıldı. Bu arada söylemiş miydim? Cem benim ikizim. Ah ne güzel (!). Annemle sarılmayı bitirdikten sonra bana bakti. Umutlu gözlerle. Bende yavaş yavaş ayağa kalktım. Kalktığım an cem sıkıca sarıldı. Bende ona sarıldim. Kulağıma "Kardeşim hoşgeldin" diye fısıldadı. Ona anlamaz gözlerle baktım o da boşver dercesine kafasını salladı. Ve koyu sohbet başladı. Annem ;
"Cocuklar her ikinizdende özür dilerim. Boyle olmasını istemezdim. Ama artik birliktesiniz ve Cemin gerçek ismi Giray."
Geray ve Giray güzel uyum anneciğim saol. Cem;
"Tamam geçmişi bırakalım geleceğe odaklanalım. Geray benimle kaliyo. Artik benimle hafta sonları senin yanina uğrarız. Ama Geray benimle artık. Dimi çocuklar?"
Hepsinden onaylayan bi ses çıktı. Ben de kafa salladım. Çünkü cem sinirlenince çok kotu olabiliyo.
"Bu arada ikiz artık bi kardeşin daha var Siyah yani Gece haberin olsun."
"Tamam ikiz"
Bakalım neler olucak.~~~~~ 2 saat sonra ~~~~~
Annem isim var diyerek gitti ve ben kaldım. Can da ondan sonra gitti. Cem Kaan ve Dorukla evde kaldım. Hepsi iyi cocuklar aslında yavaş yavaş tanımaya başladım. Sonuçta onlarda benim ailem. Artik cem le yasicam. Çünkü o öyle istiyo. Hem daha iyi olabilir. Ben boyle düşünürken. Dışardan bi ses geldi. Hepimiz hemen dışarı çıktık. Gece ve Can vardı dışarıda. Gece kahkaha atiyodu Can ise somurtuyordu. Sonunda gece sustu. Bizimkiler hemen yanlarına gittiler. Onlar selamlastiktan sonra bende yanlarına gittim. Gece ile tanıştım. Ve biraz bakışmış olabiliriz. Zaten sonra içeri girdik. Onlar yari yolda durdular. Ben devam ve salona gectim. Salondaki koltuğa yattim. Yaklaşık 10 dakika sonra uzerimde bi ağırlık hissettim tövbe tövbe evi üç harfliler mi bastı. Sonra dudaklarima dudak değdi. Dedim vallaha üç harfli. Yavaş yavaş gözlerimi açtım. Allah'im Gece ! Gece şuan üstümde ve dudaklarimiz birbirine degiyo. Bi öksürük sesi geldi. Bi baktık cem gelmiş. Hemen dogrulduk oturduk. Bizimkiler konuştular hic birini dinlemedim. Bi ara Gece ve Can kayboldu. Bende yukarı çıktım zaten.
10 veya 15 dakika sonra bir ya da iki kuturtu koptu hemen aşağı indim. Kimse yoktu. Ama arkamda biri var. Bi arkama döndüm Gece. Geceyle konuştuktan sonra ben bahceye o da eve bakmaya gitti. Bahçede hic bir şey yoktu. Ben de eve girdim. Eve girdigim an bağırma ve ağlama sesleri geliyodu. Hemen yukarı çıktım. Gece ağlıyordu. Hemen onu kucagima aldım. Bana sarıldı ben de ona sarildim. 10 dakika boyunca öylece oturduk. Geceyi yatağa yatırdım. Sonra anneme ben burda iyiyim sen eve geç die mesaj attim. Suanlik durumu ogrenmesine gerek yok. Sonra yatağa yattım. Geceyi kendime çektim ve sarildim o da bana sarıldı hem de sıkıca. Kokusu çok güzeldi. Benim de kokum güzel herhalde kafasını boynuma gömdü. Ben de kafamı onun saçlarına gömdüm. İmmm çok güzel bu koku. Değişik çikolata kokuyo. Ve çok guzel. İnsanın içine çektikçe cekesi geliyor. Ben bunları düşünürken göz kapaklarım yavaş yavaş kapandı ve uyudum. Uyumadan önce son düşündüğüm "Çikolata"ydi. Eşsiz Çikolata.Merhabalarr :) Yeni bölüm geldi umarım begenirsiniz. Yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum :)
Medya : Can
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lacivert ★
RomanceLacivert ne sizce ? Bir renk mi sadece ? Yoksa daha farklı bir şey mi ? İlk başta herkes için renktir. Geray ve Gece içinde bir renkti ilk başta. Ama içine anlamlar katınca renkten daha fazlası oldu. "Mavi Siyaha Aşık Olur. Zamanla Siyahın İçinde Ka...