5. Bölüm ★

90 9 0
                                    

Bu koku deniz kokusuydu. Su içimi ferahlatan insanın çektikçe cekesi gelen koku. Sevmeye başlamıştım kokuyu. Bi dakika bu koku nerden geliyo. Yavaş yavaş gözlerimi açtım. Açmaz olaydım. Bu ne? Aha boyun bu boyun. Tövbe tövbe. Kafamı yavaş yavaş kaldiriyodum ki bi ağırlık var kafamın üstünde. Kim lan bu ? Kafamin üstündeki su ağırlığı ittirdim. Kafamı kaldırdım. Bi baktım Geray. Oha ben biriyle ayni yatakta mi yattim ? Yuh. Ben niye dünü hatırlamıyorum ? Ben bunları düşünürken altımda bi kıpırdama oldu.
"Günaydın" dedi. Altimdaki ses.
"Günaydın" dedim bende.
"Gece kalkamıyorum" dedi.
"Neden kalkamiyon oğlum kalksana"
Sonra birden aklıma geldi. Şuan Gerayin üstünde oturuyorum.
"Heh tamam tamam kalkiyorum." Dedim.
Kalkmak için Geraya dönmek zorundayım. Arkami döndüm yavaş yavaş. Bu arada Geray beni izliyor. Kalkmam için eğilmem gerek. Eğilirsem Gerayla burun buruna geliyoruz. Neyse biz kardeşiz sonuçta bisey olmaz. Eğilerek geçerken ikimizde gözlerimizi birbirine kilitlemiştik. Yavaş yavaş geçiyorum tabi burda. Daha uzun bakmak için. Birden kendimi toparladım. Ve hızlıca yataktan kalktım. Gerayda kalkti zaten. Yatağa oturduk sonra beraber. Ben konuşmaya başladım.
"Geray dun ne oldu ?"
"Hatirlamiyo musun ?"
"Buraya geldiğimizi ve üstümü degistirdigimi hatırlıyorum gerisi yok"
"Gece hatırlamıyor musun? Sen burada ağladın bağırdın."
Aha yavaş yavaş aklıma geliyo. Bi dakika mert geldi burda. Bizimkiler yok. Mert kaçırdı.
"Geray ben gidiyorum geliyo musun?"
"Tamam tamam geliyorum ama ilk önce elini yüzünü yıka "
"Tamam yıkayıp geliyorum. Bekle"
"Tamam bekliyorum."
Odanın kapısına geldim. O an aklıma geldi. Ben bu kıyafetlerle gidemem.
"Geray ilk önce benim eve ugricaz."
"Tamam Gece tamam git hadi"
Odadan çıktım. Aşağı kattaki banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp çıktım. Geray o an bağırdı.
"Gece aşağıdayım hadi gel"
Bunu duyan ben hemen aşağı indim. Kapıda elinde iki sandviç ile beni bekliyodu. Bende yanına gittim. Kaptım bi tane sandviçi. Kızlara aykırı bi şekilde yemeye başladım. Ben yerken Gerayda yemeye başlamış. Ama o insan gibi yiyo. Arada bi kikirdiyo da. Yavaş yemesine ramen onun ki benimkinden önce bitti. Allah'ım bu Geray niye guluyo simdi. Yavaş yavaş kafamı kaldırdım. Zaten son lokmadaydım. Onuda ağzıma attım. Cignemem bitince. Hemn sordum.
"Neye guluyon sabahtan beri ?"
"Sanaa" dedi uzatarak bende ;
"Nedenn ?" Dedim uzatarak.
"Kızlara aykırı bi şekilde yiyosunda "
"Ben genellikle boyle yerim. Sen bebekliğinden beri 4 erkekle büyüdüm. Hele Cem onla kız kestigim bile oluyo."
"Ahahahah"
Allah kahretmeye çok tali gülü-- Noluyo lan o kardeş kardeş Cem gibi. Kardeş o unutma kardeş.
"Hadi gidelim. Bizimkilerin arabasıyla."
"Tamam"
Ben cemin arabasına atladım. O da kapıyı kapatıp geldi. Yan koltuguma oturdu. Bende eve sürmeye başladım. Hız yapmış olabilirim biraz ama biraz yani. Neyse 10 dakikaya eve geldik.
"Geray geldik. Hadi eve girelim."
"Tamam"
Arabadan çıkıp. Eve doğru yürümeye başladık. Evin kapısına geldik. Ben kapıyı açtım. Beraber girdik içeri girdik. Girmez olaydık. Çünkü.....

Kısa olduğunu biliyorum. Bazı islerim vardı o yüzden uzun yazamadim. Ama en kısa zamn da uzun bir bölüm sizlerle olucak. Bu arada okuyucumuz yukseliyo. Okuyan herkese teşekkür ederim. Bolum hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Ve vote de verirseniz sevaba girmiş olursunuz yani :)

Medya: Kaan

Lacivert ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin