Çünkü evde hiç eşya yoktu. Nereye gitti bu kadar esya? Geraya doğru baktım. Geray da bana merakla bakıyordu. Sonunda konuşmaya başladı.
"Gece eşyalar yok mu ?"
"Yok."
"Eve hırsız mi girmiş ?"
"Yani büyük bir ihtimalle."
"Polisi arim mi ?"
Arasa miydi ? Ararsa nolur polis beni görür. Biraz şüphelenir sonra babamı arar babam gelirse herkes ailemi öğrenir. Yani olmaz. Hem ben resitim yani 18'i yeni geçtim. Lise dörde gidiyorum veya gidiyoruz. Okul özel okul değil. Ama gidiyoruz işte. Geray da bizim okulda zaten. Okul devlet okulu diye çok kotu deil iyi bi okul. Okulda taninirim hatta ülkedede taninirim. Normal iste. 3 yıl önce hep normaldi ama. Ben bunları düşünürken Geray yukarı doğru çıkmış. Ben de yukarı doğru çıktım. Bildiğiniz gibi ilk katta bisey yok. İkinci katta da bisey yoktu. Ama ikinci katın sonunda odam vardı benim. Yavaş yavaş odama doğru yürümeye başladım. Ben yürürken bi bağırma sesi geldi.
"Geceeee"
Geray bana bağrıyo yani beni çağırıyo her neyse.
"Efendim Geray"
"Buraya bi gelir misin?"
"Gelirim gelirim de nerdesin sen ?"
"Ben ni nerdeyim ? Imm şeydeyim. İkinci katın son odasındayım ve burada eşya ve bir sürü fotoğraf var."
İkinci kat son oda benim odamda bu fotoğraf ne iş.
"Tamam geliyorum bekle"
"Tamam"
Zaten yakındım odaya biraz daha yürüdüm ve vardım. Kapıdan içeri yavas yavaş baktım. Gerayın bana arkası dönüktü. Bi dakika bi dakika benim odam siyahtı ne ara mavi oldu. Yavaş iceri geçtim. Geray geldiğimi farketmiş ki bana doğru döndü. Bana bakmaya başladı. Ben ise odamın yeni halini inceliyorum. Her şeyiyle siyah olan odam şuan her şeyiyle mavi olmuş. Fotoğraf diye bir şeyden bahsetmişti. Nerede bu fotoğraflar ? En iyisi Geraya sormak.
"Geray fotoğraftan bahsetmiştin nerede bu fotoğraflar ?"
"Masanın üstüne dikkatlice bak orada bir kutu var. Kutunun üstünde "Lacivert" yazıyor. Kutunun içinde senin ve sarışın bir erkeğin fotoğrafarı ve bir destan mı desem mektup mu desem ondan var."
Sarışın çocukta kim ? Yoksa o mu o kişi mi ? Olamaz ya hayır olamaz. Hemen masaya doğru ilerledim. Masanın üstünde cidden bir kutu vardı ve siyahta değildi mavide lacivert bi kutuydu ve üstünde "Lacivert" yazıyodu.
Kutuyu hemen aldım elime. Açtım. Açtığım an telefonuma mesaj geldi. Hemen telefonu cebimden çıkardım. Ekran kilidini açtım. Mesaj bölümüne girdim. Meaj özel numaradan gelmis. Hemen açtım. Kim gönderdiyse video göndermiş. Videoyu açtım.
İlk başta boş bir oda ve sandalye vardı. Sonra Mert sandalyeye oturdu gitarıyla. Ve şarkı söylemeye başladı.
"Yazdım çizdim hayal ettim
Sazla sözden ibarettim
Arkamı döndüm emanet ettim
Anlayamadın ya
Aklım fikrim kaynayınca
Söz müzikle ağlayınca
Kalbimi açtım ibadet ettim
Anlayamadın ya "
Gözlerim yanmaya başlamıştı. Çünkü bu bizim şarkımizdi. Onunda gözleri dolmuştu. Ama sesi aynıydı. Eskisi gibi. Yüzüde aynıydı ama duygular tam tersine dönmüş olabilir.
"Ama o anladı
O beni anladı dibine kadar
Güldüm geçtim genceciktim
Aşk içinde meşke daldım
Kendimi buldum onu kaybettim
Anlayamadın ya "
Onunda gözleri dolmaya başlamıştı. Nereden anladın diye sorarsanız. Size şöyle bir cevap verebilirim. Gözleri dolduğu zaman benim ona aldığım bilekliği öper. İnanmıyorum bileklik hayla duruyor.
"İyisin hoşsun bir yokuşsun
Harbiden bayağı bir boşsun
Şarkıya türküye lanet olsun
Anlayamadın ya"
Sonunda şarkıyı bitirdi. Bitirdiğinde ikimizde ağlıyoduk. Gözyaşlarını silmeden. Konusmaya başladı.
"Şimdi o kutudaki kağıdı okur musun ?"
Ve video bitti.
Kutuyu açtım. O arada Geray yatağın üstüne oturup beni izliyordu. Ben ise yaşıyodum işte. Kutuyu açtım evet. Kutunun içinde bir sürü fotoğrafımız vardı. Mertle. Gülerken, pamuk seker yerken, nutella yerken, pasta yaparken, pes oynarken, futbol oynarken, test çözerken, yastık savaşı yaparken, bisiklet sürmeyi öğretirken. Gözümden daha da gözyaşı aktı. Sonunda mektubu buldum.
"Küçük eski sevgilim,
Eski günler geldi aklıma senin o masum güzelliğin falan. Beni sevişin, gülüşün, bakışın güzeldi. Ah bu konu nerden açıldı. Asıl konumuza gelirsek. Sizinkileri ve beni kolay bulacağını sanıyorsun dimi ? Çünkü sen hepimizden zekisin. Ama senden zeki olan ve yeni aramıza katılmış olanlarda var. Ve senden saklanmamiz için bana tıpış tıpış yardım edecek birisi. Sen bu kişiyi tanımazsın çünkü benim tarafimda. Sizinkiler ne durumda biliyo musun ? Hepsi aç, her tarafları morluklarla kaplı, her tarafları kan. Vallaha iğrenç durumdalar. Fotoğraf atarım yakında. Sen sorun yapma atarım yani istersen wattsaptan atim. Ben olsam aramaya koyulurdum. Bu arada Gerayi değerlendirme işi ne oldu ? Eskiden destekliyodum ama simdi desteklemiyorum. Çünkü seni seviyorum. Değerlendirme. İlk önce kardeşlerini bul. Beni bul.
Seni seviyorum Güneşim !Mert KARA"
Bu mert ne yapmaya çalışıyo. Yoksa o kişi....
Arkadaşlar özür dilerim yayımlayamadım uzun zamndir çünkü sınavım vardı. Ama kısada olsa yazabildim. Yazın daha uzun ve daha sık bolum yayınlarım. Yorum ve voteleri bekliyorum. Bu arada kapak yapmayı bilen var mi ? Varsa bana mesaj atsın lütfen :)
Medya : Cem :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lacivert ★
Storie d'amoreLacivert ne sizce ? Bir renk mi sadece ? Yoksa daha farklı bir şey mi ? İlk başta herkes için renktir. Geray ve Gece içinde bir renkti ilk başta. Ama içine anlamlar katınca renkten daha fazlası oldu. "Mavi Siyaha Aşık Olur. Zamanla Siyahın İçinde Ka...