10.Bölüm ★

52 5 0
                                    

Çarpıştığım kişi Kenan. İnanamıyorum bu çocuk ne kadar değişmiş. Bir o zamn da ki haline bak bi de şimdiki haline bak. Kenan kim diye sorarsanız. Kenan benim ilkokulda ve ortaokulda sevdiğim kişi. Öyle boyle değil. Çocukla yanyana gelmek için ölüyodum. Bi keresinde bi kızın onu sevdiğini ögrendigim de kıza kötü bir ders vermiştim. Kızı dönme dolapta en yüksekte bırakmıştım. Bir de kızın yükseklik korkusu vardı. O günden sonra kız psikologa gitti. Okula gelmemeye başladı. Bi an Kenanla bakıştık. Bana baktı ve gülümsedi. Tabi bu arada hayla Geray ile el eleydik. Ve tabi bunu Kenan da fark etmiş. Yüzünü buruşturdu. Ben ise boş boş bakıyorum.
Sonunda Kenan konuştu.
"Gece"
"Kenan"
Birden Kenancik sarıldı. Bunu gören Geray sinirlendi. Geraycik ile Gececigin elleri ayrıldı. Gececik kendini boşlukta hissetti.
"Özlemişim seni Gece"
"Bende seni özlemişim Kenan"
Ve Kenan Geceden ayrılır.
"Ee yanındaki kim tanıştırmicak misin bizi ?"
"Aa evet ! Bu arkadaşım Geray" Gerayi gostererek "Bu da eski bir arkadaşım Kenan" kenani gostererek dedim.

Kenan gülümseyerek elini uzattı bizim Geraycığa. Gerayda gergin bir şekilde ama zorla gülümseyerek Kenanın elini sıktı.

"Tanıştığıma memnun oldum Geray"

"Tanıştığıma bende memnun oldum Kenan"

Şuan burda gergin bir ortam var ve herkes bizi izliyor.

"MİLLET HERKES İŞİNİN BAŞINA ÖNÜNÜZE DÖNÜN" bunu soğuk sert ve bağırarak söylemiştim. O ara Semihle göz göze geldim. Ona gel işareti yaptım. O da yavaş yavaş geldi. Tabi ben bunları yaparken bizimkilerde gergin ve sert bakışıyorlar. Her zaman soğuk olan elimde sıcak bir şey hissettim. Bu bir eldi. Kocaman sıcak eller soğuk ve küçük ellerimi ellerinin arasına aldı. Ve parmaklarımızı sıkıca birbirine kenetledi. Yavaşça elime baktım. Ve sahibine baktım. Bu Geraydı. Bana çok derin bakıyodu izin istiyodu. Yavaşça kafamı salladım. O da bana mükemmel bir gülüş gönderdi. Ben ona bakarken biri kolumu dürtükledi. Bi baktım Semih.

"Noldu Gece?"

"Semih terası açıyosun benim masayı üç kişilik hazırlatıyosun koçum"

"Tamam Gece"

Semih hızla yanımızdan uzaklaştı. Biz Gerayla el eleyiz hayla tabi. Kenana doğru gülümseyerek döndüm.

"Bu akşam bizimlesin dimi ?"

Bana gülümsedi. O an Gerayın "Anca ona gülümse" diye homurtusunu duydum.

"Tabikisi güzel bir bayanla olmak bana büyük bir zevk"

Bu çocuk yavşak çıktı iyi mi şimdi. Gerayın elimi tutan eli sıkılaştı.

"O zaman beni takip edin beyler" Kenan ve ben kıkırdadık. Ama Geray bi tepki vermedi tepkisizdi.

Hep beraber terasa çıkmaya başladık. Önde ben arkamda Geray onun arkasında Kenan vardı. Yavaş yavaş yürüyerek merdivenlere geldik. Sonra merdivenden çıkmaya başladık. Geray elimi bıraktı. Ama bu sefer belimden tutmaya başladı. Merdiven bitti ve terasa vardık. Terasın manzarası çok güzeldi çünkü neredeyse İstanbul ayağının altındaydı ve terasa havuz yaptırmıştım. Gayet de güzel olmuştu. Terasa çıktığımızda Kenan etrafı süzmeye başladı. Geray ise hemen bana yapıştı. Arkamdan bana sarıldı. Neden böyle yaptığını bilmiyorum ama beni iyi ve güvende hissettiriyor. Dediğim gibi arkamdan bana sarıldı hem de sıkıca. Bu arada Gerayın kasları baklavası falan var. Neyse arkadamdan sarıldı işte kollarını belime sardı. Yanaklarımızı aynı hizzaya getirdi. Sanırım sakalları çıkmaya başlıyo çünkü yüzüme battı. Bu arada Kenanın telefonu çaldı. Bir dakika diyip arka tarafa konuşmaya gitti.

"Geray" diye fısıldadım.

"Efendim" diye fısıldadı.

"Napıyosun?" diye fısıldadım. Ona doğru döndüm. Yani şu şekle geldik. Normal bir sarılma ama yakınız. Belimi sıkıca sarmış kolllarıyla. Ben de kollarımı boynuna sardım. Yakındık ve daha fazla yakın olduk.

"İçimden geçeni yapıyorum" diye fısıldadı.

" İçinden bu mu geciyo ?" Diye fisildadim

"Evet bu geçiyo " diye fısıldadı. Bir elini kaldırıp saçlarımla oynamaya başladı.
O an bi kuturtu koptu. Kafamı silkeledim. Bi baktım kenan ve Geray muhabbet ediyo masada kuturtu de sandalyeden çıkmış. Bi dakila dakika Gerayin bana sarılması falan hayal miydi ? Ama el eleydik cidden sonra belimden tuttu. Gerisi hayaldi. O zamn hic gitmedi Kenan telefonla konuşmaya. Geray hic arkamdan sarılmadi. Sıçim ben hayale emi. Geray kardeş o kardeş. Cem gibi kardeş o. Kardeş...
"Gece gelsene hadi" dedi Kenancik. Doğru ya ben burda ne yapıyorum tek başıma. Yavaş ve düşünceli adımlarla yanlarına gittim. Ve oturdum.

~~~~~~~~ 3 Saat Sonra ~~~~~~~~~~

"Yarın saat kaçta yola çıkıyoruz ?" Diye sordu Geray.
Sahi kaçta çıkıcaktik yola. Erken çıkmamız gerekir yani. Çünkü azıcık uzun yol. Ve biz niye hayla burda oturuyoruz neyse.
"Erken çıkarız herhalde. Tam bilmiyorum hadi eve gidelim"
"Tamam hadi"
İkimizde ayağa kalktık. Merdivene doğru yürümeye başladık. Tam o anda ayağım ters gibi bisey döndü ve yere yapıştım. Hemen Geray yere eğildi.
"İyi misin ?"
"Yani evet iyiyim ya kaldirsana beni bi"
"Tamam"
Kollarımdan kaldırdı. Ayağım çok acıdı kalkinca. Bi inilti çıktı zaten ağzımdan.
"Kucağıma alim mi?"dedi.
"Yok ya kendim yürürüm" dedim. Yok bi de onun kucağına mi çıkacaktım.
"Gel tasim iste yürürsen daha kötü olur"
"Yok ya ben yürürüm kendim"
"Tamam peki" dedi. Tamam kabul etti sonunda.
Ayaktaydim zaten. Sonra ondan kurtuldum. Kendim yürümek için adım attım ama anında ayağım acıdı. Azından da inilti çıktı. Tam ağzımı kapatacaktım ama bir den yükseldim. Bi çığlık çıktı bu sefer ağzımdan. Bi baktım Geray kucağına almış beni. Düşmemek için hemen kollarımi Geraya sardım. Yüzümü de boynuna gömdüm. Oh güzelim koku var bu güzelim koku müthiş. Geray da beni sıkı sıkı tütsü saolsun. Gözlerim yavaş yavaş kapanmaya başladı koku sayesinde. Ve kapandı.
Birinin beni soğuk ve yumuşak bir yere koymasıyla gözlerimi açtım. Bi baktım Geray beni yatağıma yatırmış. Üstümü örtü örtmüş gitmeye hazırlanıyor. Tam gidecekken kolundan tuttum. Bana doğru döndü.
"Uyu hadi Siyah ben içerideyim" diye fısıldadı. Hayır gitmesin yanımda yatsın beraber uyuyalım.
"Hadi Mavi beraber uyuyalım" diye fısıldadım. Bana çok derin baktı bu aksamkinden bile derindi.
"Hadi o zaman yer aç küçüğüm" diye fısıldadı. Hemen yana kaydım. O da tişörtünü çıkarttı. Yanıma uzandı. Sırtüstü yattı. Beni kendine çekti. Beline kollarımı sardım. O da kafasını boynuma gömdü. Uykuya daldık bu şekilde.

Bir şeyin yataktan kalkmasıyla uyandım. Bu yataktan kalkan Geraydı. Nereye gidiyordu boyle beklim biraz belki tuvalete gidiyodur. 2 dakika boyunca bekledim gelmedi. Hemen yataktan kalktım. Üstümü degistirmemisim ya da degistirememisim. Hemen üstüme eşofman giydim. İçeri doğru gittim. Geray birisiyle oturuyodu. Konusuyolardi.
"Baba ya bulamazsak ?"
"Bulamazsak diye bisey yok. Ama eğer bulamazsak Gece çöker.
Bu adamın sesi çok tanıdık geliyo. Bu adam.....

Geç geldiği için çok özür dilerim arkadaşlar. Bazı sorunlarım. Ve hastayım. Bir dahaki hafta da gidiyorum bu yüzden yoğunum. Beğenilerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum sizleri seviyorum iyi ki varsınız. Yazardan adlı bolume yorum yaparsanız sevinirim. Bir de kapak yapan bir kişi varsa lütfen bana özelden mesaj atabilir mi ?
Seviliyorsunuz unutmayin :)

Medya : Kenan

Lacivert ★Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin