Pro :Greenpaw_ Jméno : Sierra Neorá
Věk : 29 let
Pohlaví : žena
Sexualita: hetero
Povolání : učitelka Češtiny
Povaha : je milá , chytrá , spravedlivá a veselá . Ráda si povídá s žáky a snaží se aby se ve škole cítili příjemně . Je odvážná a jen tak se něčeho nebojí . Snaží se aby se žáci spíše něco naučili než aby si museli všechno zapamatovat . Je ráda když může dělat výuku venku a má často různé kreativní a bláznivé nápady . Ráda jezdí se studenty na výlety a ráda někomu pomáhá . NIKDY by nikoho nenechala v nesnázích. Když vidí že něco není v pořádku snaží se zjistit co dotyčného trápí takže je někdy trochu otravná . Taky si ale nenechá líbit žádnou drzost a přesto že moc nekřičí nebojí se napsat poznámku . Nedělá z toho však žádné drama protože ona sama nebyla na střední žádný svatoušek . Miluje zvířata a baví ji když s ní tento zájem někdo sdílí . Někdy se ke studentům chová jako k malým dětem . Nemá ráda když někdo někoho šikanuje a snaží se to vždycky vyřešit . Taky nemá ráda když jí někdo nevěří nebo lže. Ráda dělá v hodinách různé hry a soutěže . Snaží se znát a vycházet se všemi studenty . Je velmi mladá a tak si ji často někdo plete se studentkou. Jí to ale spíše zalichotí a zasměje se tomu .
Oblíbené jídlo : Sierra se snaží stravovat zdravě a taky se k tomu snaží nabádat své žáky . Její nejoblíbenější jídlo je losos s nějakým salátem a bramborem . Jako pití má ráda suché bílé víno což je jediný alkohol který pije .
Oblíbené zvíře : miluje všechna zvířata ale nejraději má asi psa . Sama má doma šestiletého irského setra Valiho .
Něco o : ráda sportuje . Takže ráda běhá , lyžuje nebo plave . Miluje vodu a často jezdí na dovolené k moři kde se potápí . Má také řada cestování . Je pro to aby ostatní recyklovali a dbali na životní prostředí .
Má také řada auta nejradši má konkrétně značky Mazda a BMV .
Jak chci aby zemřela : zemře když se bude obětovat za nějakého studenta .
Rodina : její matka Helena a Otec Paul se o ní nikdy nezajímali a tak ji vychovávala teta Rouse. Sourozence nemá . A partnera taky ne .
Minulost: v sedmnácti měla dítě které si chtěla nechat ale přišla o něj což jí zdrtilo .
Vzhled :Vysoká žena se zrzavohnědými dlouhými vlasy do půli zad . Je štíhlé postavy a váží asi 62 kilo a je vysoká 179 cm . Má úzké rty a krásně hnědé hluboké oči a dlouhé řasy . Obvykle se usmívá