Smrt jde po tobě

13 0 0
                                    

Pro : R1y2s2y1D
Jméno : Cavin Herls
Věk : 44 let
Pohlaví : muž
Postavení : bojovník
Povaha : chladný , uzavřený , nespolečenský, samotář který nemá rád když je středem pozornosti a nemá rád společnost.  Je celkem Nedůvěřivý a trvá dlouho než si někdo získá jeho důvěru.  Pokud jí dotyčný ztratí už mu to neodpustí. Nedává najevo strach ani smutek či bolest protože to považuje za slabost.  Umí se naštvat a nemá problém někoho seřvat. Je to vůdčí typ a nikdy nejedná zbrkle nebo bezhlavě a vždycky si všechno promyslí. V těžkých situacích si umí vždycky zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Je přísný a dbá na to aby všichni dodržovali pravidla.  Také je poměrně drzý a nemá problém říct nahlas když se mu něco nelíbí.  Je věrný svým vůdcům a nidky by je nezradil.  Je mu dobře někde o samotě když si může někam sednout a v klidu přemýšlet.  Je hodně odvážný ale také arogantní , hrdý a sebejistý a hlavně tvrdohlavý a bývá těžké mu něco vymluvit. Myslí si že je nejlepší a nejchytřejší ze všech a často se taky vytahuje . Myslí si také že všechno zvládne nejlíp což není úplně pravda a nemusí se mu to vyplatit. Myslí si že přežít mají jen ti nejsilnější a přijde mu marné a zbytečné někoho zraněného zachraňovat.  Rád se podílí na výcviku nováčků aby je učil jak se zbraněmi nebo bojovat ale někdy je na ně moc přísný nebo Hrubý a má vysoké nároky.  Nebojí se s někým poprat nebo pohádat a vlastně ho to i docela baví a většinou z toho vychází jako vítěz protože musí mít vždycky poslední slovo a je v hádání velice vytrvalý.  Mnozí si o něm myslí že je to jenom arogantní a bezcitný člověk bez emocí ale on nějaké city a emoce má jen je Nedává najevo a snaží se je skrývat před ostatními. Pokud ho ale opravdu poznáte a on vám bude věřit dokáže své city odkrýt.  Umí být i on milý , hodný člověk a taky romantik k ženám ale tuhle jeho stránku zná málokdo a zatím se jí nikomu nepovedlo objevit. Je hodně chytrý a má vždycky nějaký plán po ruce.
Něco o : umí různá bojová umění a je to dobrý bojovník.  Ubránit se zvládne i beze zbraní a je těžké ho porazit. Je hodně silný a taky umí rychle a dlouho běhat.  Ví jak ozdělat oheň a jak přežít v divočině.  Má celkem rád zvířata hlavně psy a koně. Umí taky dobře plavat ale vodu zrovna nemusí.  Ví jak ulovit třeba nějaké divoké zvíře.  Je to dost špatný kuchař a většina toho co uvaří  se ani nedá jíst.  Občas se jen někam sedne s kytarou a někde v klidu si zahraje.  Části mívá problémy se spaním a občas úzkosti ale to nikdo neví. 
Minulost : jeho rodiče byli dost chudí ale taky poměrně zlý protože ho týraly nutili aby spal v psí boudě a mlátili.  Odešel od nich asi v patnácti letech a musel přežívat jako bezdomovec, chvíli přežíval i v divočině proto ví jak a co když tam je.  Jeho společníka mu dělal kříženec Robby ale poté co umřel na stáří si Cavin řekl že psa už nechce.  Seznámil se s jednou ženou jménem Melissa a zamiloval se do ní.  Vzali se ale když Melissa rodila jejich první dítě došlo k problému a ona i s dítětem zemřeli.  Přišel tak o všechno.  Byl tehdy zrdcený a stal se z něj muž jakým je teď.
Rodina : matka ( Valencie Herls mrtvá )
Otec ( Christian Herls mrtvý )
Manželka ( Melissa Herls mrtvá )
Něco o zbraních : používá spíše pistoli a má vždycky po ruce dva menší ale ostré kapesní nože.  Také umí s lukem a šípem
Zbraně :

  Také umí s lukem a šípem Zbraně :

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
PřihláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat