I need help

25 2 2
                                    

Pro :bouze123

Jméno : Udatná
Věk : 7 let
Pohlaví : vlčice
Postavení : Gamma
Povaha : uzavřená, Tichá , chladná , odtažitá , nespolečenská , vlčice.  Je upřímná a všechno říká na rovinu. Je jí dobře ve společnosti dvou až tří vlků kterým důvěřuje ale zároveň má taky ráda samotu.  Je celkem mrzutá a když se špatně vyspí tak s ní není skoro do řeči.   Je poměrně náladová a umí být i protivná.  Je nepřátelská k cizím vlkům a trvá dlouho než si někdo získá její důvěru. Jakmile jí někdo zradí už mu to neodpustí. Je poměrně klidná a moc často se nenaštve ale když už ano tak potom to stojí za to.  Buďto se totiž nenaštve vůbec nebo úplně vybuchne a je schopna se i porvat.  Je toho názoru že hádky a boje jsou zbytečné a snaží se tomu vždycky vyhnout a najít rozumné a mírové řešení. Když už ale dojde na boj nebo hádku tak se nevzdává a vydává ze sebe všechno.  V hádce musí mít vždycky poslední slovo.  Je celkem tvrdohlavá a je toho názoru že má vždycky pravdu , a snaží se svůj názor za každou cenu prosadit. Je ale i ochotná přiznat že nemá pravdu a že má někdo lepší nápad než ona.  Nemá moc ráda velké shromáždění a nějaké velké davy.  Je hodně uzavřená a tajnůstkářská. Je ale i celkem empatická a pokud nějakého vlka dobře zná je ochotná mu i pomoct a vyslechnout ho. Je zodpovědná a když něco slíbí tak to dodrží.  Nemá ráda když před ní někdo něco tají a v takovém případě to dokáže i poznat.  Nesnáší když jí někdo lže a o to hůř když jí někdo lže do očí. To už je pro ni neodpustitelné. Vždycky si umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Nikdy se nestalo aby ztratila hlavu nebo zpanikařila.   Je odvážná a ničeho se nezalekne. Zároveň je také hodně hrdá a málokdy si nechá pomoct.  Snaží se aby všechno bylo perfektní a nemá ráda když jí někdo odmlouvá coz se moc nestává protože vlci z ní mají respekt. Nedává najevo city jako jsou například strach , smutek , nebo podobné emoce , protože to bere za slabost.  Spoustu vlků si o ní myslí že to je jen bezcitná a chladná vlčice ale tak to není , ona city má jen je nedává najevo. Pokud vlka však opravdu dobře pozná a opravdu mu důvěřuje dokáže před ním projevit laskavost, milost a starostlivost což jsou emoce které neprojevila snad před žádným členem smečky. Málokdy se usměje , a zasmát se jí neslyšel snad ještě žádný vlk tě smečky.  Na tváři po většinu času nosí chladnou masku.  Je věrná své smečce a nikdy by ji nezradila. Je ochotná za svoji smečku položit i život a několik vlků také už zachránila. 
Něco o : je to dobrá lovkyně.  Disponuje velkou výdrží a umí běhat hodiny a neunavit se.  Je též i dost silná a je to jedna z nejlepších bojovnic smečky.  Nemá ráda slunce a jeho záři.  Nemá ráda ale ani zimu a jejím nejoblíbenější ročním obdobím je podzim.  Miluje déšť a bouřky.  Ráda třeba sedí venku a pozoruje blesky. Nemá ráda vodu a nerada plave a není v tom ani moc dobrá.  Plavat sice umí , ale kdyby byla třeba v rozbouřené řece tak by se mohla utopit.  Miluje noční procházky a skoro každou noc se jde projít.  Trpí také celkem nespavostí ale o tom se žádnému členovi smečky nesvěřila. Její pravé jméno bylo Bezcitná ale změnila si ho aby ji přijali do smečky. 
Minulost : narodila se v jiné smečce.  Byla jiná než teď.  Hravá, veselá , přátelská byla citlivá a byla snad nejhravější a nejdrzejší z vlčat.  Pořád neposlouchala rozkazy svých rodičů a často je porušovala.  Ráda se taky v noci vyplížila z tábora. Jednou se jí to stalo osudným. Nedaleko totiž žila ještě jedna , krutá vlčí smečka a ta jí unesla. Učili ji tam nedávat najevo emoce a zabíjet.  Pokaždé když jí bylo někoho líto nebo dala najevo jen nejmenší emoci tak za to byla krutě trestána.  Musela zabíjet s ostatními vlky jiné vlky a musela je mučit.  Brzo došlo i na její rodinu.  Svou matku a otce zabila bez mrknutí oka a dodnes si to vyčítá. Ve smečce se ale zamilovala do vlka jménem Temný. Měl stejně černou srst jako ona odtud to jméno. Oba dva se rozhodli z té smečky utéct.  A taky to udělali.  Útěk proběhl než problémů a oba dva žili šťastný a samotářský život.  Jenomže pak , jednoho zimního dne kdy byli oba vyhladovělý a vyčerpání na ně zaútočil rys.  Jejího druhá zabil a ji vážně zranil.  Byla v té době březí ale rys ji tak zranil že o vlčata hned přišla.  A tak znovu byla sama.  Podařilo se jí přežít jen silou vlastní vůle, jen díky její píli. Chtěla mnohokrát svůj život ukončit ale věděla že to by si její druh nepřál.  Když se dozvěděla o smečce vlků žijících nedaleko rozhodla se zkusit štěstí a kvůli tomu aby ji přijali si změnila i jméno. Ve smečce už je dva roky , ale zatím tu nenašla nikoho komu by se mohla svěřit.  O své minulosti s nikým nemluví.  Často mívá kvůli tomu deprese.
Rodina : matka ( Černá mrtvá )
Otec ( Dlouhouchý mrtvý )
Sestra ( Věrná žije jinde )
Druh : Temný mrtvý
Vlčata : nenarozená mrtvá
Vzhled :

PřihláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat