Pro:Mikeskobooks
Jméno : Anubis
Věk : 6 let
Pohlaví : Pes
Postavení : Delta
Plemeno : Sluga
Povaha : přísný , sebevědomý, odvážný, arogantní, hrdý , pyšný , rázný , rozhodný pes. Nesnáší když mu někdo odporuje nebo nesplní jeho rozkaz a v takovém případě nemá problém uštědřit dotyčnému neposlušnému psovi pořádný kousanec. Je dost výbušný a není moc moudré ho štvát nebo zkoušet jeho trpělivost. Také není rozhodně dobrý nápad shazovat jeho ego protože si myslí že všechno zvládne nejlíp což není úplně pravda a nemusí se mu to vyplatit. Nikdy neztrácí hlavu a vždycky umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Je poměrně drzý a nemá problém se rozhádat třeba i s Alfou. Je dost tvrdohlavý a snaží se za každou cenu prosadit svůj názor. Nikdy neuzná svoji chybu a snaží se ji svést na druhé. Nemá rád cizince a je k nim velice nepřátelský dokonce když mu nějaký cizinec nesedí nemá problém mu dělat j nějaké naschvály nebo si na něj zasednout . Získat si jeho důvěru je hodně těžké a pokud jí někdo ztratí druhou šanci už nedává. Také nedává najevo city jako jsou například strach , bolest nebo smutek protože to bere za slabost. Nevěří na Psí Duchy a na zázraky. Je dost odvážný a jen tak něčeho se nevyleká. Je sice dost upřímný a všechno říká narovinu a lhaní vyloženě nesnáší , ale pokud by musel je to skvělý lhář. Lhaní se mu ale hnusí Nemá rád štěňata protože mu přijdou otravná a upistěná ale vyloženě hnusný k nim není. Většinou nasazuje před smečkou chladnou a povrchní masku a mnohdy by si mohl někdo myslet že je bezcitný ,ale tak to není. . Anubis city má jen je nedává najevo a má je někde hluboko pohřbené. Je hodně hrdý a myslí si že všechno zvládne sám než cizí pomoci. Když se někde například zraní tak si nikdy neřekne o pomoc a dostat ho k Epsilon aby se vůbec nechal prohlédnout je nadlidský ( nadpsí xd) úkol. Ošetřit se nechá jen v případě že by mu šlo opravdu o život. Nesnáší když někomu něco trvá a je hodně netrpělivý. Je také toho názoru že přežít mají jen ti nejsilnější a když se třeba narodí nějaké slabé šteně nebo nedochůdče myslí si že by bylo nejlepší ho zabít. Jako vůdce hlídek a průzkumníků je razantní a rozhodný . Než vydá nějaký rozkaz radši si to vždycky pečlivě promyslí. Kvůli své povaze nemá ve smečce moc přátel a přestože se tváří že mu to nevadí pravda je jiná. Ve skutečnosti ho samota ubíjí a nesnáší ji. Pokud ho někdo opravdu hodně dobře pozná a on začne mu důvěřovat umí být ke svým nejbližším milý , hodný a citlivý. Umí se i zasmát a být veselý , hravý a uvolněný. Tuhle stránku však poznala jenom jeho družka a nikdo jiný. Ani jeho nejbližší přátelé ho nepoznali tak dobře. Nikoho ze smečky by nenechal v nesnázích. Smečka je pro něj vším a on by za ní položil život. Je jí věrný a nikdy by ji nezradil. Vůči průzkumníkům a hlídkařům je dobrý vůdce a přestože je celkem sobecký , smečka je pro něj na prvním místě.
Něco o : je to vynikající bojovník. Je hodně rychlý , mrštný a vytrvalý. Umí bojovat nebo běžet opravdu dlouho a neunaví se. Je také velice silný a odolný vůči nedostatku jídla a vody. Je to i docela dobrý lovec umí se dobře plížit a má výborné a Bystré smysly jen tak mu něco neunikne. Nemá rád když se ho někdo ptá na jeho minulost kterou svěří jen někomu komu opravdu důvěřuje. Často si v noci zajde na nějakou procházku a rád pozoruje hvězdy. Nesnáší lidi a je rád že už vymřeli
Minulost : narodil se jako mazlíček u lidí. Když si ho jako štěně vzal nějaký pán Anubis si myslel jaký to bude dobrý majitel ale mýlil se. Jeho pán ho už jako štěně mlátil , týral a nedával mu pořádně najíst. Už od štěněte ho využíval k psím zápasům. Proto je tak odolný vůči nedostatku potravy a proto je tak dobrý bojovník. Na psích zápasech se seznámil s dobrmankou jménem Rita. Oba dva se nejdřív neměli moc v lásce ale jednou když se mu povedlo utéct z klece Rita ho přemluvila aby ji vzal sebou. Oba dva žili jako toulavý psy a postupem času se do sebe zamilovali. Přidali se do jedné smečky a tam spolu žili jako lovci. Anubis měl trošku problémy s Alfou Smečky kvůli své povaze ale nějak to zvládali. Dokonce se jim s Ritou narodili štěňata. Jeho družka ale krátce po porodu zemřela a přežila tak jenom jedna dcera o kterou se starala jiná fena. Anubis měl strach že by přišel i o ní a tak ze smečky odešel. Přidal se k téhle smečce a doufá že jeho dcera ještě někde žije a že ji zase uvidí.
Rodina : matka ( Kiara mrtvá )
Otec ( Hugo mrtvý)
Sestra ( Chelsea mrtvá )
Sestra ( Chloe mrtvá )
Bratr ( Rémus žije jinde )
Družka : Rita mrtvá
Štěňata: Starlight žije jinde
Vzhled :