Další postavy do Jiní

21 4 3
                                    

Pro :_N3verm1nd_
Jméno : Dineth ( Mladá Dáma  )
Věk : 2. Roky
Pohlaví : vlčice
Postavení : Lovkyně
Povaha : Dineth je milá , trpělivá , laskavá , veselá , hravá a upovídaná vlčice. Moc ráda si s někým povídá a nesnáší samotu . Nikdy by nikoho nenechala v nesnázích a každému se snaží pomoci a být užitečná . Nemá ráda žádné spory nebo hádky a snaží se všechno řešit bez zbytečných sporů . Je někdy trošku zbrklá a občas nejdříve jedná než přemýšlí , ale za svou chybu se vždycky omluví . Má ráda vlčata a ráda si s nimi hraje nebo je hlídá . Snaží se vycházet s vlky různých povah a v každém hledá jen to dobré . Je důvěřivá k cizincům a není těžké ji oklamat . Když jí někdo zradí je ochotna mu dát druhou šanci ale už mu nikdy nebude tolik věřit. Je věrná a oddaná své smečce a nikdy by ji nezradila . Ráda si hraje s ostatními vlky a každému se snaží zvednout náladu takže se může zdát dost otravná . Na nikoho si nedovoluje a všechny výše postavené vlky respektuje. Když už dojde k nějakému sporů ve smečce snaží se to rozumně vyřešit . I přes svou veselou a nápomocnou povahu si ale žádné urážky nebo pomluvy nenechá líbit a umí dotyčné vlka i klidně seřvat když je toho názoru že si to dotyčný zaslouží . Je poměrně netrpělivá a nedočkavá. Je malinko tvrdohlavá a občas bývá těžší jí něco vymluvit ale když někdo přijde s lepším nápadem dovede uznat že nemá pravdu . Přestože je celkem naivní je dost chytrá a rozumná . Umí dobře naplánovat nějaký lov a nebo nějakou loveckou taktiku .
Silné stránky : je to výborná lovkyně . Umí se skvěle plížit a je celkem rychlá a mrštná. Umí dobře plavat a zvládla by se neutopit i v rozbouřené řece . Vodu přímo miluje  . Má skvělý čich a je hodně bystrá takže ji jen  tak něco neunikne .
Slabé stránky / strachy
Má trochu strach z lišek ale nikdy by to nepřiznala protože nechce aby ji brali za slabou a zbabělou . V boji j spíše průměrná není moc silná a v boji spíše využívá rychlost mrštnost a lstivost . Snaží se dát do boje všechno aby ochránila svou smečku a nikdy se nevzdává .
Něco o : má ráda léto a jaro . Vyzná se v bylinách a kdyby neměla takovou lásku k lovu vybrala by si funkci léčitelky . Ve volném čase ale stále Léčitelce /léčiteli pomáhá
Minulost : na svou matku nemá moc šťastné vzpomínky . Pamatuje si  totiž jen to že ji matku zabily lišky a kdyby tam nepřišla hlídka zabili by i ji . Její matka byla původně samotářka a měla celkem čtyři vlčata která se jí ale nepodařilo uživit a zahřát a tak přežila jen Dineth. Její matka byla však vyčerpaná z kojení a tak když jí napadla skupinka tři lišek nezvládla se ubránit a zemřela . Lišky by zabili i Dineth ale naštěstí ji zachránila hlídka která lišky zahnala a vzala Dineth do smečky .
Rodina : matka - Goldfur ( mrtvá )
Bratr - Chlupínek ( mrtvý )
Sestra - Jiskřenka ( mrtvá )
Bratr - Hnědostínek( mrtvý )
Otec - Damon ( nikdy ho nepoznala žije jinde )
Druh : Kenjiro ( hlídkař žije ve smečce )
Vzhled :

 Rodina : matka - Goldfur ( mrtvá ) Bratr - Chlupínek ( mrtvý ) Sestra - Jiskřenka ( mrtvá ) Bratr - Hnědostínek( mrtvý ) Otec - Damon ( nikdy ho nepoznala žije jinde ) Druh : Kenjiro ( hlídkař žije ve smečce )Vzhled :

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno: Firion ( smrtelný muž )
Věk : 6 let
Pohlaví : pes
Postavení : hlídkař
Plemeno : Tosa - Inu
Povaha : Firion není narozdíl od většiny smečky takový krutý , výbušný a agresivní pes. Je celkem nespolečenský , uzavřený a jen tak se s nikým nebaví. Je taky docela náladový a nepříjemný . Ale zlý není. Chová se ke každému tak jak se jiní chovají k němu . Když je k němu někdo milý a hodný ( což moc psů není ) prostě se k nim chová tak nějak neutrálně , párkrát s nimi prohodí pár slov a moc si jich nevšímá . Když se ale k němu někdo chová hnusně nebojí se být agresivní a drzý. Přestože je poměrně ledově klidný není dobré zkoušet jeho trpělivost protože se nebojí kousnout a to pořádně    Povětšinu času ale ostatní psy ignoruje. Ačkoliv by si to nikdy nepřiznal nemá rád samotu a ta ho užírá. Je nerad středem pozornosti a dobře je mu někde v ústraní ale  poblíž smečky . Rád by se s někým spřátelil ale bojí se že by svého přítele ztratil. Ve skutečnosti je hluboko uvnitř dost citlivý a milý pes ale tuhle jeho stránku najít je běh na dlouhou trať protože jen tak někomu nevěří . Jak ho někdo zradí už mu to nikdy neodpustí.
Silné stránky : je to velmi dobrý bojovník ale ne tak moc dobrý aby se dostal mezi profesionály. Má dobrý čich a sluch a taky dobrý zrak . Je hodně bystrý a taky celkem trpělivý . Je velmi silný a není lehké ho v boji porazit
Slabé stránky/ strachy
Bojí se navázat nový vztah protože už jednou stratil všechny své blízké a tu bezmoc , ten smutek už nikdy nechce znova zažít . Nejde mu moc lovení a není moc rychlý a ani mrštný. Občas mívá noční můry 
Minulost : narodil se ve městě u jedné pouliční smečky . Žili si celkem dobře a nic moc jim nechybělo . Měl tam matku a přátelé a taky fenu do které byl zamilovaný . Jmenovala se Melia a byla do krátkostá kolie . Byla ale o půl roku starší a navíc byla hodně Tichá a chladná a tak si nebyl jistý zda ho bude mít ráda taky . Ale měla a stali se druhy. Melia s ním zabřezla a měla se jim narodit štěňátka. Lidé ale přišli na to že u opuštěného nádraží žije smečka psů a odchytili je do útulku . Tehdy viděl Firion svou matku a přátelé naposledy . Všechny tak ztratil a zůstala mu jen jeho družka . Když ale začala Melia rodit lidé se jí sice snažili ze všech sil zachránit ale marně . Jeho družka i se štěňaty zemřela a on to dával lidem za vinu . Byl rozzuřený tak moc že začal být nesmírně agresivní a na každého člověka který se k němu přiblížil tak se pokoušel zaútočit . A tak ho dali na tohle místo.
Rodina : matka - Jewerly ( mrtvá )
Otec - Browen ( mrtvý )
Družka - Melia ( mrtvá )
Štěňata ( mrtvá )
Vzhled :

Rodina : matka - Jewerly ( mrtvá ) Otec - Browen ( mrtvý ) Družka - Melia ( mrtvá ) Štěňata ( mrtvá ) Vzhled :

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tak a tady jsou moje postavičky .
Snad se líbí ♥️

PřihláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat