Příběh Alfy

26 3 6
                                    

Pro : TaNaseHolka
Jméno : Stín
Věk : 5 let
Pohlaví : pes
Postavení : tulák
Plemeno kříženec
Povaha : Shadow je spíše tichý, chladný a odtažitý pes.  K cizincům bývá dost nedůvěřivý a vždycky trvá než si jeho důvěru někdo získá  . Je však také snadné ji ztratit.  Někdy je poměrně arogantní , hrdý a myslí že všechno zvládne nejlíp což není úplně pravda.
Na první dojem je chladný , arogantní , bezcitný, povrchní  pes který neprojevuje žádné emoce . Považuje to za slabost a tak strach nebo smutek u něj najdete jen těžce . Také se málokdy usměje a většinou je jen uzavřený a chladný . V jeho ledových očích se nachází hrozba a málokdo se mu vydrží do očí dlouho dívat , protože jeho pohled je opravdu hrozivý.  Není moc výbušný ale zvýšit hlas se rozhodně nebojí . Někdy je těžké s ním vyjít protože je i drzý , rýpavý a poměrně škodolibý.  Když se s někým hádá musí mít vždycky poslední slovo.   Když  však psa opravdu důkladně pozná a opravdu hodně  mu věří  a má ho i rád umí projevit i emoce jako radost , hravost nebo milost.  Umí být milý ke své družce je laskavý , opatrný a rád jí třeba nosí květiny. Je k ní tak velice romatický. Umí projevit a hravou a veselou stránku ale to pouze v blízkosti své družky . Když ho někdo zradí nemá problém ho zabít . Proti bojům nic moc nemá ale vždycky se jim snaží vyhnout a navrhnout mírové řešení.  Je to typický vůdce a rád někomu rozkazuje. Nikdy nejedná bezhlavě nebo neuváženě a vždycky si všechno promyslí. Je dost trpělivý a nevadí mu si počkat.  Také je někdy poměrně mrzutý a náladový. Je spravedlivý a přestože moc nemusí vodítkové psy , nikdy nikoho nesoudí podle vzhledu ,  původu nebo postavení protože ví že záleží na tom jaký je pes uvnitř. Je hodně chytrý a mazaný a kde mu vymýšlení různých plánů a intrik.  Je dost lstivý a přestože je vždycky upřímný lhaní mu jde dobře.  Nidky by nikoho nenechal v nesnázích. Pokud by to však byl jeho nepřítel klidně by ho nechal zemřít.  Je na něj spolehnutí a vždycky dodrží co slíbí.  Je rozumný a statečný a za svou družku by položil život. 
Něco o : tulákem už je cca tři roky.  Je to silný , rychlý a mrštný pes a umí dobře lovit.  Je to vynikající bojovník a nemá problém přeprat silnějšího a zkušenějšího soupeře než je on sám. Málokdo se mu v boji vyrovná a málo kdo ho porazí. Zatím se to povedlo jen pár psům.  Nemá rád když ho někdo ignoruje a otravuje.  Taky moc nemusí štěňata . Má rád noc , protože miluje tmu , ticho a především hvězdy na které se rád dívá.  Nevěří v Psí Duchy a  do doby než poznal svou družku nevěřil ani na lásku.  Je dobrý v plížení a často o něm někdo neví dokud nestojí hned za ním.  Kvůli tomu že se dovede plížit jako stín má také své jméno : Stín. Jeho nejoblíbenější potravou jsou ryby a umí i docela dobře plavat.  Nemá moc rád když si ušpiní kožich od bahna nebo tak od něčeho. Je hodně vytrvalý a umí běhat na dlouhé vzdálenosti a neunavit se. 
Minulost : narodil se ve smečce.  Když mu byl rok odešel a chtěl být samotářem.  Jeho odchod byl způsobený hlavně smrtí otce ke kterému vzhlížel a měl ho rád.  Toulal s několik měsíců sám krajinou a narazil na jednu smečku.  Líbilo se mu tam q našel si družku krásou černou fenu ovčáka jménem Půlnoc.  Půlnoc ho však jen využívala a nikdy ho skutečně nemilovala.  Stín viděl jak je Alfa na svou smečku zlý a sobecký a tak ho vyzval na souboj.  Nikdo nevěřil že vyhraje ale vyhrál. A bývalého Alfu vyhnal.  A pak udělal tu chybu že si za Betu zvolil svoji Půlnoc.  To že s ním manipuluje se však dozvěděl a došlo k veliké hádce.  Při ní na něj Půlnoc zaútočila a chtěla ho zabít aby zaujmula jeho místo. Shadow se ale ubránil a zabil Půlnoc.  To však smečka nevěděla a tak ho vyhnali.  Od té doby byl samotář ale jednoho dne slyšel volání o pomoc.  Uviděl tam mladou fenku retrívra jak se brání útokům lišek.  Bylo jich asi patnáct ale on je zahnal a feně zachránil život.  Představila se mu jako Blizzard a zamilovali se do sebe.  Oba dva teď spolu jako druzí cestují .
Rodina : matka ( Kopřiva mrtvá )
Otec ( Ledook mrtvý )
Sestra ( Šedá žije jinde )
Družky : ( Půlnoc mrtvá )  Blizzard ( žije s ním )
Štěňata : nikdo to neví ale Půlnoc byla v době její smrti březí.  Nikomu to však neřekla a sama o tom nevěděla. Její štěňata zemřeli s ní. 
Vzhled :

Jméno : Blizzard Věk : 3,5 rokuPohlaví : fena Postavení : tulačka Plemeno : zlatý retrívrPovaha : milá , veselá, přátelská, citlivá, empatická, hravá, důvěřivá,veselá ,čilá , temperamentní fena

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jméno : Blizzard
Věk : 3,5 roku
Pohlaví : fena
Postavení : tulačka
Plemeno : zlatý retrívr
Povaha : milá , veselá, přátelská, citlivá, empatická, hravá, důvěřivá,veselá ,čilá , temperamentní fena.  Je tvrdohlavá a když si něco usmyslí bývá těžké ji to vymluvit. Umí si skálopevně stát za svým a vydrží to opravdu dlouho.  Je odvážná a ničeho se nezalekne.  Je docela výbušná a umí se naštvat a potom být uražená nebo třeba pěkně nepříjemná ,  ale nevydrží se na nikoho zlobit příliš dlouho.  Je to takový  odpouštějící tip.  Je poměrně dost  důvěřivá ale stále si dává pozor.   Oklamat ji však není nic těžkého . Když jí někdo zradí dokáže  ale odpustit.  Nikdy už mu však nebude věřit tak jako předtím a bude ho více podezírat.  Často jedná bezhlavě nebo neuváženě což si ji moc nevyplácí. Já hravá a veselá a miluje štěňata a ráda si s nimi hraje . Je opravdu citlivá takže ji smrt téměř každá   poměrně rozruší.  K nepřátelům v boji není nemilosrdná protože je toho názoru že každý život je cenný a důležitý.  Je jí líto dokonce i kořisti avšak to by nepřiznala , protože by ji jiní psi mohli považovat za slabou a divnou.  Někdy když se k ní někdo chová nepříjemně snaží se sice mít se všemi dobré vztahy když je k ní někdo vyloženě hnusný tak mu to oplatí, protože rozhodně není splachovací a nenechá si líbit žádné urážky nebo pomluvy.  To se ale moc často nestává protože má s ostatními poměrně dobrý vztah díky své milé, laskavé, veselé a také odpuštějcí povaze.  Je hodně optimistická a málokdy strácí naději.  Snaží se každého rozveselit a každého povzbudit a každému pomoc a je hodně nápomocná ale někdy se tím  může zdát také dost otravná a lézt tím někomu na nervy . Je čestná a vždycky jedná spravedlivě. Nikdy nesoudí nikoho podle vzhledu původu nebo postavení protože stejně jako Stín ví že záleží jaký je pes uvnitř a jakou má povahu.  Je tolerantní a má pochopení. Je na ni spolehnutí a vždycky dodrží co slíbí. 
Něco o : v boji je spíše průměrná.  Ubránit se dokáže a není v tom vyloženě špatná ale najdou se i silnější.  Za to je dobrá v lovu.  Umí se dobře plížit , má výborný čich je hodně bystrá , rychlá ,mrštná a taky vytrvalá.  Ráda plave a miluje vodu vždycky když je smutná jde si zaplavat. Voda je něco jako její útočiště.  Umí lovit ryby a ty jsou zároveň její oblíbenou kořistí .
Minulost : narodila se u lidí.  Když jí byly dva měsíce zatoulala se dírou v plotě ven a už cestu zpátky nenašla.  Našla ji jedna smečka kde byla ale když jí byl jeden rok tak z ní odešla a narazila na Stína který ji zachránil
Rodina : matka ( Aurora mazlíček )
Otec ( Aron mazlíček )
Sestar ( Classy mazlíček )
Sestra ( Apple mazlíček )
Sestra ( Missy mazlíček )
Bratr ( Bailey mazlíček )
Bratr ( Hugo mazlíček )
Druh : Stín žije s ní
Štěňata: nemá
Vzhled :

  Našla ji jedna smečka kde byla ale když jí byl jeden rok tak z ní odešla a narazila na Stína který ji zachránil Rodina : matka ( Aurora mazlíček ) Otec ( Aron mazlíček ) Sestar ( Classy mazlíček ) Sestra ( Apple mazlíček ) Sestra ( Missy mazlíče...

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

No a máme na světě další přihlášky.  Už se moc těším na příběh a doufám že přihlášky jsou v pořádku

PřihláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat