Jméno : RedBlizzard (Červená Vánice )
Věk : 4 roky
Pohlaví : kočka
Klan : Aries Clan
Postavení : zástupkyně
Povaha : výbušná , tvrdohlavá, odvážná , drzá , cílevědomá, sebejistá , hrdá , temperamentní kočka. Nemá ráda když jí někdo říká co má dělat a když jí někdo rozkazuje. Je to dobrá vůdkyně a nikdy neztrácí hlavu. Vždycky si umí zachovat zdravý rozum a rychle jednat. Je dost sebevědomý až arogantní, myslí si že všechno zvládne nejlíp a že si se vším poradí sama. Je dost hrdá a málokdy si řekne že chce s něčím pomoct. Je to pro ní slabost. City jako smutek , bolest nebo strach najevo nedává. Ví totiž že musí za každých situaci zůstat silná. Hádky a boje miluje a vyžívá se v nich. Pokud se s někým hádá musí mít vždycky poslední slovo. Dokáže se hádat hodiny a neustoupí. Kvůli své pozici je ale jejím úkolem i hádky ukončovat ,takže jakmile ji někdo začne hned jí rázně a tvrdě ukončí. Někdy je hodně přísná ale ke všem je spravedlivá. Občas chce všechno řešit bojem a proto když nenajde mírovou cestu (o což se nikdy moc nesnaží ) chce hned bitvu. Když ale vidí že její klan na to prostě nemá síly je ochotná ustoupit. Potřeby klanu staví nad ty své. Je nesmírně tvrdohlavá a svéhlavá a je hodně těžké jí něco vymluvit. Občas mívá sklon někoho poučovat přestože o její rady nestojí. Nikdy nejedná bezhlavě nebo neuváženě a vždycky si všechno promyslí. Zároveň ale nemá ráda čekání a když někomu něco trvá a je hodně netrpělivá. Musí být ve všem nejlepší a ve všem první. Jako učednice byla strašně soutěživá a za každou cenu musela vyhrát , a to jí vydrželo dodnes ikdyž ne v takové míře. Nemá moc ráda koťata protože jí přijdou otravná ale není k nim hnusná. Prostě si jich nevšímá. Je upřímná a všechno říká narovinu. Nesnáší lháře a zrádce a je vůči nim nelítostná. K cizincům je Nedůvěřivá a nepřátelská a trvá dlouho než si někdo získá její důvěru. Jakmile ji někdo ztratí už ji nikdy nezíská zpátky. V klanu nemá moc nepřátel , protože jí většina koček respektuje. Je hodně výbušná a když se špatně vyspí může vybuchnout i kvůli úplné pitomosti. Ke svým blízkým je milá , hodná a laskavá. Pár koček si o ní myslí že je to bezcitná fúrie ale tak to není. City dává najevo výhradně před těmi kterým věří a ideálně když je s nimi o samotě. Je někdy možná až přehnaně přísná na svůj klan a snaží se aby všichni dodržovali pravidla. Nesnáší když jí někdo neposlouchá. Miluje být středem pozornosti. Je nesmírně odvážná a málokterá věc ji vyděsí.
Něco o : její nejoblíbenější kořistí je ryba. Protože chtěla jako učednice vynikat ve všem (a její učitel taky chtěl aby byla jeho učednice nejlepší ) umí všechno co by kočka měla umět. Umí výborně lovit a ještě líp bojovat. V boji je hrozně těžké jí porazit a málokdo to zvládne. Je dost silná a zaměřuje se hlavně na sílu ve které vyniká. Zároveň je ale i rychlá a hbitá a zvládne nepříteli uhýbat. Je dost vytrvalá a dovede lovit nebo bojovat hodiny. Je též velice bystrá a nic jí neunikne. Umí dobře šplhat po stromech. Má ráda hvězdné noci a ráda hvězdy pozoruje. Občas mívá problémy usnout a tak si zajde za léčitelem/ léčitelkou pro maková semínka. Nemá ráda bahno a protože jí docela dost záleží na svém vzhledu nesnáší když se ušpiní. Nemá moc ráda léto protože je podle ní moc horko a sucho , zato miluje zimu.
Minulost : narodila se v klanu. Její matka byla původem mazlíček a proto jí spoustu koček nedůvěřovalo že by se mohla stát dobrou válečnicí. Její bratr zemřel už jako kotě na zelený kašel a tak si vlastně neměla ve školce s kým hrát. Když se stala učednicí jejím učitelem se stal poměrně krutý kocour který jí podceňoval hned od první chvíle. A ona se rozhodla že to tak nenechá. Jednak soutěživost měla v povaze a jednak -protože ji každý podceňoval -chtěla něco dokázat. Začla trénovat se svými pár přáteli které měla všechno. Boj , lov i plavání. Začala prodávat velké výkony a v lovu i bojí byla schopná porazit kde jakého válečníka. Její matka z klanu odešla a vrátila se k lidem což bylo pro ni také dost těžké. Dokázala si ale uhájit respekt a párkrát dokonce v záchvatu vzteku nejednu kočku napadla. Kočky už ji ale radši nic neříkali. Věděla ale že skrz strach nic nedokáže a tak začala dělat pro klan všechno. Chránit ho , pomáhat jim a snažila se být tou nejlepší. Několika kočkám z klanu zachránila život. Díky jejím nadprůměrným schopnostem a díky její odvaze a věrnosti se stala zástupkyni.
Rodina : matka ( Clear žije jako mazlíček )
Otec ( Charlie žije jako mazlíček )
Bratr ( Gingerkit zemřel na zelený kašel )
Druh : nemá ale chce
Koťata : nemá a ani mít nemůže
Vzhled : Dlouhosrstá zrzavá kočka se sytě zrzavým hřbetem a ocasem. Krk a břicho má světle zrzavé skoro béžové. Má jasně hnědé očimaTak tady máme zástupkyni Aries Clanu ♈( klanu mého znamení xd ) Doufám že je přihláška v pořádku