Královnou může být jen jedna

23 3 0
                                    

Pro : Mikeskobooks

Jméno : Andrea Keislerová
Kasta :2
Provincie: Symonet
Povolání : automobilová závodnice. 
Věk :20 let
Povaha : Andrea je dívka s velice zvláštní povahou. Je dost drzá, poměrně arogantní a egoistická a hodně výbušná. Nikdy si nechce nechat od nikoho pomoct , protože si myslí ,že všechno zvládne sama.  Naštve ji každá maličkost a když má špatnou náladu a vy ji ještě ke všemu naštvete ,nemá problém vás seřvat.  Jak je ale výbušná, umí být i ledově klidná.  Zvláštní že ? Je hodně nepředvídatelná a často u ní člověk neví jak se bude chovat.  Dalo by se říct ,že je z každé povahy něco. Naštve se vlastně vždycky,ale občas vybuchne a občas zůstane ledově klidná. Většinou to má ale tak ,že pokud se jedná o to, že jí něco nejde ,nebo ji někdo kritizuje  obvykle vybuchne ,ale jakmile uslyší něco co ji opravdu zasáhne nebo raní její city ,zůstane klidná , protože nechce dávat najevo nic o tom ,že jí to ublížilo. Ne vždycky má ale dobré argumenty a když se jí někdo posmívá nebo ji uráží,obvykle jen nasadí úsměv a předstírá že je všechno v pořádku.  Záleží také  na tom ,jaku má zrovna náladu , protože je děsně náladová.  Něco jako autority nebo pravidla neuznává. Nerespektuje své rodiče ani prarodiče ,dělá si co chce a jde drzá naprosto na všechny a zároveň je také sprostá jako dlaždič. Dělá si co chce,nikoho neuznává a na všechny je protivná.  Je někdy zlá i na vlastní rodinu a často ji to mrzí ,ale omluví se málokdy.  Nesnáší pláč a hrozně nerada dává najevo nějaký smutek , protože si pak připadá slabá a stydí se za to. K dospělým je tedy drzá ale něco jiného je ,když je mezi svými vrstevníky. K ostatním se snaží být co nejvíc milá ,nikomu nedělá naschvály a snaží se všem pomoct.  Doufá pak ,že ji lidé konečně budou mít rádi a přestanou ji pomlouvat za zády ,ale to se nestává. Ona to moc dobře ví , ví že ji ostatní jen využívají ,ale nedokáže si pomoct a přesto pomáhá.  Pokud si z ní ale někdo opravdu udělá nepřítele a nebo pokud někoho vyloženě nesnáší , nepomůže mu.  S dospělými se cítí mnohem lépe než se svými vrstevníky a vždycky když je s nimi ,má pokaždé strach že se jí budou posmívat. Je hodně nedůvěřivá k lidem a poté co ji několik přátel zklamalo a zradilo ,už nevěří nikomu.  Má také doslova hrůzu z lásky ,když každý den vidí u své matky ,jak se kvůli lásce trápí. K ostatním účastníkům v selekci bude nejspíš milá a bude se s nimi snažit spřátelit ale často se bude jen přetvařovat a snažit se ,aby jí na nikomu nezáleželo.  Princezna být rozhodně nechce ,chce si dal závodit se svými auty a žít si svůj život. 
Je závislá na akci a chvíli neposedí. Musí pořád něco dělat a málokdy vydrží být v klidu. Je tedy tak trošku hyperaktivní. Její povaha je trošku složitá takže tady je rychle shrnutí : je dost drzá ,arogantní a výbušná a strašně nerada dává najevo své city.  Umí být i milá a hodná ,ale po několika zklamáních už nikomu nevěří a nemá žádné pravé přátele,takže se spíše přetvařuje , protože se bojí se k nějakému blízkému příteli příliš upoutat.  Má jen jednu kamarádku na které jí opravdu hodně záleží a s tou si jej posílá dopisy.  Vlastně se spolu seznámili přes dopisy a ještě nikdy se neviděli ,jen si píšou , nicméně Andrea jí věří a má ji radši než spoustu svých přátel,které viděla v reálném světě. 
Něco o : Její velkou zálibou jsou auta a zvířata.  Její povolání je automobilová závodnice a naprosto to miluje.  Auta jsou všechno co ji naplňuje a vyhrála už několik závodů.  Protože je z druhé kasty a její rodiče jsou tím pádem velice bohatí , mají dost aut a ona má čtyři vlastní. Jedno BMW  a jednoho Mustanga na závodění a její dvě  nejoblíbenější , dvě nové Alfy Romeo Giulie ,jedna na normální ježdění a s druhou závodí.    Jejím domácím mazlíčkem je její kolie dlouhosrstá jménem Lassie,která je vlastně její jedinou pravou kamarádkou. Miluje  rychlou jízdu v autě,běhání a plavání. Na koni jezdit neumí ,ale jednou by se to chtěla naučit. 
Její rodina je sice poměrně šťastná,ale ona ví moc dobře ,že to tak úplně není.  Její prarodiče žijí spolu s její matkou v jejich domě.  Přestože její rodiče jsou manželé ,nepohodli se ve společném bydlení a tak její otec bydlí někde jinde.  Nicméně na každý víkend jedou  spolu a matkou za otcem do jeho domu a tráví konečně čas jako jedna rodina.  Má moc ráda své prarodiče ,i přes to ,že oni jsou hlavně důvod proč nebydlí jejich otec s nimi.  Poslední dobou to je ale v jejich rodině dost depresivní,babička a máma se přidá hádají s jejím dědou a ona už poslední dobou nezná nic jiného než hádky. Začala se dokonce i řezat ,ale vždycky jen nůžkama ,nebo jehlou ,aby jí nezůstaly nějaké velké jizvy o což rozhodně nestojí.  Navíc její matka měla milence ,kterého také milovala a on ji opustil takže je teď dost smutná a trápí se. 
Poslední dobou jsou tak její jedinou útěchou Lassie ,auta a její kamarádka se kterou si píše. Miluje výrazné líčené a ráda se obléká a strojí. Její styl boje bych popsala jako zuřivá šelma. Prát se moc neumí a není v tom tak dobrá ,ale je odolná vůči bolesti a dost vytrvalá a odhodlaná.  Spoléhá se spíše na sílu a je schopná kousat ,škrábat ,kopat a nebo se prát se vším co jí přijde pod ruku.  Pokud by se prala,asi by začala útočit hlavně na oči ,nějak je poškodila svými umělými nehty a pak prostě soupeře umlátila. Není moc rychlá ani mrštná.
Důvod přihlášení : přihlásil ji tam otec. Ona by tam možná i chtěla ,aby si odpočinula od hádek doma ale momentálně se chtěla hlaveň věnovat autům a Lassie a možná se od rodiny i odstěhovat a otec ji tím že ji tam přihlásil dost naštval.  
Rodina : (otec Older Kisler bývalý voják. Vztah s ním má docela dobrý.  Sice je to lakomec ,ale naučil ji řídit ,ráda si s ním povídá a je sním zábava. Momentálně ho ale nesnáší ,protože ji přihlásil do Selekce). 
Matka ( Gabriell Kieslerová - Miss ,modelka
Vztah s ní má skvělý.  Máma je pro ni spíše jako kamarádka ,může se jí se vším svěřit a děsně ji trápí ,když vidí matku smutnou )

PřihláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat