Pro : eldA155
Jméno : Eudor
Věk : 7 let
Pohlaví : samec
Zvíře : lev
Povaha : arogantní, hrdý , poměrně krutý , tvrdohlavý , pyšný, namyšlený , výbušný , agresivní , silný a odvážný lev . Vždycky říká všechno na rovinu ale umí i dobře lhát a je to dobrý manilulátor . Téměř nikdo nepozná když lze a je to dobrý herec . Umí si na svou stranu přiklonit i lví kteří ho třeba nesnáší . Je arogantní a myslí si že všechno zvládne nejlíp a že je nejsilnější ze všech což není úplně pravda a mohlo by se mu to dost vymstít což se ale zatím nestalo . Je přísný a nesnáší lvíčata . Rozhodně není spravedlivý a myslí víc na sebe než na smečku . Když je období sucha a je hlad vždycky se nakrmí nejdřív sám a na ostatní zbyde jenom málo. Je výbušný a snadno se rozzlobí a nemá pak problém lva napadnout. Nevadí mu zabíjení a docela ho i baví . Rád má nad někým nadvládu a líbí se mu když z něj má někdo strach. Ve své smečce nestrpí odpůrce a tak je buďto vyžene nebo zabije . Nesnáší hyeny a často se zbytečně žene do boje a ženě tam i svou smečku. Je toho názoru že přežijí jen ti nejsilnější a nemá problém zabít slabé mládě. Je poměrně líný a klidně se nechá obskakovat a hodiny se u toho vyhřívat na sluníčku . Bolest , strach ani smutek najevo nedává považuje to za slabost a to samé požaduje i po své smečce . Od nikoho si nenechá nic říct a za svým názorem stojí strašně dlouho a nic si nenechá říct. Je závistivý a pomstichtivý, chová se ke lvům co rád nemá hnusně a často zmanipuluje nějakou lvici která se do něj zamiluje a udělá si z ní takového otroka . Zdá se tak že tento lev nemá city a je jen zlý a krutý . Tak ho zná jeho smečka . Ale pravda je malinko jiná. Ve skutečnosti city má , hluboko uvnitř umí být milý , a hodný ale tuto stránku už hodně dlouho neprojevil a asi ani neprojeví a tak nikdo neví že ta stránka existuje.
Je agresivní a nepřátelský k cizincům a většinou jakéhokoliv vetřelce hned zabije . Ačkoliv se to zdát nemusí nevrhá se do ničeho bezhlavě a umí být dost trpělivý a chytrý. Je lstivý a dobrý v plánování bitev .
Něco o : je hodně silný a málokdy se najde lev co by ho porazil . Takový lev se ještě nenašel . Je vytrvalý a nikdy z boje neutíká. Je i docela rychlý a mrštný což by se na první pohled nezdálo. Lov mu moc nejde a ani se o něj nesnaží . Ačkoliv to nikdo neví zabíjením trpí . Trpí kdykoliv někoho zabije a chtěl by být lepším vůdcem pro svou smečku ale prostě mu to nejde . Výčitky jsou schovány hluboko v koutku jeho duše a často mívá i noční můry . V tom případě se pak jde projít po savaně nebo se proběhnout a vyčistit si tak hlavu.
Minulost : narodil se v jedné malé smečce. Už když byl lvíče tak je napadli hyeny . Před očima mu zavraždili celou rodinu a jeho si do smečky vzali jako otroka . Týrali ho, nutili ho aby jim sloužil a udělali z něj to co je teď . Hyen se zbavil tak že polovinu smečky vyvraždil a poté odešel . Našel si družku a to byla také poslední osoba které projevil city . Když se však dozvěděl že má vztah s jiným lvem neváhal je oba zabít . Zabíjení se mu zalíbilo a začal v tom pokračovat . Ovládl tuto smečku zabil vůdce , jeho lvíčata a další lvy . Jedna lvice podobně drzá a krutá jako on do něj byla zamilovaná a on toho využil. Když se jim však narodila tři lvíčata dvě samičky zabil protože chtěl nástupce . Jeho družka zemřela pár dnů po porodu a tak se o jeho syna starala jiná lvice . Syn však neodpovídal jeho požadavkům a tak se rozhodl že ho vyžene . Byl to jediný lev kterého ušetřil . Řekl že ho zabil aby si u smečky získal respekt ale jen ho kousnul do ramene aby měl na zubech jeho krev a Vyhnal ho . Nechtěl totiž zabít jedinou rodinu co mu zbyla .
Rodina : matka Lunar mrtvá
Otec Shadow mrtvý
Sestra Layla mrtvá
Družky : Keylana mrtvá , Saphira mrtvá
Lvíčata : dcery : Billie mrtvá , Vanda mrtvá , Simba žije jinde
Vzhled :Ted jsem zjistila že kladné postavy mi jdou psát lépe než záporné xd