Tichý Přízrak 3

44 2 0
                                    

Jméno : Ledová Bouře
Věk : 1 rok
Pohlaví: kočka
Postavení : elitní válečnice
Klan : Sluneční
Povaha : Chladná ,arogantní , neskutečně egoistická ,drzá ,hrdá ,pyšná , povrchní,výbušná , krutá, krvežíznivá kočka. Myslí si ,že všechno zvládne nejlíp a že všechno umí nejlíp ,což je vlastně i docela pravda a to je jeden z důvodu proč je tak hrdá. Dokáže ji naštvat úplná blbost ,a kvůli úplné blbosti je schopná rozervat kočce hrdlo. Tenhle způsob vraždy ale nemá v oblibě. Mnohem raději kočce vyřízne jazyk , rozpáře břicho a pozoruje jak jí z něj lezou vnitřnosti ,nebo jí je ještě líp nacpe do krku a donutí je sežrat . City jako strach ,smutek nebo bolest nezná. Celý život v ní byly tvrdě potlačovány a nedává je najevo vůbec. Vlastně je ani nemá ,jsou pohřbené někde hluboko uvnitř ní a uzamknuté v jejím studeném srdci. Je neuvěřitelně drzá ,nemá problém říct každé kočce do očí,co si o ní myslí a téměř na všechno má nějakou poznámku. Jediné dvě kočky na ,které si nedovoluje jsou její rodiče. Je hrdá na to ,že zrovna její matka je velitelkou a ona může být elitní válečnicí a matce je také nesmírně věrná. Ke svému otci Krvedrápovi vzhlíží,celý život chtěla být jako on ,což se jí vlastně i docela daří. Existuje ještě jedna výjimka a tou je její druh Modrodráp. Ano ,i krutá Ledová Bouře se zamilovala. Stále se bojí těch citů co k němu cítí ,ale ví,že ho nejspíš miluje ,jen si není jistá jestli mu to někdy dokáže říct. Položila by za něj život a pouze když je s ním o samotě ,dává najevo emoce ,jaké si všichni myslí,že ani nemá. S Modrodrápem se usmívá ,dokonce se i směje ,s Modrodrápem má v očích místo chladu a krutosti lásku. Nic takového ,ale před ostatními kočkami najevo rozhodně nedává. Další kočka na ,které jí docela záleží je její nejlepší kamarádka Ohnivá Bouře,ale život by za ni asi nedala. Zase tak moc ,jí na Ohnivé rozhodně nezáleží a spíše si s ní ,jen tak sem tam od času popovídá. Respekt z ní mají i někteří ostatní elitní válečníci a o normálních válečnících nemluvě. Má mezi ostatními kočkami na svůj mladý věk opravdu velký respekt ,a zvládne způsobit to ,co by jiné kočky v jejím věku nikdy nedokázaly. Už jako učednice umučila jednu mladou válečnici,jen proto ,že ji urazila a celý klan tomu tehdy přihlížel a poslouchal její bolestný řev. Dělá jí nesmírně dobře někoho ponižovat nebo mu rozkazovat. Je taky velice žárlivá ,a kdyby si nějaká kočka jen dovolila s Modrodrápem flirtovat ,ihned by jí zabila. Její krutost nezná meze. Nesnáší koťata a kdyby se jí někdy narodila ,asi by k nim nebyla moc hodná a dopřávala by jim stejně tvrdý výcvik ,který ze svých sourozenců přežila jen ona. Svou sestru Levhartlapku , dokonce na otcův příkaz zabila sama ,a její druhá sestra Větříčka byla zabita v bitvě se Slunečním klanem. Na tohle si však Ledová Bouře stále moc dobře pamatuje ,a kdyby Soumraka někdy spatřila,rozhodně by neváhala a snažila by se Větříčku pomstít. Je odvážná a něco jako strach před nebezpečím nezná. Byla by ochotná se vrhnout do tlamy i medvědovi ,jen aby ostatním ukázala své kvality. V táboře většinou nasazuje chladnou a lhostejnou masku a nemá problém ,zabít někoho jen proto že se na ni špatně podíval. Postavení elitní válečnice jí naprosto vyhovuje a je s tím velice spokojená.
Něco o : je to vynikající bojovnice a přestože je dost mladá ,v boji se jí vyrovná málokdo. Vlastně ,v boji se jí vyrovnají jen kočky ,které byly celý život cvičeny stejně tvrdě jako ona , normální válečník co není psychopat ,by neměl šanci. Umí taky docela dobře lovit ,ale to jí moc nebaví. Plavat ,běhat ,být vytrvalá ,rychlá , silná tohle všechno umí a tak není divu že je tak hrdá.
Minulost : narodila se Bílé Hvězdě (tehdy ještě Bílé Růži ) a Krvedrápovi. Už od kotěte ,byla ona i její sestry vystavovány tvrdému výcviku a každý den ,to bylo těžší a těžší. Její sestra Větříčka zemřela v bitvě s Nebeským klanem ,za což Ledová dodnes Nebeské nenávidí. Její druhá sestra Levhartlapka ,neměla rozhodně nejlepší dětství. Bílá a Krvedráp upřednostňovali jen Ledovou a Levhartlapka už pomalu přestávala být jejich dcera. Když Krvedrápovi na tréninku jednou ruply nervy , Levhartlapku zmrzačil a řekl Ledové ať jí dorazí,což s radostí udělala.
Rodina : matka Bílá Hvězda (žije v klanu )
Otec : Krvedráp (žije v klanu)
Sestry : Větříčka a Levhartlapka (mrtvé)
Druh : Modrodráp (žije v klanu )
Vzhled :

PřihláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat