Městečko Palermo - kočky

25 1 8
                                    

Pro : Pernakzesmeckycz
Jméno : Hector
Věk :6
Postavení: ?
Druh : siamská kočka
Co je : nespojenec - hraje sólo
Povaha : Hector je uzavřený , chladný ,  spíše nespolečenský , tichý samotář.  Je celkem náladový a umí být pořádně mrzutý když se špatně vyspí.  Je poměrně arogantní a myslí si že všechno zvládne nejlíp  a všechno umí nejlíp což není úplně pravda. Není moc výbušný a když je nějaký problém tak radši rychle zmizí.  Pokud by ale nebylo vyhnutí a musel by se třeba s někým například  poprat neváhá ze sebe vydat všechno.  Nikdy se nevzdává a nikdy neustupuje z boje.  Je hrdý a pyšný a jakmile někdo shazuje jeho ego , pak chlupy lítají.  Téměř nikdy si neřekne o pomoc protože to bere za slabost a snaží se každý problém vyřešit sám.  Pokud ho někdo opravdu naštve což se nestává moc často nemá problém ve vzteku i někoho napadnout ale to se stává opravdu výjimečně .  Je hodně Nedůvěřivý k cizincům a kočkám se spíše snaží vyhýbat. Pokud by narazil na kočku v nesnázích pomohl by ji jen kdyby si usmyslel že je to výhodné pro něj.  Myslí v první řadě hlavně  na sebe a na svoje potřeby. Nevyhledává ničí přítomnost a je to spíše typický samotář. Je rád za svůj toulaví život a když ho přece jen někdy přepadne smutek po společnosti tak ho rychle potlačí. Ten smutek se ale moc často neobjeví protože sám žije už několik let a vyhovuje mu to tak.   Nedává najevo city, takže strach , smutek , radost , nebo bolest už něj najedete jen těžko ne-li vůbec . Není to tak že by byl bezcitný a bez emocí , jen se ještě žádné kočce nepovedlo ty emoce objevit.  Je dost uzavřený a tajnůstkářský a taky je to výborný lhář a manipulátor. Lhaní ale moc v lásce nemá a vždycky radši volí cestu upřímnosti. Nerad mluví o své minulosti a tu řekne kočce které opravdu hodně důvěřuje. Takovou kočku ale ještě nepotkal. Když ho někdo ale opravdu pozná a začne mu věřit , zjistíte že umí být i milý , hodný dokonce empatický a umí naslouchat.  Tuhle stránku má ale pohřbenou někde hluboko ve svém nitru. Je dost odvážný a vždycky si umí zachovat chladnou hlavu a rychle jednat. Nikdy nepanikaří a za každé situace se mu povede zůstat klidným.  Hádky , boje a podobné spory jsou podle něj zbytečné. Umí být i věrným společníkem a pokud by našel kočku které věří a na které mu bude záležet položil by za ní život. 
Něco o : je to výborný lovec a umí vyskočit vysoko do vzduchu a ulovit tak i nějakého ptáka.  Zároveň je i výborný ve šplhání po stromech a umí skákat z větve na větev jako veverka.  Ve městě zná spoustu únikových cest , má ho celé prozkoumané a zná ho lépe než kdokoliv kdo v něm třeba žije celý život. Je hodně lstivý a je dobrý v kradení kořisti.  Zabíjení mu nevadí ale snaží se mu vyhnout.  Umí hodně rychle běhat a je taky dost mrštný a dobrý v plížení. Silný moc není ale za to je hodně mazaný.  Je také velmi bystrý a jen tak mu něco neunikne.  Nemá rád vodu a ryby protože jsou podle něj slizké. Plavat sice umí ,ale moc mu to nejde a kdyby byl v rozbouřené řece asi by se utopil. 
Minulost : narodil se odmalička na ulici a odmalička tam vyrůstal.  Matka zemřela krátce po tom co je přestala kojit a výchovu tak přebral otec.  Tvrdě je trestal za jakékoliv projevení emocí ale s Hectorem nebyl nikdy spokojený a tak ho vyhnal.  Hector se už od kotěte musel naučit přežívat na ulici a bojovat o holý život.  Jednou se i zamiloval ale potom co ho jeho družka zradila už si usmyslel že o lásce nechce ani slyšet.
Rodina : matka ( Gloria mrtvá )
Otec ( Silver mrtvý)
Bratr ( Fury mrtvý)
Družka: ( Půlnoc mrtvá )
Vzhled :

 Rodina : matka ( Gloria mrtvá )Otec ( Silver mrtvý) Bratr ( Fury mrtvý) Družka: ( Půlnoc mrtvá ) Vzhled :

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

626 slov.  Je kratší ale nevadí.  Snad je všechno v pořádku

PřihláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat