Kočky na Skalině

19 2 0
                                    

Pro :Pernakzesmeckycz
Jméno : Rubínová Záře
Věk : čtyři roky
Pohlaví : kočka
Postavení: matka
Povaha : ochranitelská , divoká , hrdá , arogantní , výbušná , tvrdohlavá , chytrá , odvážná , sebejistá , temperamentní kočka.  K cizincům je nepřátelská a nedůvěřivá a mazlíčky přímo nesnáší. Trvá  dlouho než si někdo získá její důvěru a jak ji ztratí už mu druhou šanci nedá.  Je dost drzá a neústupná a vždycky si stojí za svým názorem.  Nemá problém se rozhádat třeba klidně i s velitelkou / velitelem když si myslí že nemají pravdu. Často shazuje nebo ponižuje jiné členy klanu a to jí dělá dobře.  Je povrchní , egoististka a  nesmírně pyšná. Je dost výbušná a nemá problém se klidně i s někým porvat nebo dokonce zabít člena klanu. Je to dobrá lhářka a manipulátorka a výborná řečnice.  Umí si na svou stranu přidat úplně kohokoliv a vždycky má argumenty a komentáře úplně na všechno. Je hodně urážlivá a naštvat ji umí doslova každá blbost.  Ráda někoho komanduje , poučuje nebo mu říká co má dělat idkyž o její poučování někdo nestojí.  Miluje hádky a boje a vyžívá se v tom. Je ráda středem pozornosti a nesnáší když jí někdo ignoruje. Je nesmírně tvrdohlavá a každému se snaží vnutit to že její názor je za každou cenu nejlepší. Myslí si že má ve všem pravdu, že je ve všem nejlepší a že všechno zvládne nejlíp což není úplně pravda a nemusí se jí to vyplatit. Svojí chybu uznat neumí a vždycky se to snaží hodit na někoho jiného. City jako jsou například bolest , strach nebo smutek u ní nehledejte. Dávat najevo city je pro ní slabost a ubohost.   Nevěří na lásku , Hvězdný Klan ani žádné zázraky.  Podle ní jsou to všechno jen hlouposti a pohádky pro koťata. Ke všem se chová jako k méně cenným, hnusně a opovržlivě. Její koťata jsou jediné kočky na kterých jí záleží. Je vůči nim hodně ochranitelská a snaží se na ně dávat pozor. Zároveň ale její koťata také dostávají poměrně tvrdý výcvik , což je taky  důvod proč jí  z pěti koťat přežili jej dvě. Už odmalička je učí bojovat, lovit a plavat.  Snaží se ze svých koťata vychovat taky nelítostné a kruté kočky jako ona.  V boji s jinými klany je nelítostná. Miluje zabíjení , mučení a krev a vyžívá se v tom. Kočky z klanu se jí bojí a respektují ji a radši se s ní ani nehádají protože ví že to nemá cenu.  Mohlo by se říct že taková kočka jako ona žádné city nemá.  Ale má.  I ona umí být hodná , něžná , starostlivá a milá. Tuhle stránku ale znají jen její koťata a to jí projevuje jen vyjímečně.
Tajemství : její syn není její pravý syn.  Je to kotě její sestry která zemřela na zelený kašel a požádala ji ať se o její kotě postará. Má strach dalo by se říct dokonce fobii z vody.  Nesnáší déšť a když má mokrý kožich může i omdlít.  Snaží se aby to nikdo nevěděl ale takovéhle tajemství nejde moc udržet.  Její matka byla z poloviny mazlíček. 
Něco o : její oblíbená kořist je hraboš. Její nejoblíbenější roční období je léto nebo jaro.  Miluje vůni květin. Baví ji jen tak na lovu mučit králíka nebo myš. V mučení a krvi se přímo vyžívá a snaží se aby to bavilo i její koťata. Nerada mluví o své minulosti. Je to vynikající bojovnice i lovkyně.  V boji je hodně těžké ji porazit
Minulost : narodila se v klanu.  Byl nedochůdče a matka ji odvrhla už jako kotě.  Ona ale k údivu všech přežila. Matka se o ní vůbec nestarala a její sourozenci ji šikanovali stejně jako ostatní koťata ze školky.  Všichni dělali že to nevidí.  Šikanovali ji kvůli zvláštní barvě jejích očí ale taky kvůli tomu že byla slabá a všechno si nechala líbit.  Když se stala učednicí přidělila ji velitelka/ velitel dost krutého učitele. Jmenoval se Levhratspár a byl to velice krutý , hrdý a bezcitný kocour.  Učil ji bojovat , lovit , mučit a kdykoliv udělala něco špatně tak ji potrestal. Stala se krutou , bezcitnou válečnicí jakou je dnes. Pomstila se své matce , sestře i bratrovi za to jak se jí posmívali a ubližovali ji . Umučila všechny kočky co se jí smáli a v klanu si tak získala respekt.  Našla si dokonce i druha kterého milovala  ale jakmile se dozvěděl že čeká koťata opustil ji. 
Jizvy / zranění : má několik jizev jak  svých šikanátorů a  od matky tak i z různých bojů.  Většina  jsou skryté pod její hustou bílou srstí ale dvě nejvýraznější má na obličeji. 
Rodina : matka ( matka Bílá Záře mrtvá )
Otec ( Hnědokožich mrtvý )
Sestra ( Bělka mrtvá )
Bratr ( Borovák mrtvý )
Druh : Ostrozub ( žije jinde )
Koťata : Drápečka , Červeník , Krystálek ( mrtví) Sněženka ( žije s ní )
Adoptovaný syn : Mrazík ( žije s ní )
Vzhled :

PřihláškyKde žijí příběhy. Začni objevovat