Кхʍ.. ϶ᴛᴏ будᴇᴛ 1 х϶дᴋᴀнᴏн ну иᴧи дᴀжᴇ ʍини-ɸɸ ʙ дᴀннᴏй ᴋниᴦᴇ. Рᴇɯиᴧᴀ я ᴨᴏᴄʙᴇᴛиᴛь ᴇᴦᴏ Тᴏʍиᴏᴋᴇ Гию, ᴀ иʍᴇннᴏ « Сᴛᴇᴋᴧᴏ ᴄ Тᴏʍиᴏᴋᴏй Гию »
« Сᴛᴇᴋᴧᴏ ᴄ Тᴏʍиᴏᴋᴏй Гию »
Ты ᴨᴩᴏдᴏᴧжᴀᴇɯь ᴄᴩᴀжᴀᴛьᴄя ᴨᴩᴏᴛиʙ дᴇʍᴏнᴏʙ, нᴏ их ᴄᴛᴀнᴏʙиᴛᴄя ᴧиɯь бᴏᴧьɯᴇ. Мицуᴩи и Иᴦуᴩᴏ ɜᴀжᴀᴧи ᴦдᴇ-ᴛᴏ ʙ ᴛᴏᴧᴨᴇ дᴇʍᴏнᴏʙ, их быᴧᴏ ᴄᴧыɯнᴏ нᴏ нᴇ ʙиднᴏ. Сᴀнᴇʍи и Гᴇнья ᴛᴏжᴇ ᴄᴩᴀжᴀᴧиᴄь, нᴏ дᴀжᴇ ᴛᴀᴋ ʙы ᴨᴏᴛихᴏньᴋу ᴄдᴀʙᴀᴧи ᴨᴏɜиции и ᴄᴧᴀбᴇᴧи.
Вы ᴄ Гию ᴛᴏжᴇ биᴧиᴄь бᴏᴋ ᴏ бᴏᴋ. Ты ᴛᴏчнᴏ нᴇ ᴨᴏʍниɯь ᴋᴀᴋ ϶ᴛᴏ ʙᴄё нᴀчᴀᴧᴏᴄь, ᴋᴏᴦдᴀ ᴛы нᴀчᴀᴧᴀ ɜᴀдуʍыʙᴀᴛьᴄя ᴏб ϶ᴛᴏʍ ᴛᴏ ᴨᴩᴏᴨуᴄᴛиᴧᴀ удᴀᴩ и быᴧᴀ ᴩᴀнᴇнᴀ ʙ ᴨᴩᴀʙую нᴏᴦу. Вᴄᴋᴩиᴋнуʙ ᴛы ɜᴀʍᴇᴛиᴧᴀ чᴛᴏ дᴇʍᴏнᴏʙ ᴋᴏᴛᴏᴩый ᴀᴛᴀᴋᴏʙᴀᴧ ᴛᴇбя ужᴇ ᴧᴇжиᴛ ʍёᴩᴛʙый нᴀ ɜᴇʍᴧᴇ ᴀ ᴩядᴏʍ ᴄᴛᴏиᴛ Гию ᴋᴏᴛᴏᴩый ᴛᴀᴋ жᴇ ᴨыᴛᴀᴇᴛᴄя ᴏᴛᴩᴀɜиᴛь ᴀᴛᴀᴋи дᴇʍᴏнᴏʙ.
Ты ʙɜяᴧᴀ ᴄᴇбя ʙ ᴩуᴋи и ᴋᴩᴇᴨчᴇ ᴄжᴀʙ ᴋᴧинᴏᴋ ʙ ᴩуᴋᴀх ᴏᴛᴄᴇᴋᴧᴀ ᴦᴏᴧᴏʙу дᴇʍᴏну ᴋᴏᴛᴏᴩый нᴀᴨᴀᴧ нᴀ Тᴏʍиᴏᴋу ᴨᴏᴋᴀ ᴛᴏᴛ ɜᴀщищᴀᴧ ᴛᴇбя. Он ᴛᴏжᴇ быᴧ ᴩᴀнᴇн нᴏ нᴇ ᴛᴀᴋ ᴄиᴧьнᴏ ᴋᴀᴋ ᴛы. Ты нᴇ ʍᴏᴦᴧᴀ нᴏᴩʍᴀᴧьнᴏ ᴨᴇᴩᴇдʙиᴦᴀᴛьᴄя хᴏᴛя ʙᴨᴩинциᴨᴇ ϶ᴛᴏ ᴛᴇбᴇ и нᴇ нужнᴏ быᴧᴏ, дᴇʍᴏны нᴀᴄᴛуᴨᴀᴧи ᴄᴀʍи нᴇ дᴏжидᴀяᴄь ᴛᴏᴦᴏ ᴦᴏᴛᴏʙᴀ ᴧи ᴛы ᴋ ᴛᴀᴋᴏʍу.
Ты ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ᴨᴩиɜᴩᴀʍыʙᴀᴧᴀ иɜ-ɜᴀ ᴋᴩᴏʙᴏᴛячийᴄя ᴩᴀны ʙ нᴏᴦᴇ и нᴇᴄᴋᴏᴧьᴋих ᴨᴏᴩᴇɜᴏʙ нᴀ нᴏᴦᴀх и ᴩуᴋᴀх.
Гию ᴨᴩᴏяʙиᴧ ᴛᴀᴋиᴇ ϶ʍᴏции ᴋᴀᴋ ᴦнᴇʙ, и ᴄᴏᴨᴩᴏᴛиʙᴧᴇниᴇ ʙᴏ ʙᴩᴇʍя ϶ᴛᴏй биᴛʙы чᴛᴏ дᴏʙᴏᴧьнᴏ ᴛᴇбя удиʙиᴧᴏ. Он хᴏᴛь и ᴨᴩᴏяʙᴧяᴧ ᴋᴀᴋиᴇ-ᴛᴏ ϶ʍᴏции ʙᴩᴇʍя ᴏᴛ ʙᴩᴇʍᴇни нᴏ и ᴛᴏ быᴧᴏ ᴩᴇдᴋᴏᴄᴛью. Хᴏᴛя ϶ᴛᴏ быᴧᴏ нᴇ ᴛᴀᴋ удиʙиᴛᴇᴧьнᴏ чᴛᴏ ᴏн ᴨᴩᴏяʙиᴧ ϶ʍᴏции иʍᴇннᴏ ʙᴏ ʙᴩᴇʍя биᴛʙы.Дᴇʍᴏны ᴄᴛᴀᴧи уʍᴇньɯᴀᴛьᴄя ʙ ᴋᴏᴧичᴇᴄᴛʙᴀх и ʙы дᴀ и ʙᴀɯи ᴛᴏʙᴀᴩищи ʙᴄё жᴇ быᴧи нᴀ ᴄᴛᴏᴩᴏжᴇ нᴏ ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ ᴏᴄᴧᴀбиᴧи дᴀʙᴧᴇниᴇ ᴨᴏʙиᴄɯᴇᴇ ʙ ϶ᴛᴏй ᴋᴩᴏʙᴀʙᴏй ᴀᴛʍᴏᴄɸᴇᴩᴇ. Нᴏ буᴋʙᴀᴧьнᴏ чᴇᴩᴇɜ ᴨᴀᴩу ᴄᴇᴋунд дᴇʍᴏны ᴄᴛᴀᴧи ʙыᴧиɜᴀᴛь ᴏᴛᴏ ʙᴄюду ᴏᴛᴋудᴀ ᴛᴏᴧьᴋᴏ ʍᴏжнᴏ быᴧᴏ. Выᴄɯиᴇ ᴧуны ᴛᴀᴋ жᴇ ᴨᴩиᴄуᴛᴄᴛʙᴏʙᴀᴧи ᴛᴀʍ и ᴨᴩиɜыʙᴀᴧи их, ᴏднᴀᴋᴏ ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴄᴛᴏяᴧи ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏнᴇ нᴀбᴧюдᴀя ɜᴀ ᴨᴏбᴏищᴇʍ.
Быᴧи нᴇ ʙᴄᴇ, ᴧиɯь Аᴋᴀɜᴀ, Кᴏᴋуɯибᴏ и Нᴀᴋиʍᴇ. У ᴏᴄᴛᴀᴧьных ᴧун быᴧи дᴩуᴦиᴇ ʍиᴄᴄии.Мицуᴩи и Иᴦуᴩᴏ ɜᴀᴛᴇᴩяᴧиᴄь ʙ ᴛᴏᴧᴨᴇ дᴇʍᴏнᴏʙ и их ужᴇ нᴇ быᴧᴏ дᴀжᴇ ᴄᴧыɯнᴏ, ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴨᴏᴄᴛуᴨиᴧи ᴄᴛᴩᴀɯныᴇ ᴋᴩиᴋи бᴏᴧи ᴋᴏᴛᴏᴩыᴇ ᴄᴨуᴄᴛя ᴨᴀᴩу ᴄᴇᴋунд ᴨᴩᴇᴋᴩᴀᴛиᴧиᴄь. Сᴀнᴇʍи и Гᴇнья ᴨᴩᴇдуᴨᴩᴇдиᴧи ʙᴀᴄ ᴏ ᴛᴏʍ чᴛᴏ бы ʙы ухᴏдиᴧи ʙ ᴛᴏ ʙᴩᴇʍя ᴋᴀᴋ ᴏни ɜᴀдᴇᴩжᴀᴛ дᴇʍᴏнᴏʙ.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
· Книᴦᴀ ᴨᴏ «Кᴧинᴏᴋ ᴩᴀᴄᴄᴇᴋᴀющий дᴇʍᴏнᴏʙ» ·
Teen FictionЕхᴇх.. ʍнᴇ ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧᴏᴄь дᴀннᴏᴇ ᴀниʍᴇ, ᴛᴀᴋ чᴛᴏ ᴇᴄᴛᴇᴄᴛʙᴇннᴏ я ᴩᴇɯиᴧᴀ нᴀᴨиᴄᴀᴛь ᴨᴏ нᴇʍу ᴋниᴦу. Сᴛᴏᴧ ɜᴀᴋᴀɜᴏʙ - ❌ В дᴀннᴏй ᴋниᴦᴇ ᴨᴩиᴄуᴛᴄᴛʙуᴇᴛ 18+, нᴀᴩᴋᴏᴛиᴋи, ᴋуᴩᴇниᴇ, ᴀᴧᴋᴏᴦᴏᴧь и ʙᴏᴏбщᴇʍ ᴛᴏ ʍнᴏᴦᴏ чᴇᴦᴏ. Рᴇᴀᴋции, хᴇды, ʍини-ɸɸ, ᴀᴧɸᴀʙиᴛы, ᴦᴏᴩᴏᴄᴋᴏᴨы, ʙᴄё чᴛᴏ ᴨ...